сяся написав:воот а се тут на хворуме кричат новое есть новое . нива не ломучее китая и корэи
Нові само собою нові. Тільки якщо це нормальні авто. Тагільська продукція, так само як і значна частина китайської, мало відрізняються від б/у, навіть коли нові. Ну якщо не говорити про гарантію, або про чистий салон (хоча з якістю пластиків у деяких китайців ще питання чи новий салон краще старого, котрий хоч трохи вивітрився). Звісно це все не можна от прям так точно сказати. Але в будь-якому разі, новий ТАЗ не факт що краще слабого б/в європейця, навіть того ж Логана чи його родичів. Сподіватись що воно проїздить 100 тис. без особливих проблем не доводиться. Тому, якщо вже бути готовим до ремонтів які оправдуються простотою і дешевизною, то тут вже не така й велика різниця з б/у, яке теж буде ломатись, ну може трошки частіше, але ж і так до цього готовий. Зато економія. І, можливо, в цьому випадку, на відміну від якісних авто, оправдана.
Щодо корейців, вони вже давно не такі як китайці. Зараз ще питання що надійніше - деякі корейці, чи деякі європейці. Китайці наразі ще відстають, і не далеко втекли від ТАЗівської класики. У ТАЗа впринципі теж є непогані в плані якості моделі, але це вже з реношної лінійки, і сумісні розробки. Класика як була відрами, так ними і залишається.
сяся написав:а старое есть старое у меня газ 69а так шо секаса с авто мне хватает
Ну так може і Нива непотрібна тоді? Те що з нею буде меньше хлопоту, зрозуміло. Але чи варто це такої ціни? Тим більше що, знову ж таки, меньше клопоту не значить що його не буде майже зовсім, як це було б з чимось якісним. Короче все питання в ціні. Я так думаю...
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0