rk03 написав:Doc, після встановлення газу в 2013 ти згадував за рег. клапанів, і .... щось робилось?
Ні. Процедура дуже геморна і дорога. Крім того, подивитись на ті штовфачі одна справа, але потім їх треба заказати, отримати і не їздити в цей час. Бо може виявитись, що зазори знов помінялись. Це означає 2 розборки-зборки двигуна. Мені таку ціну в сервісі намалювали, що не по собі.
Тому я буду їздити, поки або не продам, або поки не здохне. Тоді найду на розборці ГБЦ з усією трахомудією і поміняю в зборі. Від Ніссана т31 ГБЦ підходить, а її найти не така серьозна проблема.
rk03 написав:Там таки шайби, не гідрики?
Немає гідрокомпенсаторів.
rk03 написав:Сервіс інтервал на бензі
15000 км. Як і на ГБО. Власне вони у мене разом.
rk03 написав:Дуже рекомендую глянути МАР по 60ткм на газу.
Як це?
rk03 написав:Проблемні ці двиги в плані клапанів і голови.
Пока тьфу-тьфу.
Річ у тому, що такий ефект (тупість мотора в жару) був завжди. Ще до ГБО.
Dacia Logan Ambiance 1.4 був.
New Koleos Dynamique Pack1 2.5 CVT - був.
Skoda Octavia 1.4 MT - є.
0