Я не кажу що це проблема. Просто особливості конкретного автомобіля. З іншого боку - незважаючи на те що Вольт нижчий за Логан, за рахунок нижчого сидіння, місця на голову значно більше. Взагалі, за комфорт водія і переднього пасажира машина отримала від мене тверде 5. Що б було зрозуміліше - в мене зріст 194 см, і комфортно влаштуватись в багатьох машинах - для мене не саме тривіальне завдання. А інколи і достатньо неможливе. Колись ще, коли розглядались різні варіанти, я наприклад не влізався у більшість моделей Ніссану. Також коли приїздив на ТО до офіціалів, то ради цікавості приміряв Сандеро Степвей, і щось теж було досить некомфортно.
За Вольт я до речі теж переживав, оскільки купляв машину як то кажуть взагалі без примірки. Але пощастило. Крісло регулюється по висоті-довжині+спинка, руль теж має досить значні ходи по вильоту і висоті. З нюансів - машина широка, і відповідно крісла теж досить широкі. Я в ньому дещо гублюсь аж, але більш, гм, комплектній людині було б зручно.
Із мінусів - задні сидіння. Від мене вони отримують максимум 3 із 5, а то і 2 з 5. Відверто кажучи з моєї точки зору вони там досить номінальні. ІМХО - машину можна було з таким успіхом робити в форм-факторі купе.
Є дві проблеми( не рахуючи того що машина впринципі 4ьохмісна). Перша - батарея знаходиться під задніми сидіннями і вони дещо підняті. Як результат - я вже із своїм ростом там можу сидіти зовсім впритик до даху. Інша проблема мене впринципі здивувала. Машина довга(4.6 метра), база теж велика. Але якщо знову ж таки, я сідаю як я люблю, то місця за мною залишається дуже мало. Куди вони поділи таку прорву місця, мені якщо чесно не зрозуміло. Вердикт - дітей возити ок, а вот великогабаритних дорослих - ні.
Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
0
Спасибо сказали: Хохол, Evgenий2