Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року
Larsen, я задав 3 конкретні запитання по адсорберу, абсорберу і Джетті, а також питання по паливный суміші.
Де твої відповіді?
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Новини зі світу Renault → RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року
Larsen, я задав 3 конкретні запитання по адсорберу, абсорберу і Джетті, а також питання по паливный суміші.
Де твої відповіді?
Георгич, про який абсорбер, що має відношення до випаровуваності ДП ти подумав, коли читав про адсорбер оксидів азоту?
Чекаю відповіді.
Георгич, про який абсорбер, що має відношення до випаровуваності ДП ти подумав, коли читав про адсорбер оксидів азоту?
Чекаю відповіді.
давай його артикул.
Попередні 4 запитання залишаються актуальними.
Георгич, відповідай на конкретне запитання - про що ти подумав?
Larsen, ти всрався вчетверте. Відповідай за свою дурість, за свою брехливість і за своє хамство.
І так
1. Назви платформу дизельгетової Джети 2.0.
2. Артикул її адсорбера.
3. Артикули адсорбера та абсорбера будь-якого авто. І їх конструктивні відмінності.
4. Процитуй визначення поняття "паливна суміш".
Георгич, все ясно, ти не можеш відповісти, бо виявиться що ти взагалі не знаєш що це таке. Не можеш признати своєї помилки? Що чогось не знав? Ні, ти все знаєш з дитинства...
Давай формулу реакції доокислення оксидів азоту яка зменьшує їх кількість. Це питання було поставлене давно. Досі чекаю відповіді.
Larsen, на твоє питання я привів своє бачення не один раз. Взагалі мова йшла про токсичність викидів дизельгейтової джетти.
Ти ляпнув, що Логан значно екологічніший, навіть не зважаючи на те, що в дизельгейтові роки Логан йшов без будь-якої очисти, а Джетта все ж таки Євро-5, ти потім брехливо викрутився, що виявляється ти мав на увазы логан 2017, якого тоді ще не було взагалы. І згадки про це в твоєму пості не було, тим не менше ти продовжував брехати та хамити, як це ти робиш завжди і подовжуєш це робити зараз.
Стосовно викидів азоту, я вище писав, що уникнути їх в дизелі неможливо.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-01-17 00:59:13[/merge_posts_bbcode]
Вирішальний вплив на утворення токсичних речовин справляє процес згоряння вуглеводного палива в циліндрах, основний токсичний компонент якого — сажа.
Чинниками, що зумовлюють димлення дизеля, є: технічний стан циліндропоршневої групи деталей, кут випередження впорскування палива форсунками, циклова подача, якість дизельного палива.
Створення турбулентного руху заряду в процесі впуску, що поліпшує використання кисню під час згоряння, забезпечується заширмленням впускних клапанів, спіральними вставками у впускних трубах, а також застосуванням вихрових камер і передкамер. Кут випередження початку впорскування впливає на склад суміші, його відхилення від оптимального призводить до зростання димлення (зміна кута на 4...6° зумовлює збільшення димлення на 25—30%).
Для оптимізації кута випередження початку впорскування палива залежно від частоти обертання колінчастого вала паливні насоси високого тиску сучасних дизелів обладнують автоматичними муфтами відцентрового типу: зі збільшенням частоти обертання кут збільшується, зі зменшенням — навпаки.
Збільшення подачі палива, що здійснюється для збільшення потужності двигуна, порушує співвідношення компонентів суміші (паливо — повітря). Збільшується тривалість згоряння та кількість незгорілих вуглеводнів і сажі у ВГ (зростає димлення).
Між димністю ВГ і вмістом у них сажі існує пряма залежність, на якій грунтується принцип дії приладів для діагностування систем живлення дизелів.
Для зменшення димності ВГ і підвищення економічності дизелів з наддувом на перехідних режимах і режимі розгону (коли тиск наддуву недостатній і кількість палива, що подається в циліндри, не відповідає кількості повітря — відбувається неповне згоряння), призначений обмежувач димлення.
Його встановлюють у задній кришці регулятора паливного насоса високого тиску, керується він тиском наддуву. Використання дизельного палива підвищеної здатності до самозаймання (характеризується цетановим числом) забезпечує краще згоряння і зменшення викидів NОх: що більше в дизельному паливі легких фракцій, то менше буде димність ВГ і вміст NОх. На зменшення емісії NОх і часток сажі спрямовано також застосування присадок. Можливе, наприклад, застосування антидимних присадок на основі барію (1% присадок знижує вміст сажі у ВГ на 70—80%).
Застосовують також нейтралізатори. Ускладнюється поліпшення екологічних параметрів дизелів тим, зокрема, що заходи, спрямовані на зниження NОх, спричиняють, зазвичай, зростання викиду часток; використанню нейтралізаторів перешкоджає велика кількість сажі й кисню у ВГ і їх невисока температура. Як у двигунах з іскровим запалюванням, рециркуляція ВГ у дизелях застосовується для зниження викидів NОх (поширена в конструкціях безнаддувних європейських легкових автомобілів). У дизелях легкових автомобілів набули поширення каталітичні окислювальні нейтралізатори. Зумовлено це тим, що температура ВГ таких дизелів достатня для окислення СО, СН і розчинних органічних часток, але вона недостатня для утворення великої кількості сульфатів: за температури понад 300°С концентрація СО зменшується на 85—90%, СН — на 75—80%. Застосуванням стартових (додаткових) нейтралізаторів у режимах пуску і прогрівання досягається також зменшення викидів NОx.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-01-17 01:00:12[/merge_posts_bbcode]
Ітак, чекаю твої відповіді на мої чотири прямі і дуже прості запитання.
Георгич, я не почув конкретної відповіді, тільки якісь іррелевантні виправдання.
До речі, як там білий колір при зменьшенні яскравості зеленіє? А блакитний?
Ітак, чекаю відповіді на свої питання.
До тих пір поки не відповіси конкретно на мої запитання, або не признаєш своєї помилки, нічого не буде. Я на твої запитання вже не раз відповідав, тепер твоя черга.
ЗІ О, ти щось нагуглив. І до чого та копіпаста? Що ти нею хотів сказати?
Георгич, я не почув конкретної відповіді, тільки якісь іррелевантні виправдання.
До речі, як там білий колір при зменьшенні яскравості зеленіє? А блакитний?
Це ніяким боком не стосується обговорюваної теми не відноситься, буде тема про оптику, там і поговоримо. Так що не з'їжджай.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-01-17 01:19:43[/merge_posts_bbcode]
Чекаю відповіді на мої 4 запитання.
Відповідай за свою брехливість і хамство.
до обговорюваної теми не стосується.
Це стосується правил ведення дискусії. Якщо ти не відповідаєш на мої запитання, не сподівайся що я охоче відповідатиму на твої.
Тому чекаю конкретних відповідей на конкретні запитання, після чого можна буде продовжити дискусію.
По ходу ще розкажи де конкретно в Євро 4 говориться про обов'язкове використання сажевого фільтра. А то я щось не знайшов.
Це стосується правил ведення дискусії.
Дискусії з цинічним хамовитим брехуном? - Навчись себе вести для початку.
Повторюю 4-ий раз, як для дебіла - на всі, без виключення твої питання я вичерпно відповів.
Тепер відповідай на мої. Відповідай за своє хамство і брехню:
Закінчились знання, почались "дибільні оцінки"
Це у тебе, а люди їх називають дЕбільними
Я не просто бачив "дизеля" в своєму житті, я на відміну від тебе навіть знаю як він працює.
але на елементарні питання відповісти не можеш. БРЕХУН!
То іди і передягни штані, а не смердиш тут.
Гівнюк.
Яке тобі далі по адсорберу, дурню?
Дурень, який не знає, що він дурень - це дебіл. І це про тебе, адже ти так і не привів артикул "адсорбера" Джетти, так само як і відмінності "абсорбера" та "адсорбера" для будь-якого авто.
Ти не знаєш і що таке паливна суміш.
Дискусії з цинічним хамовитим брехуном? - Навчись себе вести для початку.
Ну, на відміну від тебе, навіть не дивлячись на все твоє хамство я всеодно намагаюсь вести конструктивну дискусію.
Повторюю 4-ий раз, як для дебіла - на всі, без виключення твої питання я вичерпно відповів.
Конкретна відповідь на запитання про формулу - формула. Де вона? Балачки про що ця вся дискусія, не є відповіддю, тим більше конкретною.
Відповіді на запитання про що ти думав коли писав про абсорбер нема взагалі.
Про кольори теж. Чи ти не хочеш за свою брехню відповідати?
Про кольори теж. Чи ти не хочеш за свою брехню відповідати?
Ніякої брехні з моєї сторони не було. БРЕХАТИ це тво амплуа, у ньому ти профффффесіонал.
Я відповів і відповів правильно.
Буде тема про оптику, розжую тобі детально.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-01-17 02:01:53[/merge_posts_bbcode]
Відповіді на запитання про що ти думав коли писав про абсорбер нема взагалі.
Не можна відповісти на те, чого нема. 5-ий раз повторюю, як для дебіла - давай артикул цього "адсорбера", потім буде моя відповідь.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-01-17 02:02:57[/merge_posts_bbcode]
я всеодно намагаюсь вести конструктивну дискусію.
твої "намагання" я процитував вище.
Я відповів і відповів правильно.
На конкретне запитання чи зеленіє білий при зменьшені яскравості ти не відповідав взагалі.
Не можна відповісти на те, чого нема.
Я запитав: "про що ти думав коли писав про абсорбер пов'язаний з ДП"? Чого тут нема? Того чим думав?
давай артикул цього адсорбера, потім буде моя відповідь.
Ти досі не знаєш про що мова...
На конкретне запитання чи зеленіє білий при зменьшені яскравості ти не відповідав взагалі.
ти це показав на своїх картинках. Власне я тебе тоді підтримав, адже питяння торкалося нерівномірності світлочутливості ока в видимому спектрі.
І про білий колір я теж писав RGB(255, 255, 255), так що знову ти брешеш.
Особливості коричневого і тілесного кольорів йшлося в аспекті їх відтворення в стандарті SECAM, при налаштуванні ТВ. Саме так я тоді і писав, але для тебе це темний ліс.
Так навіщо тут продовжцвати цей офтоп? Буде відповідна тема - розкажу як це працює і як налаштувати. Хоча ти не зрозумієш, навіть не уявляю яку ти нісенітницю тоді вигадаєш.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-01-17 02:28:13[/merge_posts_bbcode]
Ти досі не знаєш про що мова...
звичайно не знаю, нема артикула - не знаю про що мова.
Так що дурень ти, як завжди брехливо ляпнув, а тепер не знаєш як відбрехатися, щоб не виглядіти обісраним і не смердіти на весь форум вже в п'ятий раз за сьогодні. А питань тебе чекають ще ЧОТИРИ. Таких простих і таких влучних.
SanychGT, отвечу по своему опыту, а это десятка 3 немецких машин.
Городский цикл у них всегда завышен - реальная езда дает меньший расход.
Загородный цикл всегда занижен - хрен в реале ты станешь так тошнить как они испытывают (стандарт можешь загуглить, да я его и цитировал на форуме).
Средний расход совпадает с реальной ездой.
На жаль не абсолютно точно НЕ так.
Тест: Насколько реальный расход топлива отличается от заявленного
http://www.1gai.ru/publ/519722-test-nas … nnogo.html
Хотя тут могут быть нюансы т.к. соотношение город/трасса у всех разные, как и манера езды.
Дальше, открой мануал и в нем написано - данные контрольных замеров не являются эксплуатационным расходом и замерены по стандартизированной методике.
Лично я во всем этом обмана не вижу.
Слепые среди нас.
NEDC используется для проверки всех видов автомобилей, которые съезжают с конвейеров Старого Света. С ее помощью осуществляется расчет расхода топлива и выбросов выхлопных газов, а также диапазон батарей.
Тест NEDC, определяющий экономию топлива, длится 19 минут 40 секунд для и разделяется на три этапа, каждый из которых дает официальный показатель потребления топлива. Тут временные промежутки даются в секундах, а скорости – в километрах в час (км/ч).
Городской цикл NEDC
Эта первая часть теста занимает 195 секунд, охватывает теоретическое расстояние чуть более 994 метров и повторяется четыре раза без паузы. Этап предназначен для воссоздания городского режима вождения с частыми остановками для имитации светофоров. Алгоритм тестирования такой:
• автомобиль простаивает 6 секунд на нейтральной передаче, затем 5 секунд на первой передаче с включенным сцеплением. Затем он ускоряется более чем на 4 секунды, чтобы достичь 15 км/ч. После чего полностью останавливается на 5 секунд, причем сцепление отключается на последних трех секундах;
• Затем автомобиль останавливается на 21-й секунде, последние 5 секунд машина находится на первой передаче с отключенным сцеплением.
• Теперь автомобиль ускоряется на первой передаче в течение 5 секунд, а после переключения ступени за 2 секунды 5 продолжает двигаться на второй передаче, разгоняясь до скорости 32 км/ч. Затем он совершает заезд с этой скоростью в течение 24 секунд и начинает постепенно тормозить до полной остановки через 11 секунд (сцепление отключено на последних 5 секундах).
• Автомобиль стоит в течение 21 секунды, последние 5 секунд из которых он находится на первой передаче с отключенным сцеплением;
• Теперь следует ускорение до 50 км/ч за 26 секунд таким путем – остается на первой передаче в течение 5 секунд, выполняет 2-секундное переключение передач, а затем тратит 9 секунд на вторую передачу. После второго переключения передач, которое также занимает 2 секунды, он едет 8 секунд на третьей передаче;
• Затем автомобиль совершает заезд на скорости 50 км/ч за 12 секунд и снижает скорость от 35 до 8 км/ч. Он едет в таком режиме 13 секунд прежде чем начнется торможение и будет полная остановка через 12 секунд;
• Завершающий этап – работа 7 секунд в нейтральном положении.После четырех повторов пройденное расстояние составляет 3976 метра, проходится оно со средней скоростью 18,4 км/ч.
Загородный цикл NEDC
Второй этап теста начинается сразу же после первого, он покрывает теоретическое расстояние в 6 956 метров.
Проводится так:
• автомобиль простаивает в течение 20 секунд, прежде чем начинает медленно ускоряться, что занимает более 41 секунды, проводя 5 секунд на первой, 9 секунд на второй, 8 секунд на третьей и 13 секунд на четвертой передаче (при этом на каждое переключение уходит 2 секунды). В результате автомобиль достигает скорости в 70 км/ч. Затем он совершает заезд на этой скорости в течение 50 секунд на пятой передаче, потом снижает скорость до 8 км/ч и после 4 секунд переходит на четвертую передачу;
• теперь автомобиль совершает заезды на скорости 50 км/ч в течение 69 секунд, прежде чем ускориться до 100 км/ч на 30 секунд. Он двигается в этом промежутке времени на пятой или шестой передаче. Затем следует ускорение на 20 секунд для достижения скорости в 120 км/ч. Машина едет на этой скорости в течение 10 секунд, а затем постепенно тормозит до полной остановки через 34 секунды.Когда автомобиль остановился, с отключенным сцеплением и на нейтральной передаче он простаивает 20 секунд. На этом завершается второй цикл тестирования NEDC.
Смешанный или комбинированный цикл NEDC
Показатель по «комбинированному циклу» – это расчет, основанный на среднем арифметическом двух предыдущих этапов. Он измеряет общее количество топлива, используемого на теоретическом испытательном расстоянии 11 023 м, при средней скорости 33,6 км/ч.
Источник: http://www.1gai.ru/publ/519185-kak-proi … pliva.html @ 1gai.ru
Любое использование материалов допускается только при наличии гиперссылки на 1GAI.ru
звичайно не знаю, нема артикула - не знаю про що мова.
Коли я пишу адсорбер як фактор, який дозволяє знизити викиди оксидів азоту у Джети, про що думаєш ти? Ти думаєш що мова про адсорбер паливної системи, бо взагалі незнаєш що таке адсорбер оксидів азоту.
Погугли "NOx adsorber", будеш знати.
Ось як він виглядає в Джеті:
Артикули по моделям я тобі шукати не буду.
Ти не знаєш що сажовий фільтр не зменьшує викидів оксидів азоту, думаєш що різниця між моноксидом і діоксидом азоту така як між моноксидом і діоксидом вуглецю, борешся з оксидами азоту їх доокисленням, не знаєш що зміна температури і тиску зпалювання призводять до зміни кількості утворених оксидів азоту, не знаєш що таке адсорбер оксидів азоту, не знаєш як працюють норми викидів Євро, не знаєш що є авто які пройшли випробування дизельгейтом...
Але всеодно, ти експерт в цих питаннях. Головне зайняти надмінно зверхню позицію, і з впевненістю доказувати що жоден дизель в світі не відповідає нормам Євро 5, оксиди азоту утворюються тільки в дизелях, а Рено взагалі про відповідність екологічним нормам пише що захоче від балди. Тому що тобі так здається, а значить це факт...
Ось як він виглядає в Джеті:
Артикули по моделям я тобі шукати не буду.
1. "Він" на Джетті виглядає зовсім не так.
2. Твоє посилання рівня ілюстрації журналу "Перець", що в черговий раз демонструє твою абсолютну технічну безграмотність.
3. Артикул "його" і не знайдеш, оскільки офіційна технічна документація оперує іншою термінологією.
4. Структура та принцип дії даної системи суттєво відрізняється від приведеного тобою "боєвого лістка".
4. І знову брешеш як німий
Ти не знаєш що сажовий фільтр не зменьшує викидів оксидів азоту, думаєш що різниця між моноксидом і діоксидом азоту така як між моноксидом і діоксидом вуглецю, борешся з оксидами азоту їх доокисленням
Про ці гази саме я тобі написав, добре про них знаю, і впроваджував системи газоочистки в своїх проектам.
5. І знову брешеш
Larsen написав:не знаєш що зміна температури і тиску зпалювання призводять до зміни кількості утворених оксидів азоту
І про це вище писав я. Температурно-тискові процеси всіх транспортних дизелів абсолютно однакові. Всі вони запроектовані під ЦЧ-51.
З твоєї сторони віповідних графіків я не бьачив. Термічні процеси роботи дизельного двигуна для тебе взагалі темний ліс.
6. І тут брехня
Larsen написав:не знаєш що таке адсорбер оксидів азоту
Де посилання на офіційну технічну документацію ВАГ, або артикул?
7. І тут дупель пусто
не знаєш як працюють норми викидів Євро
Норми "працють" в гуморесках журналу "Перець". У техніці норми регламентують!
8. І знаву брешеш двічі.
не знаєш що є авто які пройшли випробування дизельгейтом...
Дизельгейтову тему на цьому форумі перетирали довгий час, дані авто згадували, відписувався і темі і я.
А по друге ти навіть не знаєш платформи дизельгейтової Джетти, яку ьрехливо поносиш 5 останніх сторінок свого невпинного флейму "ні про що, аби ляпнути проти".
9. І тут брехня
Але всеодно, ти експерт в цих питаннях. Головне зайняти надмінно зверхню позицію, і з впевненістю доказувати що жоден дизель в світі не відповідає нормам Євро 5, оксиди азоту утворюються тільки в дизелях
Після Євро-5 вже маємо Євро-6, потім будемо мати Євро-7 і т.д. Екологічність дизелів вже на межі існуючих допусків, навіть з досить дорогими системами доочистки. На далі, нажаль, дизелі лишаться "за межею".
Експерт поняття відносне. По відношенню до тебе я точно Експерт, а по відношенню до інших авторитетних і шановних форумчан, таких як _AlexSander_, az74, urabus87 та багато інших, експертом себе не вважаю.
На відміну від тебе цим людям не соромно крутити гайки.
Гайки тобі крутити, а не про техніку філософствувати
Для тебе, ледаря рукожопого, брехливого, гівнистого, вигугля-флеймера - "крутити гайки на автофорумі" - це ніщо інше, ніж ублюдочна потуга нахамити співрозмовнику.
Що ж логанклуб тепер знає свого "героя".
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Новини зі світу Renault → RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року
Згенеровано за 0.154 секунд(и), виконано 91 запитів