alex.cver написав:Не факт. Это пока твои домыслы. Нужно тестить.
Цифри - факт. Тестувати - треба, я ж тобі постійно кажу. ![smile](./extensions/bbcode_smiles/img/smile.png)
alex.cver написав:Я тестил Каджара у меня ехало по городу гораздо динамичнее чем 1.6 у Витары
І по цій же причині Вітара 1.0 теж буде в тебе їхати динамічніше ніж Спорт 1.6. Це тому що Каджар і Вітара 1.0 - турбо, а Спорт і Вітара 1.6 - атмосферники. Якщо розгін до 100 однаковий у атмосферника і турбо, то турбо буде по відчуттям динамічніший, адже в нього значно більша еластичність і максимальний момент починається на низах. Схожа історія як з дизелем. Твій Степвей сотню набирає значно довше твого Спорта, але ж по місту він не відчувається сильно тормознутішим? Вроді ти якось навіть казав що він динамічніший по відчуттям?
alex.cver написав:С чего бы это если те же 11.5 сек до сотни для обеих движков у Виттары когда у Каджара 10.1.
Саме тому що Вітара 1.6 - атмосферна. Вітара 1.0 турбо динамічніша, особливо по відчуттям, на малих швидкостях. А Каджар, само собою, швидший. Мова не про нього, а про атмосферний Спорт.
alex.cver написав:Возможно чуть лучше из-за крутящего 170нм момента
Не тому що він 170, а тому що він починається з 2000 об/хв, тоді як максимальний момент у Спорта аж на 4850...
alex.cver написав: но похуже чем у Каджара.
До чого тут взагалі Каджар? Ти ж казав що динаміки Спорта 1.6 тобі достатньо. Значить і динаміки Вітари 1.0 теж буде достатньо.
А реально, я ж кажу - ти Спорта не тестував. І я щось підозрюю що такої динаміки як у нього, чи Вітари, ти всеодно не захочеш. Про що постійно пишу. ![wink](./extensions/bbcode_smiles/img/wink.png)
Але якщо ти всеодно віриш в Спортеджа, то і нема сенсу сумніватись в Вітарі. Вона не гірша в плані динаміки.
alex.cver написав:Пока не потестдрайвлю я в это не поверю
Правильно. Я лише вказую на те, що взагалі є сенс тестувати. ![wink](./extensions/bbcode_smiles/img/wink.png)
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0