Тема: Команда RENAULT E.DAMS переможно фінішувала в Марракеші
В перегонах «e-Прі» (e-Prix) в Марракеші команда Renault e.dams фінішувала на подіумі після напружених перегонів із рівними в майстерності суперниками. Ніко Прост (Nico Prost) перетнув лінію дев'ятим, проте пізніше одержав штраф за порушення режиму швидкості під жовтим прапором повного попередження про небезпеку, що відкинуло його на 13-те місце.
Себ (Себастьєн Буемі, Sébastien Buemi) стартував із поул-позиції і негайно перехопив ініціативу в Сема Берда (Sam Bird) та Фелікса Розенквіста (Felix Rosenqvist). На п'ятому колі він уже мав перевагу в одну секунду й міг витримувати безперервні атаки дуету, що йшов за ним. Жовтий прапор повного попередження про небезпеку на 18 колі дав можливість для порівняно спокійної заміни автомобіля, якою Себ скористався на свою користь.
Швейцарський водій виїжджав після піт-стопу з двосекундною перевагою над Розенквістом, який був на секунду попереду Берда після їхніх зупинок. Себ зберігав перевагу протягом першої половини перегонів між двома заїздами на піт-лейн, поки Розенквіст не збільшив швидкість. Себ мав намір використати для захисту свій фанбуст, але, на жаль, через заміну другого автомобіля перед перегонами фанбуст не був сконфігурований на новій другій машині. Він не спрацював, коли Себ намагався відірватись, залишивши для Розенквіста відкритою можливість прослизнути вперед і перехопити ініціативу.
Ніко (Ніколя Прост, Nicolas Prost) після жорстких тренувальних та кваліфікаційного заїздів стартував п'ятнадцятим у сітці. Хороший старт, здавалося б, давав йому перевагу в позиції, але на 3-му заїзді він одержав удар від Андре Лоттерера (Andre Lotterer) і потрапив у занос. З рішучим наміром повернути втрачені позиції, він просувався вперед заїзд за заїздом, показуючи все кращий час і по одному обходячи інші автомобілі. По виїзді з піт-лейну Ніко відвоював дев'яте місце на треку, однак, на жаль, раніше він одержав 20-секундний штраф за швидкісний рух під час сигналу жовтого прапора повного попередження про небезпеку, що відкинуло його на 13-ту позицію в офіційній класифікації.
Renault e.dams залишає Марокко на шостій позиції командної першості.
Ніколя Прост (Nicolas Prost), №8
«Я дуже радий за команду, радий, що Себ зміг зійти на подіум, але водночас і трохи засмучений, бо не зміг досягти максимуму з того, на що здібна машина. У мене були не дуже добрі результати кваліфікації, і в цьому році машини суперників тримались так близько одна від одної, що майже не було місця між третім рядом і кінцем стартової сітки. Нам справді ще належить зрозуміти, як розблокувати кваліфікацію, але в команді в нас дуже хороша атмосфера, ми добре й напружено працюємо разом, і я знаю, що ми зможемо розібратися з причинами цих проблем. Себ сьогодні виконав чудову роботу й показує, що цього року в нашої команди є величезний потенціал».
Себастьєн Буемі, №9
«В мене був чудовий старт, і було досить легко утримувати лідерство. Берд жорстко мене переслідував, але я б сказав, що у кінці другого відрізку між заїздами на піт-лейн я вже мав більше контролю над ситуацією. Після заміни машини здавалось, що все йде добре, аж тут Фелікс почав збільшувати швидкість і наздоганяти мене. Коли я хотів захиститись, фанбуст не спрацював, бо не був сконфігурований для цієї машини: ми мусили замінити машину перед стартом, і ця друга не мала встановленого фанбусту. Коли я спробував запустити його, він не спрацював, а я на нього розраховував, щоб захиститися в тому повороті. Але друге місце це теж дуже добрий результат, і ми впевнено чекаємо на перегони в Сантьяго».
Ален Прост (Alain Prost), співвласник команди
«Команда показала сьогодні хороший результат, одержала багато балів. Ми побачили, що поле в заїзді справді ущільнилось, і я очікую, що так буде протягом усього року. Себ добре вів перегони й страшенно шкода, що він втратив перемогу вже на прикінцевих етапах. У нас була проблема з його машиною перед стартом, і він не зміг скористатися фанбустом, що не дозволило йому відірватися, коли його атакував Розенквіст. Ніко теж добре себе показав, намагаючись відвоювати десяте місце, але його надії було зруйновано через штраф. Нам потрібно й надалі тяжко працювати, особливо над кваліфікацією, адже сезон буде дуже напруженим, і ми повинні використовувати кожну можливість».
Венсан Ґайярдо (Vincent Gaillardot), технічний керівник команди Formula Е
«Ми були дуже розчаровані результатами в Гонконгу та мусили уважно проаналізувати нашу програму. Усі згуртувалися і старанно працювали, й ось ми повернулися до рівня, якого очікували. Ми знали, що робота, яку ми виконали, велась у правильному напрямі, і її результати спрацювали на треку. Нам потрібно й надалі трудитися, щоби досягти максимальних результатів на треку, і на цьому ми зосередимося на наступних перегонах».