alex.cver написав:но ревет она так что ни один мозк не выдержит дальше разгоняться на 4й
От я ж про це і кажу, що тобі чисто акустичний дискомфорт не дає розганятись на Спортеджі по максимуму. Ти просто боїшся використати максимальну потужність цього авто. А та динаміка на Спортеджі яку ти маєш, це всеодно що на ньому стояв би двигун потужністю 100кс. Звісно, це тупіше за Степвея, враховуючи масу авто. 
alex.cver написав: Ты мне предлагаешь ездить на 2-3 скорости крутя до 7000 оборотов.
Ні, я не пропоную так їздити, двигун перегрієш! Я пропоную використовувати максимальну потужність лише в ті моменти, коли вона реально потрібна. Наприклад, при обгонах на трасі. Це лише кілька секунд, і не сумнівайся що твій двигун розрахований на те щоб короткий час працювати на 6200, адже це оберти його максимальної потужності, якої ти ніколи не використовував...
alex.cver написав:От мне интересно ты тоже так крутишь до максимума ?
Якщо треба максимальний розгін, кручу. Особливо на Логані крутив. Правда це буває дуже рідко, мені як правило вистачає і меньших обертів. А от якщо треба швидко обігнати фуру, тоді третя і вперед! 
Доречі, можливо ще й по цій причині, мені потужності Логана 1.2 більш-меньш вистачало? Якщо боятись шуму і не крутити його більше 3000, тоді я розумію тих хто плачеться що він не їде, адже 40к.с., якими вони себе обмежують, це не серйозно. 
alex.cver написав:Чтобы понять какой это ад на 2 скорости крутить 4000 оборотов нужно попробовать.
На Степвеї в тебе максимальна потужність на 4000 обертів. По факту, в нього максимальний розгін тоді, коли переключаєшся не нижче цих обертів. Все решта - твої відчуття, які в даному випадку, хибні.
alex.cver написав:А максимальный крутящий при 1750 при котором нужно переключаться на следующую передачу
Хто тобі сказав таку фігню?!
Зона максимального розгону, грубо кажучи, починається від обертів максимального моменту, і закінчується обертами максимальної потужності! Це означає, що максимальний розгін повинен починатись з обертів не нижче 1750! Починатись, а не закінчуватись! Це якщо мова про максимальний розгін, а не економну їзду, оберти якої не пов'язані з обертами максимального момента, але як правило, помітно нижче їх.
Вобщем дивись, бензинові двигуни, високооборотні, їхня потужність на верхах, а там шумно, реально шумно, хоча і не так як на Формулі 1
. В дизелів максимальна потужність на нижчих обертах, тому тобі не так страшно до неї крутити (ну або хочаб ближче до неї). Чи є це перевагою дизеля? Можливо, хоча моменти коли потрібна максимальна потужність трапляються не так часто, і продовжуються не довго, а значно більший шум і вібрації на холостих в дизля ніж в бензинового, доводиться слухати значно довше. Кому що гірше? Річ суб'єктивна. Мене не достає ні одне ні друге, напевно тому я на дизелі і на бензинові дивлюсь приблизно однаково. Принаймі в цьому плані. 
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-02-18 18:34:41[/merge_posts_bbcode]
Aprox написав:То прелестное чувство, когда Ларсен троллит не меня...
Якщо ти сприймаєш факти як тролінг, значить реальність тролить тебе, а не я. Я лише довожу їх до твого відома.
Ну, чи не до твого, в даному випадку. 
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0