Александр007 написав:В Рено конструкторы не думают про удобство в салоне.
Мне в рапиде намного удобнее сидить и просторней.
Ну в плані ергономіки, просто є різні конструкторські школи. Шкода слідує ергономіці ВАГ, яка багато кому подобається. Рено має свої, скажімо так, традиції в плані ергономіки. Причому тут річ навіть не в бюджетності, порівняти той самий Меган з Гольфом. Чи краща ергономіка ВАГ за ергономіку Рено і французів в цілому? Хто його знає? Враховуючи кількості продаж, ергономіка Рено, як мінімум не настільки погана для більшості людей щоб відштовхнути від покупки. Можливо комусь вона навіть приємніша.
Так, Логан, як бюджетне авто, навіть не дотягує до Мегана. Але і Рапід не Октавія і тим більше не Гольф. В Рапіта такий самий безглуздий передній підлокітник як у Логана. Такі самі дешеві, тверді пластики скрізь в салоні. Крісла багатьом подобаються більше, але щось мені здається, що декому, особливо повнішим людям, і просто тим хто любить м'якість, може більше сподобатись Логан. По дрібницям там плюс мінус. Бач, тяжко об'єктивно оцінити що тут краще. І навіть якщо Рапід краще, то наскільки? І наскільки це взагалі важливо, адже це питання смаку а не якихось об'єктивних можливостей авто.
Ладно якби Логан був реальним відром, ну, наприклад, як Волинянка чи хоча б Таврія. От тоді дійсно тут була б перевага Рапіда. А так то Логан не такий вже і бубен. Якщо не сильно щупати і придератись, він більш-меньш на рівні сучасних норм. Тим більше що і Рапід зірок з неба не хапає.
Александр007 написав:РАВ 4 удобный и просторный салон почему в Дастере он как в логане тесный и не удобный...
Ну, порівнювати РАВ4 і Дастер не дуже можна як по ціні так і по розмірам.
Don Kortes написав:Это ценовой провал.
Це якось не дуже в'яжеться з фактом, що Логан стабільно в лідерах продажів в Україні.
Як можна фінансовий успіх компанії Рено на нашому ринку, називати ціновим "провалом"?
Александр007 написав:На логане гидроусилитель у конкурентов электро.
По разному рулится.
Причому не факт що дешеві електропідсилювачі, як у конкурентів, у всьому кращі. Наприклад, у гідропідсилювача кращий зворотній зв'язок. Електричні кращі тільки тим що легше крутити кермо на стоянці. Алеж, блін, це проблема хіба що для останніх рахітів або ну дуже тендітних представниць прекрасної статі. 
Александр007 написав:Для легкового гидро прошлый век.
І задні барабанні гальма теж минуле століття. І навіть балка в задній підвісці теж. Але ж це все такі дрібниці...
Александр007 написав:У табуретки атмосферник 1.6 против Мсв 0.9 турбо.
Вопрос еще про ресурс имеет важное значение.
Ну, теоретично у 1.6 ресурс повинен бути більшим. Однак про ресурс 0.9 наразі нічого кримінального невідомо, тоді як у 1.6 були проблеми явно не притаманні нормальним атмосферникам. Тому тут бабка на двоє гадала. Якби я хотів ресурс, дивився б на щось інше, не на 0.9 і не на МРІ 1.6.
Александр007 написав:По кузову Рапид крепче.
В якому плані? Стійкість до корозії чи до деформації?
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0