Тема: Renault Sandero Stepway 0.9 tce MT (Червоний гранат) ZEN
«Ти не можеш змінити напрям вітру, але завжди можеш підняти вітрила, щоб досягти своєї мети» - Оскар Уайльд
Вітаю, шановне панство!
Довго я йшов до своєї мрії вперше стати власником авто, але то таке… особисте
На Stepway я облизувався ще від початку виходу на ринок другої фази. Були намагання розглядати і інші варіанти, але все одно повертався саме до Stepway. Ну от запав я на нього
Отже Renault Sandero Stepway 0.9 tce MT (Червоний гранат) комплектація ZEN:
+ MEDIA NAV
+ Камера заднього огляду з заднім парктроніком
+ Підігрів передніх сидінь
+ передні бокові подушки безпеки водія та переднього пасажира+ датчик нагадування про незастібнутий пасок безпеки переднього пасажира
+ накладки на пороги
+ захисна сітка радіатора
+ бризковики
+ автосигналізація StarLine A63
Так-так, той самий бензиновий 0.9 tce. Трохи розбавимо вашу дизельну мафію )))
Чому саме він? Про це трохи нижче, а поки що кілька фото.
Чому не дизель?
Все банально: дизельний Stepway вже виходив за рамки мого бюджету. Ціна на нього тільки починається з суми за яку я взяв своє авто в цій комплектації. Так, я чудово розумію і знаю всі переваги реношного дизеля: і його економічність, надійність, потужність, еластичність і все інше. Але так вже склалося. Тим паче, що перед купівлею я облазив польські і англійські форуми Dacia і так не знайшов критичних проблем по 0,9 tce.
Авто замовляв в Арма-Моторс в кінці червня. Одразу орієнтували на отримання аж у вересні, якщо буду ще резину тягнути, бо квоти і у серпні румуни завод на замок і по відпусткам. Вирішив брати. На диво, не пройшло і місяця – авто в Україні. Допи+підготовка+оформлення – останній день липня і я власник новенького Sandero ))) Відчуття неймовірні, ну ви всі мабуть це і по собі знаєте.
З автосалоном за цей час проблем не виникало, за виключенням маленького інциденту – поставили не ту сирену, що була зазначена в рахунку. Помітив при прийманні авто, без проблем визнали свою помилку, поміняли за 15 хвилин на відповідну.
Як же їде 0.9 tce?
Зараз спробую розказати, бо за 900км пробігу наче вже трохи адаптувався до нього. Але спочатку хочу сказати, що емоційне сприйняття двигуна доволі суб’єктивне відчуття і залежить як від людини, так і від її досвіду керування авто з різними типами двигунів. Я ніколи не їздив на дизелі. Тому я не можу порівнювати щось з тим чого я не знаю. Я не одну сотню кілометрів від’їздив у відрядженнях по всій Україні саме на авто з бензиновими двигунами: Cherry Kimo (1.3L), ZAZ Sens (1.3L), Aveo (1.5L), Lanos (1.5L). Тому і порівнювати можу лише з ними, навіть краще з Ланосом, бо всі на ньому їздили, знають його як облупленого і я на ньому значно більше накатав ніж на інших авто.
Отже, як на мене, 0.9 tce їде як Lanos (1.5L) на бензині… тільки краще ))) Бо турбінка в 0.9 tce дається взнаки. Чи достатнє таке порівняння вирішуйте вже самі. Дивлячись на кубатуру двигуна я очікував гіршої поведінки. Але він перевершив мої очікування. Завів, перша передача дуже коротка, вмикаєш другу, наче якось кволо, але як тільки оберти під 2100-2200 - машинці наче під зад дали, моментальне прискорення. Легко, дуже легко йде.
На третій теж таке прискорення можна відчути, достатньо троху газу дати, оберти майже не ростуть, а драйву повні штани На четвертій, п’ятій вже не так динамічно.
Бувають моменти, коли турбіна трохи пізніше вмикається. Від чого це залежить ще точно не скажу. Не відклався в голові ще цей момент. Можливо якось електроніка регулює роботу турбіни. Точно НЕ по тригеру турбіна працює: як 2200об/хв і вмикається. Може і раніше підключитися. Я лише з впевненістю можу сказати, що якщо хочеш їхати динамічно, то треба тримати оберти в районі 2200 і активніше зі зчепленням працювати. Самі розумієте, авто на обкатці, тому намагаюся все по книжці робити, без фанатизму. Як на мене 0.9 tce ну дуже пристойно відпрацьовує дивлячись на його мізерний об’єм.
Так що можете, шановні дизелисти, починати хаїти мій вибір, але я задоволений своїм виробом. Знаю що зараз срач почнеться, “то не двигун”, “не їде”, “малий ресурс” і т.д. Поживемо, подивимось А вічні докази тут на форумі про переваги дизелю, без образ панове, але таке відчуття, що Ви самі себе в сотий раз в цьому переконуєте )))
Мені по місту цього двигуна вистачає. Я не Шумахер, намагаюся їздити акуратно і економічно. На трасу ще не виїздив. Як буде про що написати про поведінку на трасі, то допишу.
Що з витратою пального?
Дивіться: виїхав з салону, зразу на АЗС і бак до повного (влізло 52л ), скинув лічильник. Проїхав 710км, все по місту з корками, з кліматом в спеку, засвітилася лампочка. Знову бак до повного - влізло 46,86л. Що виходить? 6,6л/100км. Норм? Як на мене, то норм. Сподіваюся на зменшення витрати після 5000-6000км. Бортовий комп при цьому спочатку писав середній 8,8л/100км, потім почав доволі швидко коригувати свої показники, на момент заправки показував 7,1л/100км. Далі покатаємося, подивимося.
Про MediaNAV з Android Auto я уже тут писав. Кльова фіча )))
Стосовно кольору. Знову таки, це мій вибір. Мені подобається як виглядає Stepway саме в цьому червоному. На жаль камера смартфону не може передати всі нюанси саме червоного, то на різних фото може бути дещо різним. В сонячний день виглядає дуже гарно, в хмарну погоду, чи коли сонечко за обрій - колір змінюється на якийсь вишневий наче )))
Навіть не знаю що ще можна додати про Stepway ))) Ви вже знаєте, кожен другий тут на такому авто )))
--------------------------------------------------------------------------------
19/12/2019 - 4905км
ТО 0 - 1891грн
- олива Elf Evolution 900 SXR 5W40 (4.1L)
- прокладка зливної пробки (7703062062)
- фільтр оливи (152095084R)
- роботи
--------------------------------------------------------------------------------
25/07/2020 - 11693км
ТО-1 - 2896грн
- олива Castrol GTX RN 5W40 RN710 (7711943691) 5Л
- прокладка зливної пробки (7703062062)
- фільтр оливи (152095084R)
- фільтр повітря (165467674R)
- фільтр салону (272773277R)
- роботи
--------------------------------------------------------------------------------
02/04/2021 - 19081км
Заміна оливи і фільтра салону - 1957грн
- олива Castrol GTX RN 5W40 RN710 (7711943691) 5Л
- прокладка зливної пробки (7703062062)
- фільтр оливи (152095084R)
- фільтр салону (272773277R)
- роботи
--------------------------------------------------------------------------------
24/07/2021 - 22700км
ТО-2 (2 роки) - 3624грн
- фільтр повітря (165467674R)
- фільтр салону (272773277R)
- свічка запалення (224019133R) - 3шт
- лампа W16W (7711213335) - лампа центрального стопу
- хладоген Solstice yf Honeywell (0A1234) - 50гр
- роботи
Виявилося, що перегоріла лампа центрального стопу
Не робив заміну оливи, фільтра оливи, прокладки зливної пробки - від попередньої заміни оливи пробіг лише 3620км
По регламенту: заміна свічок запалення, перевірка/дозаправка системи кондиціювання
Додули 50гр хладогену. Хоча на роботу клімат-контролю в мене не було нарікань, холодить як потрібно.
Долили трохи охолоджувальної рідини
--------------------------------------------------------------------------------
11/11/2021 - 24520км
Заміна оливи - 1711грн (пробіг з попередньої заміни оливи 5439км)
- олива Castrol GTX RN 5W40 RN710 (7711943691) 4.1Л
- прокладка зливної пробки (7703062062)
- фільтр оливи (152095084R)
- роботи
Гальмівні колодки - ще на 10000км має вистачити
Гальмівний диск - 21,5мм
--------------------------------------------------------------------------------
26/07/2022 - 28689км
ТО-3 (3 роки) - 4235грн
- заміна гальмівної рідини DOT 4+ (8660000841)
- заміна охолоджувальної рідини (7711428132)
- фільтр повітря (165467674R)
- фільтр салону (272773277R)
- роботи
Гальмівні колодки - 5мм
Гальмівний диск - 21мм
--------------------------------------------------------------------------------
11/11/2022 - 29246км
Заміна оливи - 1721грн (пробіг з попередньої заміни оливи 4726км/1рік)
- олива Elf Evolution 900 SXR 5W40 (4.1L)
- прокладка зливної пробки (7703062062)
- фільтр оливи (152095084R)
- роботи