Re: My New Koleos Dynamique Pack1 from Cherkasy
90-ті повертаються?
это все дело началось с пол года назад, как мне объяснили после очередной массовой амнистии, очень много машин попортили
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → My New Koleos Dynamique Pack1 from Cherkasy
Сторінки Назад 1 … 23 24 25 26 27 … 36 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
90-ті повертаються?
это все дело началось с пол года назад, как мне объяснили после очередной массовой амнистии, очень много машин попортили
Сьогодні поміняли скло і повторно затонували. Тонувальна плівка не для закордону. На жаль. Але пока не актуально.
Ну і без приколу не обійшлось.
Почалось напевно ще зранку.
1. Спочатку погано заводилась. Довго. Я думав через газ. Говорили колись, що при таких приколах треба хоч пару хвилин проїхати на бензині, потім глушити. До речі це має сенс, бо коли перед домом переходжу на бензин, то таки заводиться швидше. Але не завжди. Коротше кажучи - заводився довго.
2. Помітив, що кілометраж пробігу, середня витрата, середня швидкість і т.і. - 0. При тому клеми акумулятора я не скидав.
3. Поїхав на СТО, поміняли шкло, затонували. Завівся як звичайно. Але через пару секунд відчув вібрацію на педалі тормоз (наче моторчик якийсь), на табло спалахнули попередження про проблеми з 4WD і есп. Загорілась лампочка ключика і есп.
4. Зітхнув і зібрався їхати на СТО. По дорозі заїхав в пару місць. Загалом їздив хвилин 30. На одному з світлофорів заглушив двигун. Завів знову. Лампи згасли і вже не загорялись.
На СТО не поїхав. Нема чого показати. Відкатав ще півдня. Все ОК.
Що воно було?
Читав, що може бути пов'язано зі значно просівшим акумулятором, про що натякає скинуті дані комп'ютеру.
Але два роки тому міняв!!! Завтра поїду - перевірю.
Ну аккумулятор это такая фигня, может жить годами, а может и за год умереть
Что ж так не прёт с этой машиной... Может пора менять? ))
Может пора менять? ))
Немає за шо.
В тому сенсі, що трейд-ін пропонує невигідні умови, а на вторинному ринку Колеоси не в пошані.
Так би вже на Suzuki SX4 давно проміняв би, чи на Вітару (НЕ гранд).
Читав, що може бути пов'язано зі значно просівшим акумулятором
Хай глянуть всі кабеля масс,на моторі і коробці.
Хай глянуть всі кабеля масс,на моторі і коробці.
Хай, хто ж проти. Тільки у п'ятницю зранку звертався перевірити, попросили почекати дзвінка - напружений день, все таке...
Чекаю.
Поміняв таки акумулятор.
Все як рукой зняло.
До речі.
Місяців 6 катаюсь без варіатора випередження запаленення.
А це попався на очі. Піключив просто для того, щоб подивитись. На свою голову.
З першого разу машина не завелась. Як і з другого, і з третього.
З великим трудом на четвертий раз. Проїхав 6 км. Заглушив, Завів знову з трудом. Одразу ж повилазило купа попереджень, чек двигуна. Думав капец.
Зняв варіатор, скинув клему акумулятора.
"Чек" не загорівся. Машина завелась з піівоберта.
Дивина. Що б це могло буті, адже я раніше їздив з ним і такого не було.
Наслідки попадання в яму на трасі Київ - Черкаси. Це там ще ямковий ремонт...
Швидкіть була не великою, бо їхав за фурою. Десь 60-70 км. І тут - бабах!!!
https://goo.gl/photos/VP6uYz9RD8DTHPXa7
Та шо ж такое...
Та шо ж такое...
Та нічого. Буває.
И это высокая и широкая резина. Представляю что было бы на низкопрофильной...
Doc,
Можна спробувати гарну латку з середини дати, я на такій гулі ще пів року від'їздив, але після того як заклеїв.
Але раджу не простий шиномонтаж, а якийсь нормальний шинний центр, чи щось таке.
Принаймі на задню вісь ще може піти.
Шкода, протектор ще вроді добрий.
А яка гума?
А яка гума?
Achilles Desert Hawk H/T 225/55 R18 98V
Не дивлячись на бюджетність бренду я на цій гумі проїхав найбільше і найдовше.
Всі круті бренди до цього кінчали своє життя смертю хоробрих значно раніше. Особливо Конті. За один рік у мене порвалось (в прямому сенсі порвалось) 3 колеса.
А ця витримала дуже сильний удар и не лопнула, як конті.
Ахилес отличная резина, продавали такую, были только положительные отзывы.
Doc,це перехідне?
Це реальність, Жека.. Реальність...
Дороги, мать їх....
Ну що, шановна громадо, я знову без кондиціонера...
Завівся зранку, тут хлопок і весь фреон разом одним махом витік.
Це карма.
тут хлопок і весь фреон разом одним махом витік
Через кудою?!
Через кудою?!
Точно не скажу. Весь дим був зовні, десь знизу. І магістралі якось дуже вільно хитаються.
Це карма.
Може это:
"- Бросай ружье, да всплывай поскорей" © ?
Ты ж и вариант присмотрел было дело...
Ты ж и вариант присмотрел было дело...
Так спочатку треба це продати, а вона, зараза продаватись не хоче.
Це те про що я колись писав і в мене потім летіли камінці.Все що не Логан і коштувало новим більше 20$ хер продаси,а не віддаси майже за дарма на ринку б/у.
В тебе компрессор нагнав збитковий тиск.Поки було холодно радіатор трохи вихолоджував газ і тиск падав.Зараз потеплішало.Оті шуми після виключення це і було вирівнювання тисків.Якщо вирвало трубку то це не так страшно- аргоном зварюється.Але тут 2 питання чому датчик тиску не відрубав систему і що,в магістралях ,забито що так росте тиск?
а вона, зараза продаватись не хоче
С такими раскладами - трейдин - Пыж вроде по этой схеме рассматривался...
Сторінки Назад 1 … 23 24 25 26 27 … 36 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → My New Koleos Dynamique Pack1 from Cherkasy
Згенеровано за 0.313 секунд(и), виконано 92 запитів