Re: Следующий автомобиль
OKurylyshyn,
Корса 1.2 до сотни 14.5, это когда новая..
Не выходит никак по тяге с логан 1.6.
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+ Дастер 1.5, 110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
![]() |
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 228 229 230 231 232 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
OKurylyshyn,
Корса 1.2 до сотни 14.5, это когда новая..
Не выходит никак по тяге с логан 1.6.
шукав сам
Шукав через сайти?
Цікаво як можна було перевірити авто до покупки...
OKurylyshyn,
Корса 1.2 до сотни 14.5, это когда новая..
Не выходит никак по тяге с логан 1.6.
Був у мене Логан 1,6 і зараз інколи на ньому катаюсь.
і Корса в мене є, порівнював спеціально дві машини, одну за одною.
[merge_posts_bbcode]Added: 29-01-2019 18:47[/merge_posts_bbcode]
Шукав через сайти?
Цікаво як можна було перевірити авто до покупки...
Шукав через сайти, а людина яка приганяла їздила, дивилась і пробувала.
В Корсе все хорошо но блин наши укрореалии, клиренс. Во многие дворы с колеями льда уже и 18см мало и стучишься защитой. А так да, отличная летняя машинка. В этом году зима показала всем "кузькину мать" и "зачем нужен отот клиренс"
OKurylyshyn, яка орієнтовна вартість огляду або авто гонщиком?
Можна і в приват якщо інформація конфіденційна.
П.С. Так як і ти хочу Октавію )))
Сіренький, пиши на Вайбер
Нарыл видосик:
шо музыка ,шо видео очень подходят друг другу! Уныло, если одним словом.
шо музыка ,шо видео очень подходят друг другу! Уныло, если одним словом.
так цэж логан а не бмв , все в стиле и традициях модели
шо видео очень подходят друг другу! Уныло, если одним словом.
Не выдержал даже на скорости х1,5... Чьи-то потуги осилить фотошоп...
А кто что плохого или хорошего скажет про новый Меган?
https://www.renault.ua/vehicles/passeng … sedan.html
А кто что плохого или хорошего скажет про новый Меган?
https://www.renault.ua/vehicles/passeng … sedan.html
хорошая машина, но для нас клиренс маловат. машина без адаптации к нашим дорогам
K Дорожній просвіт (без вантажу)
136
И места на заднем ряду, как в сандеро... Карочи, модно, стильно, молодёжно... Но смысла нет... За его цену уже есть нормальные кроссоверы, которые гораздо больше подходят к нашим реалиям... )))
Да-а-а-а! С 113-ми лошадками и вариатором наверное на Логане повеселей
https://www.youtube.com/watch?v=WwW1_-nhPQo
Прокоментуйте, будьласка, пежо партнер та сітроєн берлінго, на дизелі.... рік 16 - 18. Тобто, вже старого покоління, так як є вже 19 року і ріфтер і берлінго. Дилери продають зараз 17 18 рік, в старих кузовах. Може хто має такого? Цікавить кузов, дизель і наша зима, кліренс, підвіска ?
Прокоментуйте, будьласка, пежо партнер та сітроєн берлінго, на дизелі.... рік 16 - 18. Тобто, вже старого покоління, так як є вже 19 року і ріфтер і берлінго. Дилери продають зараз 17 18 рік, в старих кузовах. Може хто має такого? Цікавить кузов, дизель і наша зима, кліренс, підвіска ?
Сітроен Берлінго XTR влаштує? Кузов Б9.
Як треба то все опишу.
Дуже цікавить! Прошу описати все... дякую.
Дуже цікавить! Прошу описати все... дякую.
Добре,накатаю у особисті...бо велика простиня вийде.
Добре,накатаю у особисті
Чойто в личку
Я б тоже с удовольствием почитал...правда больше в разрезе опыта с ситроеном в целом.
Clone-77 написав:Добре,накатаю у особисті
Чойто в личку
Я б тоже с удовольствием почитал...правда больше в разрезе опыта с ситроеном в целом.
Скажу простіше-Логан краще)...ситроен не для наших доріг.
Oleg Pili написав:Дуже цікавить! Прошу описати все... дякую.
Добре,накатаю у особисті...бо велика простиня вийде.
По проханням писатиму у темі).
Салон.
Салон великий,можна з переднього ряду сидінь легко перелізти на задній(це звісно якщо бокса між передніми сидіннями нема).Сидіння досить зручні,але чогось не вистачає(суб'єктивно)...бо кілька раз затікала нога...яка чавить на "газ".Кермо без питань(регулюється),перемикач КПП-треба звикати(незвично високо).На оглядовість впливає широка передня стійка,теж треба дивитися-мертва зона.Орієнтування по боковим дзеркалам...бо заднє скло далеко.Плюшки...круїз-контроль-суперова штука особливо у дальніх поїздках.Датчик світла і дощу,теж додають зручності..але без них можна обійтися.Датчик дощу чим зручний...це коли тебе окатують водою з великої калюжі-миттєво вмикаються склоочисники.
Клімат-контроль працює коректно,для швидшого прогрівання салону треба викручувати ручки температури на максимум(а потім повертати на зручну температуру).
Бокові здвижні двері пасажирів(у версії XTR їх дві)-теж зручно..вони великі і ніколи на парковці нікого не стукнеш(у плані експлуатації-швидше зношуються механізми і вони просідають).Задня суцільна під'ємна кришка багажника(є варіант з двома дверима)-теж зручно у дощ забирати покупки з багажника(але треба бути обережним у гаражі при відкриванні).
Верхня полка над лобовим склом-влазить куча всілякого мотлоху).
Задні сідушки знімаються повністю і швидко-можна перевезти великогабаритний вантаж...хоча сам багажник теж не малий.
Кузов.
Кузов без питань,корозії нема,лако-фарбове покриття не дуже стійке-дряпається.Захисту днища практично нема,але не ржавіє.
Двигун.
До запуску й роботи нема питань-1.6 літровий 16 клапанний дизель(90 к/с) працює м'яко й тихо...динаміка краща ніж у 1.5 Логана.Зимою заводиться дуже добре і миттєво...навіть стукіт на холодну менший ніж у 1.5 Рено.Прогрівається довше ніж Логанівський 1.5.Розхід палива у середньому-6 літрів...у міському режимі може бути й більше.Паливна система(форсунки точно)- BOCH.
Коробка.
Коробка...мов би питань до неї нема,перемикається легко...одне що тільки на холостих чути гуркіт чи вижимного,чи валів у коробці(при натисканні педалі счеплення-тиша).
Підвіска.
Підвіска для гарних доріг,короткохідна,гремуча...а задня так взагалі підстрибує і переставляє.Хоча авто важче за Логан,і ширше по колії і довше по базі-але зимою на Берлінго їздити не комфортно(особливо пустим).Якщо пригрузити,або в салоні є люди..то трохи краще.
Кліренс менше за Логанівський (чесно-не міряв)...але з за ширшої колії сісти на "пузо"простіше.
Основний недолік-це задня підвіска...переставляє авто на нерівностях і постійно доводиться корегувати траєкторію руху(це все зимою,по мокрому,або трохи з льодом(снігом) асфальті.Літом таких проблем нема...хіба що потрапити на "драбину"на асфальті.
Відразу попереджу-на авто встановлена практично нова(вже кілька сезонів)зимова резина...це щоб не було питань до резини.
Логан у таких умовах йде як по рельсам(в одну сторону їхав Ситроеном,а вертався Логаном)...було як порівняти.
Передня підвіска теж гремить,і не зрозуміло де...просто гремить і усе.Розхідник-стійки стабілізатора,служать не довго.
Якщо загрузити авто,наприклад-"на море")...у салоні четверо крім водія...і трохи завантажений багажник-то авто досить сильно просідає...і задня підвіска постійно на відбійниках.
Обслуговування.
Щоб поміняти фільтри(повітряний і паливний) по фен-шуй(тобто без сміття і пилу)-треба зняти повідки склоочисників,жабо біля лобового скла,воздухозабірник пічки,повітряні патрубки до коробки фільтра...і тоді послідовно-повітряний і паливний(у паливному є електропідігрів).Масляний простіше,там вставка і доступ є.
Може чого і не описав...
Дуже рекомендую робити тест-драйв...щоб не було розчарування(бо їхати 30-40км/годину по нашим ямам-не в кожного нерви витримають слухати гуркіт підвіски).
Авто купувалося новим і підвіска себе веде так з самого початку.
Паливна апаратура ремонтувалася(форсунки)...але то з нашої вини й десь я вже описував.
Clone-77, но ведь при покупке рассматривались и другие модели , чем же эта выиграла конкурс ?
Шо там. Сузуки тоже пришла к 3 горшкам. Теперь только 1.0 турбо и 1.4 турбо. Но цена зашкаливает. Но 1.0 выдает 170нм. Неплохо 3 горшка. Теперь Спортяга с его 16.300уе очень интересен в цене даже в базе. Даже с 20500уе в дизеле они дешевле Витары. Блин но Спортяга получше Витары будет как по мне. Сузуки снова цену задрала вверх. Слушал отзывы кто купил в базе Спортягу с 1.6, то едет норм на трассе на механике. Аж интересно стало. Рассказал парень Форестера 2.0 от 2005 года не турбо. Говорит его легко делает спортяга знакомых на трассе с 1.6 атмо а жрет в 2 раза меньше его старого субарчика. У спортяги коробки уже 7 и 8 ступка автоматы. В базе Спортяга за ту же цену однозначно лучше базы Сузуки. Разгон до 100ки тот же. 160 против 170нмов но 4 горшка и газировать можно.
Сторінки Назад 1 … 228 229 230 231 232 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.322 секунд(и), виконано 40 запитів