Тема: Європейска прем’єра нового Renault KOLEOS на Паризькому автосалоні

ЄВРОПЕЙСЬКА ПРЕМ'ЄРА НОВОГО RENAULT KOLEOS НА ПАРИЗЬКОМУ МІЖНАРОДНОМУ АВТОСАЛОНІ
29 і 30 вересня в рамках Паризького міжнародного автосалону Renault готує європейську прем'єру нового Renault Koleos, а також представить новий концепт-кар, що втілює подальше бачення дизайну автомобілів Renault.
ЄВРОПЕЙСЬКА ПРЕМ‘ЄРА НОВОГО RENAULT KOLEOS ТА KOLEOS INITIAL PARIS
Новий KOLEOS, прем'єра якого відбулася в квітні на Пекінському міжнародному автосалоні, втілює уявлення Renault про сучасні і технологічні автомобілі для ринків, де кросовери користуються особливою популярністю. У новому KOLEOS є все, що можна очікувати від кросовера сегмента D - потужні, м'язисті лінії кузова, чудова інтелектуальна система повного приводу, широкі позашляхові можливості, високий дорожній просвіт в 210 мм та багато іншого.
Новий кросовер з'явиться на українському ринку в 2017 році.
Вперше в Європі Renault покаже Koleos Initial Paris, ексклюзивну комплектацію кросовера, яка з'явиться у продажу на європейському ринку навесні 2017 року.
RENAULT: НАЙМОЛОДША МОДЕЛЬНА ЛІНІЙКА НА ЄВРОПЕЙСЬКОМУ РИНКУ
Паризький автосалон знаменує фінальний етап глобального оновлення модельного ряду Renault останніх чотирьох років: за цей час компанія оновила 15 моделей і представила 11 абсолютно нових автомобілів. На стенді Renault в Парижі будуть показані нові моделі, представлені в цьому році: новий KOLEOS, нові Grand Scenic, Megane Sedan і Clio, а також пікап Alaskan.
Починаючи з презентації Clio четвертого покоління в 2012 році, Renault повністю оновила і значно розширила свій модельний ряд, який сьогодні є наймолодшим на європейському ринку.
НОВИЙ КОНЦЕПТ-КАР - ВТІЛЕННЯ ДИЗАЙНУ RENAULT В МАЙБУТНЬОМУ
Новий концепт-кар Renault уособлює черговий виток у розвитку дизайну автомобілів Renault. Він випереджає характер і технологічну базу майбутніх моделей та втілює в собі уявлення Renault про рух майбутнього і яскраву чуттєвість, яка асоціюється з автомобілями бренду.
Стенд Renault знаходитиметься в залі №1.



Раз не продають в нас, значить вирішили що не вигідно. Можливо тому що занадто малий попит, можливо якісь нюанси з внутрішньою конкуренцією (у випадку Еспейс проти Лоджі), можливо ще щось. Щодо Колеоса, раз продовжують його завозити, значить не так вже й погано він в нас продається. Ну а що скиглили, то це зрозуміло - чим більше тим краще.
На тесте есть Дастер, Колеус новый, Каджар и помоему логан с 1.5D, хотя в последнем не уверен. Так и не вышло протестировать робот + 0.9 бензин.
