Re: Для тех, кто заправляется на ОККО
Значть рідини в бак влізе ще меньше, ніж пройде крізь лічильник.
А як робиться з газу рідина?
Renault M3 1.5dci https://www.logan.in.ua/forum/post629501.html#p629501
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Курилка → Для тех, кто заправляется на ОККО
Сторінки Назад 1 … 63 64 65 66 67 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Значть рідини в бак влізе ще меньше, ніж пройде крізь лічильник.
А як робиться з газу рідина?
Георгич,
Єдина стала величина в газі це маса.Якщо взяти 10кг газу, щоб з ним не робити, чи нагрівати, чи охолоджувати, це будуть ті ж 10 кг газу.
Але:
при температурі -10С густина газу буде приблизно 0,552кг/м3, відповідно 10кг/0,552=18,12л
при тепмературі +10С густина приблизно 0,535кг/м3, відповідно 10кг/0.535=18,69л
Це фізика, а є ще процентне співвідношення пропану та бутану, що також впливає на густину, а відповідно і на літри, але ніяк не на масу, але це вже хімія, куди лізти не варто.
Це все зрозуміло 6-ти класнику.
У нас зворотній приклад
Адже:
при V=const
m=pV
при m=const
V=m/p
Георгич, Газ ніколи не купується в літрах, тільки в тонах.
Нас з тобою, як покупців, не шкребе комерційний відпуск рідкого палива - газу, ДП, бензину. Їх відпуск коригується по темперарурі. m=pV.
Продається газ вроздріб, як і будь-яке рідке паливо в ЛІТРАХ, без будь-якого температурного та складового коригування.
Ми купуємо ЛІТРИ, лічильник і бензиновий, і газовий рахує ЛІТРИ рідкого палива. Цими ЛІТРАМИ ми заповнюємо СТАЛИЙ об'єм бака.
А маса купленого палива вже залежить від густини (температури).
V=m/p
Тому ж 6-ти класнику зрозуміло, що вигідніше купувати холодне паливо. Оскільки купимо більшу масу при тому ж об'ємі.
Нас з тобою не шкребе комерційний відпуск газу
та якраз мене і шкребе, а сам їзджу на дизелі.
Я 100% процесу не знаю, але думаю так: коли заправляємо пустий балон, в ньому полюбому є газова фаза, заливаємо рідку скільки влазить, все більше мало б не йти, але насос качає далі збільшує тиск в балоні до понаднормового, максимального чи до розриву балона. Що в той момент відбувається, збільшується тиск газової подушки, тому заходить більша кількість рідини, напевно частина пари газу перетворюється також на рідину. Я думаю що завдяки цьому можна чесно запхати більше літрів рідини. Коли доходить до домустимого максимуму тоді і спрацьовує клапан хто його має.
А як робиться з газу рідина?
В баку з газу рідина ніяк не зробиться. Тільки навпаки - з рідини газ. Тому в бак влізе рідини меньше, ніж його об'єм, а значить і лічильник ніяк не може показати більше, ніж об'єм баку. Скоріше навпаки - меньше.
Правда тут є ще момент. Що означає заявлений об'єм баку? Це його реальний геометричний внутрішній об'єм, чи це об'єм рідкого газу, який в нього вміщається, з врахуванням випарів? Якщо друге, тоді залежно від умов, реальний об'єм рідкого газу який в нього поміщається, може змінюватись.
Всем доброго дня.
Кто знает, сколько срок и условия хранения зимнего ДТ?
(есть литров 15, залитых в конце зимы в алюминиевую канистру)
Що означає заявлений об'єм баку? Це його реальний геометричний внутрішній об'єм, чи це об'єм рідкого газу
заявлений повний геометричний об'єм. І нічого іншого.
"Правила устройства и безопасной эксплуатации сосудов находящихся под давлением"
В баку з газу рідина ніяк не зробиться.
І чого це?
Процес зворотній, потрібно лише виконати умови конденсації
Зависимость давления насыщенных паров пропан-бутановой смеси от температуры
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-10-24 12:40:29[/merge_posts_bbcode]
Я 100% процесу не знаю.
Так і є, але якщо людина дійсно цікавиться, то вона запитує, а не спорить
Кто знает, сколько срок и условия хранения зимнего ДТ?
Если это не биодизель, а обычный ДП - то 1 год. Я бы разбавил и доездил.
sukraine написав:Кто знает, сколько срок и условия хранения зимнего ДТ?
Если это не биодизель, а обычный ДП - то 1 год. Я бы разбавил и доездил.
Обычный ДП Евро от Окко.
заявлений повний геометричний об'єм. І нічого іншого.
Ну тоді точно ніяк не вийде запихнути в бак більше. А враховуючи парову подушку і залишки газу від попередньої заправки, то і до цього об'єму навіть наблизиться не вийде.
Процес зворотній, потрібно лише виконати умови конденсації
Це так. Але тиск в баку створюється за рахунок випаровування газу, а температура, в процесі заправки, наврядчи помітно змінюється.
а температура, в процесі заправки, наврядчи помітно змінюється.
Нужно будет пощупать .
враховуючи парову подушку і залишки газу від попередньої заправки, то і до цього об'єму навіть наблизиться не вийде.
Тиск парової подушки утримує газ в рідкому стані.
В принципі, взимку це 6-7 бар. Заправний насос на ВОГ/ОККО налаштовують на 11-12 бар. Інші - до 16 бар. Тому, теоретично взимку можна заштовхати газом 95% обїму балона (не забуваємо про півлітра на мульт).
тиск в баку створюється за рахунок випаровування газу, а температура, в процесі заправки, наврядчи помітно змінюється.
Мова про те, що заправитись в жару за 40, то в холодну ніч частина газу сконденсується. І це практична ситуація, я ка не несе в собі нічого поганого. Небезпечна зворотня ситуація - задувшись вночі холодним газом "під пробку" 16 бар - в жаркий день отримаєм значне підивщення тиску і, відповідно, розширення рідкої складової, на компенсацію якого не вистачить об'єму подушки. А мульти класу А не всі ставлять...
Тому, теоретично взимку можна заштовхати газом 95% обїму балона (не забуваємо про півлітра на мульт).
Саме так. Отже ніяк не можливо отримати результат навіть в 100%, не кажучи вже про більше.
Мова про те, що заправитись в жару за 40, то в холодну ніч частина газу сконденсується.
Це зрозуміло. Я мав на увазі процес заправки. Адже нас цікавить чи праві заправщики, коли говорять що в бак може влізти більше літрів, через те що температура.
Переконаний що - ні.
Я вже сьогодні начитався законів газу, ізотермічних процесів, , законів Бойля -Моріота, Авогадро, Люсака і т.д.
Запхати більше при умовах колонка-балон, не вийде. (Потрібне додаткове обл. для перетворень і змін стану).
Адже нас цікавить чи праві заправщики, коли говорять що в бак може влізти більше літрів, через те що температура.
Це як двічі два.
Дивує, що це не для всіх є очевидним
Українська середньоосвітня школа в черговий раз шокує.
Парни, а кто из вас при заправке смотрит на пластиковую сферу, которая установлена между колонкой и пистолетом? Наличие в ней пузырьков - это плохой признак.
MACK, смотрят, но пузырьков там не видят
смотрят, но пузырьков там не видят
MACK, бродильно-лагерный цех завода оболонь на пузырьках имеет 180 тыс грн в мес. Это дебет технологического учета подачи пива в цех розлива
Георгич, хочу там работать.
MACK, сейчас не советую. лучше в сезон, с марта.
В Днепре опять дурят https://dp.informator.ua/2017/10/30/avt … vkah-okko/
Хоть этой зимой и не актуально: Арктичний дизель не замерзає до -40°С
Пришла СМС:
до Дня Незалежності
отримуйте на ОККО
додатково до вашої
знижки на бензин/ДП:
1 грн/л балами Fishka.
А при заправці
через OKKO PAY
отримуйте сумарно
5 грн/л балами Fishka.
Не сумується з іншими
знижками.
Діє до 26.08.2018р.
Аналогічно
Сторінки Назад 1 … 63 64 65 66 67 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Курилка → Для тех, кто заправляется на ОККО
Згенеровано за 0.217 секунд(и), виконано 80 запитів