alex.cver написав:кто вообще берет то РИО с разгоном до сотни 13.2 сек
А хто бере Логан 1.2 в якого на ручці розгін 14.5, і ціна не сильно нижча?
Просто динаміка, не єдина характеристика авто, і далеко не для всіх вона важлива. Проїздивши 3.5 роки на Логані 1.2, я жодного разу ловив себе на думці що треба було брати щось інше бо нехватає розгону. Багажник на такі думки наводив часто, навіть відсутність ЕСП і то більше доставала ніж динаміка в 14.5 с. Так що я просто не уявляю яким боком 13.2 секунди могли б вплинути на мій вибір. А в інших людей вимоги можуть буть навіть нижчими. Особливо в тої прекрасної половини людства, яка ну в упор не може на механіці, навіть якщо бюджет обмежений далі нікуди.
alex.cver написав:что РИО что Рапид - это седаноподобные.
Е ні! В плані багажника і практичності, це майже протилежні речі! По багажнику ліфтбек Рапід значно практичніший за хечбека, тоді як седан Ріо, значно гірший за обох. Так, тобі подобається що хеч коротший, і це правда, але ж ти не скажеш що і універсал це "седаноподобноє", і теж гірше за хеч?
alex.cver написав:Но зато с обвесами и косит уже под кроссовер
Прямий конкурент Степвею! Чи може навіть Каптуру, з такою ціною... Правда з кліренсом там, скоріш за все, повна "пічалька"...
[merge_posts_bbcode]Added: 2018-05-07 08:38:57[/merge_posts_bbcode]
Vader написав:Кто-нибудь может объяснить, в чем преимущество 6-ти ступеней перед 4-мя?
Головна практична відмінність - у 6-ти ступки меньший розхід.
Vader написав:И нужны ли вообще маленькой семейной машинке 6 ступеней?
Якщо потрібен меньший розхід, тоді очевидно що так.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0