Re: Stepway K9K 612
П.С. : соляра всегда окко евро. Можно было еще десяточку катнуть.
Я на 10 000 сменил, по состоянию 30 000 как в регламенте ТО выходит на ДТ ОККО
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Stepway K9K 612
Сторінки Назад 1 2 3 4 5 6 … 11 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
П.С. : соляра всегда окко евро. Можно было еще десяточку катнуть.
Я на 10 000 сменил, по состоянию 30 000 как в регламенте ТО выходит на ДТ ОККО
сьогодні відкатав майже півдня у дуже важких умовах: темп. близько 0 град.С, сніг з дощем, на дорозі плями ще не розмерзлого льоду, по дворах шуга в 10-15 см. гума -- абсолютно передбачувана і гарно тримає покриття (вкотре це підтвердила). ESP відпрацьовує на 5. ABS теж, але я до того не доводжу (гальмами взимку майже не користуюсь). про головне, що хтів сказати: темп. ОР стабільно 80 град. С (нижня решітка радіатору з осени щільно закрита), але температуру на простої втрачає досить швидко. здається, трішки замало. якщо критична є 97 град., то, гадаю, за краще було б десь 84-85... можливо помиляюсь.
які показники у колег? можливо, кожен термостат триває свій градус?
Можно было еще десяточку катнуть.
так же подумал когда свой фильтр менял, только мой 32т фильтровал)))
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-01-11 23:10:27[/merge_posts_bbcode]
нижня решітка радіатору з осени щільно закрита
чем закрываете?
чем закрываете?
просто лінолеум прив*язав тонкою нержавіючою проволокою. з 3-х метрів її вже не видно (якщо тільки придивитися). восени придбав якусь до степвею, а вона не підійшла (повернув продавцеві).
floyd47, я теж ліноліумом закриваю нижню частину радіатора уже 3 рік підряд. До цього закривав будівельним ізолоном. Так він за рік порвався, а ліноліум 3 роки відходив, на наступний рік новий кусок виріжу, бо вже рветься. А кріплю стяжками (хомутиками) пластиковими для кабеля.
якщо критична є 97 град., то, гадаю, за краще було б десь 84-85... можливо помиляюсь.
які показники у колег? можливо, кожен термостат триває свій градус?
В мене з заводу стоїть вернет на 89 градусів, але з часом температура відкриття знижується до 80-85 градусів. Десь приблизно, за рік користування термос виходить на таку температуру. Є ставлять від Нексії на 92 градуса (тоді довше в машині тепло), але він менший. Шукають товщу прокладку, або замазують герметиком. Або підпилюють шток термостата. Але це на бензинових двигунах. За дизель не знаю.
b1ss, тема про К9К 612 (дізель).
ОР стабільно 80 град. С (нижня решітка радіатору з осени щільно закрита), але температуру на простої втрачає досить швидко
В движении 77-80, в городе на светофорах падает до 72-75. По трассе видно, когда открывается термостат - температура доходит до 80 и почти сразу падает на 2-4 градуса. Решетку радиатора не закрывал.
Один раз, когда ехал в сильный снегопад и решетки в бампере полностью забились, температура была 85-88.
знов про температуру ОР. сьогодні третину дня катався по місту, постійно пильнував за нею; 79--84 град. С. в основному, близько 80-ти град. залишається тільки здогадуватися, скільки було б з відкритою нижньою шторкою...
знов про температуру ОР. сьогодні третину дня катався по місту, постійно пильнував за нею; 79--84 град. С. в основному, близько 80-ти град. залишається тільки здогадуватися, скільки було б з відкритою нижньою шторкою...
А у Вас на панелі є показчик температури ОР ? У мене на Степвеї 2014 року випуску нема.
А у Вас на панелі є показчик температури ОР ? У мене на Степвеї 2014 року випуску нема.
Индикатора нет, но в мозгах эта информация есть. Той же ELMкой там много чего можно на смартфон вывести. Было бы желание, а проверить и посмотреть можно почти все.
Индикатора нет, но в мозгах эта информация есть. Той же ELMкой там много чего можно на смартфон вывести. Было бы желание, а проверить и посмотреть можно почти все.
Меньше знаешь - крепче спишь! ))
знд, eglantier відповів Вам.
Меньше знаешь - крепче спишь! ))
Ну, дык, а самый крепкий сон - это смерть
По поводу закрытия нижней части радиатора. См у меня где то пробегало есть стандпрные пласстиковая накладка. Очень хорошо и легко прикручивается.
По поводу закрытия нижней части радиатора. См у меня где то пробегало есть стандпрные пласстиковая накладка. Очень хорошо и легко прикручивается.
Типа такой? Зимние накладки на решетку радиатора
знд написав:А у Вас на панелі є показчик температури ОР ? У мене на Степвеї 2014 року випуску нема.
Индикатора нет, но в мозгах эта информация есть. Той же ELMкой там много чего можно на смартфон вывести. Было бы желание, а проверить и посмотреть можно почти все.
Я це знаю, але думав,що в нових Степвеях вивели температуру на панель.Воно б не помішало.
alex.cver, коли я шукав рік тому, то на нові моделі ше не нашльопали.
думав,що в нових Степвеях вивели температуру на панель.
вони навпаки навмисне прибирають з очей потрібні датчики, щоби ми швидше гробили ці та купували нові колеса.
навпаки навмисне прибирають з очей потрібні датчики, щоби ми швидше гробили ці та купували нові колеса.
Ну, щодо температури, то її прибирають не зовсім для цього. Хоча це вже питання до конспірологів. Скоріше це робиться для того щоб не було спокуси прогрівати двигун на стоянці. Адже написати в інструкції що так робити не можна не для всіх достатньо. Багато хто вважає що розумніший, і чекає поки підніметься стрілка чи полоски. Щодо небезпеки перегріву, то для цього є відповідна сигнальна лампа.
це робиться для того щоб не було спокуси прогрівати двигун на стоянці. Адже написати в інструкції що так робити не можна не для всіх достатньо.
ну, Вас послухати, то самі тупіші катаються на самих коштовних автівках...
самі тупіші катаються на самих коштовних автівках
Чому?
Larsen, тому, що у всіх коштовних реношних автівках на приборкі є показник температури ОР, а в дешевих він відсутній.
тому, що у всіх коштовних реношних автівках на приборкі є показник температури ОР, а в дешевих він відсутній.
В дорожчих авто і на інших "декораціях" меньше економлять.
вони навпаки навмисне прибирають з очей потрібні датчики, щоби ми швидше гробили ці та купували нові колеса.
возможно, ещё читал про лампу низкого давления масла которая при оборотах меньше 1500 не загорается и умельцы настраивают мозги на более низкие обороты срабатывания сигнализатора.
зы себе прикупил такую штуку, ша тестю.
https://ru.aliexpress.com/item/Smart-OB … f3ad27e119
себе прикупил такую штуку, ша тестю.https://ru.aliexpress.com/item/Smart-OB … f3ad27e119
Какие данные показывает? Есть выбор опций на быстрый доступ? Кстати, в комментах нашел вот это
Смущает тот факт, что не выключается даже после того как вытащил ключи из замка зажигания.
Он может, как обычная ЕЛМка, жрать питание с аккумулятора после выключения зажигания, что при длительных простоях не очень хорошо. С другой стороны, в ЕЛМке основной потребитель - блютуз или вайфай модуль, а этот по проводам: может и немного жрать. В общем, советую это проверить:
1. Выяснить, есть ли спящий режим (например, гаснет ли он сам через некоторое время после выключения зажигания)
2. Почитать мурзилку (если прилагается) или спросить продавца, какой ток он потребляет.
Хотя, если простоев нет, то оно и не страшно. Опять же, если он снимается и уносится домой, то и жрать ничего не будет.
Какие данные показывает? Есть выбор опций на быстрый доступ?
основные данные это температура и вольтметр! которых нет на приборке+ цифровой спидометр и обороты пихла (чёрточкими рисует) в настройках можно выводить любые параметры ( у меня не показывает расход топлива, ещё не разобрался) самое прикольное что показания можно калибровать и задавать граничные значения при которых будет подаватся сигнал (писк)))
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-01-18 14:50:58[/merge_posts_bbcode]
Он может, как обычная ЕЛМка, жрать питание с аккумулятора
может! надо как то померять мультиком.в меню задаётся время через которое девайс впадает в спящий режим.
Сторінки Назад 1 2 3 4 5 6 … 11 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Stepway K9K 612
Згенеровано за 0.150 секунд(и), виконано 94 запитів