Re: Chevrolet Volt
В Європі Вольт не продавався. Від його аналога - Опеля Ампери не підходять
Це я і мав на увазі.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
![]() |
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Chevrolet Volt
В Європі Вольт не продавався. Від його аналога - Опеля Ампери не підходять
Це я і мав на увазі.
Щось поки не дуже виходить економити, оскільки хочеться багато поїздити і з комфортом
На вихідних їздив в Берегове на Закарпаття, туди-назад вийшло 550 км щось. Шукати зарядку в готелі не хотілось, тому обійшовся тим що зарядив машину дома. Розхід вийшов 6 літрів на 100км із завантаженим салоном і кліматом. В їзді себе не дуже обмежував, де хотілось і була можливість - обганяв, на підйомах теж міг притиснути. Тому вважаю що розхід для двохтонної машини цілком прийнятний. Із приємного - електромотор, який в горах тягне абсолютно так само я і на рівнині. Ну і на спусках з гори рекуперація теж приємна річ, батарейка підзаряджається досить помітно.
извини. конечно, но смысл такой экономии? у отца хундай акцент 5.5-6.2 в смешанном режиме.. и вольт не самый комфортный авто..
извини. конечно, но смысл такой экономии? у отца хундай акцент 5.5-6.2 в смешанном режиме.. и вольт не самый комфортный авто..
Для початку питання - в чому вольт не самий комфортний? По ергономіці в мене питань до нього нема, підвіска мені подобається. Від їзди отримую одне задоволення. Хюндай з такою ж витратою палива немає і близько подібної динаміки(і не забуваєм про відсутність кпп).
Ціна машини для мене була приблизно такою як і була б в машинах подібного класу.
Щодо економії - в нормальному для мене режимі машина експлуатується з нульовою витратою бензину. Інша справа що по факту це вже третій невеличкий дальнячок. Саме тому мені не підходив Ліф а підходив Вольт.
ну.. лишь бы тебе было хорошо
ну.. лишь бы тебе было хорошо
Я зовсім не ідеалізую Вольт. Насправді в подібної схеми є теж багато мінусів. І впринципі 60 км електропробігу таке собі. З іншого боку, я напевно неправильно їжджу, тому що коли мені говорять про 5-6 літрів витрати на бензинових машинах мене щось сильно розбирає сміх. Я бачив і Тойоти, і Рено і Шкоди, і щось ніде в атмосферних бензинок я не бачив менше 8 змішаного. Ну то таке
Погоджусь правда, що за 35 тисяч, як коштував Вольт в салоні, про якусь економію говорити не доводиться впринципі.
Я бачив і Тойоти, і Рено і Шкоди, і щось ніде в атмосферних бензинок я не бачив менше 8 змішаного.
Мій минулий начальник мав витрату 6л/100 по Києву на поло з 6АТ гідротрансформатором принаймі я таку цифру бачив кожного разу на його БК, я навіть не уявляю як так їздити можна щоб отримати таку цифру)) в мене виходить 6-7 по Києву на дизеляці (на відстані до 15км, як ганяти на більші відстані то витрата таки меньша).
Я бачив і Тойоти, і Рено і Шкоди, і щось ніде в атмосферних бензинок я не бачив менше 8 змішаного. Ну то таке
У меня БК показывает 6,8 - 7,3 л/100 чистого города...
Ну можливо, не буду сперечатись. На жаль мій Логан категорично відмовлявся виходити з 10 літрів змішаного, і 7 літрів на трасі, тому 6 літрів в Вольта я не вважаю проблемою. Куди в того логана стільки влізало мені абсолютно не зрозуміло.
Мінус подібної схеми - ми завжди возимо з собою якийсь непотрібний компонент. В режимі електромобіля - нам не потрібний мотор і всі супутні з ним речі. В режимі підзарядки батареї - нам не потрібна батарея аж на 16 кіловат, яка важить дуже і дуже багато. Тому за все доводиться платити, в моєму випадку - вагою поза 2 тонни, і ускладненням конструкції відносно електромобіля або чистого бензинового.
Власне тому батарея і всього лиш 16 кіловат. По перше ДВЗ забирає багато місця, а по друге із збільшенням батареї маса скромного автомобіля С-класу реально доповзла би вже до 2.5 тонни.
Хоча, на мою думку, можна було б поставити потужніший мотор, більше заточений на низькі оберти. Це дозволило б і зменшити робочі оберти, і знизити відповідно витрату палива... Але напевно інженери GM виходили з якихось своїх міркувань
Мне, в целом, концепция Вольта очень по душе! 60 км - это как раз мой дневной пробег с небольшим запасом! Меня удручает его геометрия (клиренс и свесы), ну и форм-фактор... Был бы МCV или Дастер с такой же силовой установкой - были в списке мечт! )))
Был бы МCV или Дастер с такой же силовой установкой - были в списке мечт! )))
Chrysler Pacifica Hybrid - https://hevcars.com.ua/chrysler/pacifica-hybrid/
Mitsubishi Outlander PHEV - https://hevcars.com.ua/mitsubishi/outlander-phev-2016/
Был бы МCV или Дастер с такой же силовой установкой - были в списке мечт! )))
Це вже Mitsubishi Outlander PHEV
Мне, в целом, концепция Вольта очень по душе! 60 км - это как раз мой дневной пробег с небольшим запасом! Меня удручает его геометрия (клиренс и свесы), ну и форм-фактор... Был бы МCV или Дастер с такой же силовой установкой - были в списке мечт! )))
в мого сусіда така, але не розмовляв ні разу як машинка, в моїй задок вище з'їжджати краще з бордюрів, а так не далеко від моєї відбігла, правда вага 2 тонни))
Aprox написав:Был бы МCV или Дастер с такой же силовой установкой - были в списке мечт! )))
Chrysler Pacifica Hybrid - https://hevcars.com.ua/chrysler/pacifica-hybrid/
Mitsubishi Outlander PHEV - https://hevcars.com.ua/mitsubishi/outlander-phev-2016/
Пасифика - такая же пузотёрка, как и Вольт... )) А вот Аутлендер - да! ))
в моїй задок вище з'їжджати краще з бордюрів, а так не далеко від моєї відбігла, правда вага 2 тонни))
Навіть не знаю, зад там досить сильно припіднятий. Швидше проблема з переднім бампером, який намагались робити якомога нижче для аеродинаміки. Нарахунок двох тон - як то кажуть, любиш кататись - люби і саночки возити. А тут треба аж двоє санок возити... Правда я завжди стараюсь знайти плюс - за рахунок хорошої аеродинаміки і великої ваги - машина на трасі пре як танк.
Навіть не знаю, зад там досить сильно припіднятий. Швидше проблема з переднім бампером, який намагались робити якомога нижче для аеродинаміки.
Ну наші машинки розраховані їздити по нормальним дорогам а не по бордюрам, але маємо що маємо)))
але маємо що маємо
Я свідомо йшов на такий варіант. Мені частіше доводиться їздити по трасі з хорошим покриттям ніж по ямах і бордюрах, і стабільність на дорозі мене хвилювала значно більше ніж кліренс. Зауважу правда, що за рахунок 17 коліс, по львівській бруківці, машина йде куди м'якіше ніж логан.
Нормальный у тебя расход!
У меня на Логане 1.2 бенз. при полной загрузке Киев-Поляна БК тоже написал 6л/100км. Сейчас по городу Киеву пишет 7.4л/100км.
Катайся в удовольствие!
П.с. после твоей темы стал присматриваться к Вольтам. Уже и клиренс не такой уж маленький, а что таи с багажником?
Мій минулий начальник мав витрату 6л/100 по Києву на поло з 6АТ гідротрансформатором принаймі я таку цифру бачив кожного разу на його БК, я навіть не уявляю як так їздити можна щоб отримати таку цифру)
Моя полка на газу), 7,3 средний рисует. ГБО с ОБД, поэтому перерасчет честный.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-08-05 17:41:07[/merge_posts_bbcode]
Я бачив ..... і Шкоди, і щось ніде в атмосферних бензинок я не бачив менше 8 змішаного.
Атмосферник да, но у них новый 1.4ТСИ зачетный мотор.
а что таи с багажником?
Середній. На сайтах знайшов інфу що 310 літрів+можливість скласти задні сидіння і отримати 1000+. Закидати речі зручно, кузов ліфтбек. Що дивно - явно було місце під шторку багажника, а її немає. Спочатку думав що пропала, а потім погуглив-попитався, виявилось що її і не було з заводу. Без поняття що за прикол від GM
Атмосферник да, но у них новый 1.4ТСИ зачетный мотор.
Можливо. Я про старий 1.6 MPI здається на 110 сил.
Підозрюю що в Вольт було нерентабельно впихати турбомотор, ще більше ускладнюючи його конструкцію. Можливо зіграла і любов американських інженерів до класичних атмосферників, я не знаю.
В другому Вольті мотор значно кращий і технологічніший(в першому це родич легендарного логанівського K7J, із 90их, із всіма їх достоїнствами і недоліками), там витрата палива мінімум на літр\100 км менша ніж в мене.
а что таи с багажником?
там лифтбек як в октавії тур задня ляда відкривається
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-08-05 22:06:57[/merge_posts_bbcode]
Підозрюю що в Вольт було нерентабельно впихати турбомотор
а нащо двигуну для генерування енергії турбіна? то вже зайве ускладнення конструкції, ще й зменьшення ресурсу+надійності. Таке навпаки зменьшить популярність автівки
Знайшов цікаву статтю. https://www.theverge.com/2018/12/1/1811 … v-electric
Вже коли я купив свою машину - вийшла новина що GM зняв Вольт з виробництва, незважаючи на його досить непогані продажі. В статті є цікаві речі чому це було зроблено, і що буде далі.
Якщо коротко: як не парадоксально основною причиною стало те що Вольт 2 - седан. А продажі седанів падають у всьому світі(Форд наприклад зняв з виробництва легендарний Мондео/Фьюжн). Ось GM одним махом вирішив зняти з виробництва всі седани. Друга проблема Вольта - дилери. Автор стикнувся з ситуацією, що коли він прийшов з дружиною до дилера купувати Вольт - менеджер спробував його відмовити від покупки. Просто тому що він зацікавлений в тому що б продавати машини якомога швидше, і витрачати на 1го клієнта якомога менше часу. І якщо для того що б розказати все про величезний Шеві Еквінокс йому треба 10 хвилин, то через складність Вольта, на нього треба затрачати значно більше часу і пояснень.
В любому випадку витрачені ресурси на Вольт не пропали, і велика частина наробок переїхали в Болт. А по слухах, GM готує на базі системи Voltec кросовер.
Можливо. Я про старий 1.6 MPI здається на 110 сил.
Старий легендарний 1.6 MPI це двигун BSE 102 л.с.
Пізніше його замінили на CFNA(з короткими поршнями) 105 л.с. а пізніше на модульний CWVA 110л.с.
Люди по інерції беруть 1.6 але мабуть не знають, що там зовсім не старий легендарний вічний двигун BSE.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-08-06 15:26:36[/merge_posts_bbcode]
я напевно неправильно їжджу, тому що коли мені говорять про 5-6 літрів витрати на бензинових машинах мене щось сильно розбирає сміх.
Якось я їхав Львів-Київ на 1.6 МРІ, спішити не було куди, ну думаю,поекспериментую їзду аля пенсія. Повз 100км/год. З урахуванням міст Львова і Києва БК Октавії Тур показав 5,7. Так що їздити з такою витратою реально, але навіщо?
Так що їздити з такою витратою реально, але навіщо?
Я не бачу проблеми в 5-6 літровому розході Вольта. Фізику обманути неможливо, і двохтонний хетч з моторчиком 1.4 так чи інакше буде його крутити. Неважливо чи через КПП чи через генератор. При їзді в режимі по суті звичайного автомобіля, із стабільною швидкістю, він і буде брати як звичайний автомобіль. Впринципі любі плюси гібридів завжди були помітні тільки в місті.
Те що мені хотілось покататсь по місцевості - ну це вже моя проблема. Початково ж Вольт був заточений як міський автомобіль в першу чергу
Мій минулий начальник мав витрату 6л/100 по Києву на поло з 6АТ гідротрансформатором
Тут у ВАГів є нюанс. Вони рахують у л/100 км витрати пробігу. Повторю - пробігу. Тобто витрати палива на стоянці з увімкнутим двигуном на світлофорах не враховуються. Тому сміливо додаєм літр.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Chevrolet Volt
Згенеровано за 0.159 секунд(и), виконано 93 запитів