Re: Следующий автомобиль
Коробка. Надо привыкать и учится, заточена под экономию топлива. Большей частью движение в натяг. Но так как я имею 5 летний опыт езды на роботе от тойоты, разница не заметна
ахаха, звичайний водій зможе економніше, там перевитрата палива, велика...Мотор під нагрузкою і його заливає пальним. Дай щей, 3 циліндровий 0.9 мотор в натяг...Ну казка, ще тільки дописать на низких оборотах можна дешевий 95-тий лить, щоб мотор не дай боже більше 100тис км не прослужив. А той 92 щоб точно до 40 тис гарантовано мотор вгробить.
Да вообще то все бред, і казки маркетологів...віри ним нема...Вони і на гівно будуть говорить вкустний періжок...Їх задача продать!, втулить. і тд.
проехав уже 700 км
ну да по рівній дорозі, трасі обїздній, без ям маневрів...згідний.
покупайте робот, экономичный, удобный и после привыкания адекватный и приносящий удовольствие от езды
- заебе Вас так....ой..
. Период привыкания к роботу я прошел раньше, с плевками и руганью. И даже с криками как на такой машине можно ездить,
Так на ній і не можна їздить:) вона небезпечна в автоматичном режимі, для їзди по місту.
Хотя вибрации и тут есть, просто человек не парится... ))
А чого йому паритись, гроші за рекламу заробив, машину здав. при грошах остався, за гроші можна трішки і потерпіть. А те що ще трохи і коробка здохне то таке...Не йомуж за свої гроші з нею мадохатись.
І з тряскою, там проблема на супер новий рівень вишла, доречі..там почав учитись по малу що старші говорять і тд.
А взагалі про 0.9тсе - якщо Ви любите їздить на більших оборотах від 1800 до 2600,2800 він на мою думку Вам підійте, він такий більш прийомистий мотор. Дуже гарно різво крутиться. Для його низькі обороти смерть. І пальне мінімум 98, до пального привередливий, чуть гірше пальне і уже трусить машину як холодець. - Хто каже туди гбо, шліть подальше, воно Вам там тільки дороще стане.
В порівнянні з дизелем, дорощий в харчуванні...
loganозалежний, наркоман.