Тема: Renault представила концепт R.S. 2027 Vision
RENAULT ПРЕДСТАВИЛА КОНЦЕПТ R.S. 2027 VISION НА АВТОСАЛОНІ В ШАНХАЇ 2017
Концепт R.S. 2027 Vision втілює уявлення Renault про те, якою може стати Формула-1 в 2027 році. Пілоти стануть центральними фігурами автоспорту, а гонки стануть більш видовищними і в той же час безпечними з акцентом на електричні технології.
На Шанхайському автосалоні 2017 Renault представила кілька новинок, включаючи концепт, що втілює уявлення компанії про майбутнє Формули-1.
Концепт R.S. 2027 Vision
Використовуючи 40-річний досвід участі в Формулі-1, компанія Renault представила своє бачення того, якою може стати найпрестижніша гоночна серія в 2027 році:
· Пілот в центрі уваги: прозорий кокпіт і шолом дозволять спостерігати за пілотами в ході гонки;
· Велика видовищність гонок завдяки світлодіодному освітленню, вбудованому в колеса, і рухомим аеродинамічним компонентам, наприклад, крил;
· Підвищити безпеку гонок допоможе автономний режим, що активується в разі аварії, а також надміцний полікарбонатний корпус кокпіта, що захищає при зіткненнях;
· Більш широка взаємодія між болідами і вихід на новий рівень в контакті з глядачами. Так, для вболівальників стануть доступні телеметричні дані пілотів;
· Надвисокі швидкості болідів завдяки досвіду Групи Renault в області повнопривідних систем, повнокерованих шасі і акумуляторів високої щільності;
· Турбота про екологію: об'єм паливного баку протягом 10 років скоротиться вдвічі, а для руху по піт-лейну буде використовуватися тільки електричний режим;
· R.S. 2027 Vision відрізняється C-подібним малюнком фар, який став характерною рисою серійних моделей Renault.
«Одне із завдань Renault Sport Racing - направляти майбутній розвиток Формули-1 в бік залучення більшого числа вболівальників, що відповідає стратегічним завданням Групи Renault. Ми сподіваємося, що цей концепт, що втілює наші ідеї та цілі, сприятиме активному обміну думками з гоночною спільнотою, фанатами серії та ентузіастами» - зазначив Сиріл Абітебуль, керуючий директор Renault Sport Racing.