Re: Chevrolet Volt
На диво хороше відео, на відміну від 99% оглядів, автор ніразу не сказав дурниць.
Ford Explorer 2016
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
![]() |
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Chevrolet Volt
На диво хороше відео, на відміну від 99% оглядів, автор ніразу не сказав дурниць.
Що ж, як і питали - перші враження по їзді в холода.
Пічка жере багато. Не так. ДУЖЕ БАГАТО. Якщо в цифрах. "Заведена" машина споживає 0.5 кіловата в годину. Це з вентилятором, бортовими системами, ітд. Включення кондиціонера доводить цей показник до 2 кіловат в годину. А пічка це вже 6-7 кіловат. Акумулятор в машині 10.5 кіловат. Зауважу правда, що 6 кіловат це на прогрів системи. В нагрітому стані, наскільки я бачив, споживання падає десь до 2 кіловат в годину.
Методом нехитрих маніпуляцій, мною була придумана наступна схема. Дано - треба проїхати приблизно 60км в комфортному кліматичному режимі. Вирішення - включаємо режим "Hold", який примусово включає двигун для руху, прогріваємо таким чином всі системи машини, і переходимо на батарею. В результаті проїжджаю десь 10-11км витрачаючи 0.6-0.7 літра палива, решта на батареї. Клімат стоїть в режимі 24 градусів, підігрів сидінь в режимі "грішник на сковорідці". Це при температурі за бортом в районі 5 градусів тепла. Продовжую вести спостереження. А, а взагалі підігрів сидінь класна штука. Шкода що немає підігріву руля. Аж задумався, що можливо варто якийсь прикрутити, благо вже бачив що ніби вже робили таке.
Ну і з сумного - світло все ще відсутнє. Заміна лампочок на HB3 формат мало що змінила, хіба що з'явилось таке-сяке дальнє світло(до того хіба дуже уважний спостерігач міг помітити зміну ближнє-дальнє). Враховуючи що дні все коротші - це прямо зовсім стає неприємним...
а интересно, нельзя ли прогрется от сети? т.е. заранее включить прогрев машины, когда она заряжается?
Можна. В брелку від машини є кнопка віддаленого запуску, якщо її нажати, машина включиться і якщо клімат був включений - вона автоматично прогріє(або охолодить) машину. Функція працює 10 хв. По таймеру здається не можна.
Несподівано помер 12V акумулятор. Тут вони взагалі якось некомфортно помирають. Зранку запаркувався, ввечері сідаю в машину - вона мертва. Притому схема взагалі неприємна. Акумулятор в багажнику. Багажник закритий, хіба колупати замок викруткою. Довелось замовляти новий акумулятор з доставкою, накидати клеми, реанімувати машину, відкривати багажник і міняти власне сам акумулятор.
Взагалі він тут заряджається під час зарядки автомобіля, тому якось дивно...Або я щось забув виключити і посадив його, або таки від старості помер...Впринципі питання мене турбує, тому що може і новий посаджу...
Mellon, а багажник ключем не відкривається?
Ні, там нема взагалі замків під ключ. Ні в дверях, ні в багажнику
Ні, там нема взагалі замків під ключ. Ні в дверях, ні в багажнику
а якщо на зарядку поставити, то усе запрацює?
Mellon, то куди ти клеми накинув?
[merge_posts_bbcode]Added: 2019-10-23 22:42:37[/merge_posts_bbcode]
sergiosem, а як поставити на зарядку якщо авто десь стоїть далеко від мережі?
а якщо на зарядку поставити, то усе запрацює?
А вот цього не знаю. В мене не було як поставити її, бо розетка була дуже далеко. Можна було попробувати попросити когось просто кинути клеми, запустити машину, і поставити її на зарядку. З іншого боку - я тільки позавчора її заряджав, зранку було ясно, тому автоматичне світло не мало спрацювати взагалі. Тобто по ідеї не було чому тягнути заряд акумулятора. Людину яка забрала акум, я попросив його перевірити, чи він живий впринципі, тоді буду щось думати.
Mellon, то куди ти клеми накинув?
Під капотом є спецільно виведений блок для прикурювання. Тобто на нього накидаєш +, а на лонжерон виведений металічний прутик для -.
Mellon, то куди ти клеми накинув?
[merge_posts_bbcode]Added: 2019-10-23 22:42:37[/merge_posts_bbcode]sergiosem, а як поставити на зарядку якщо авто десь стоїть далеко від мережі?
так її в лісі не залишили...
так її в лісі не залишили...
у заліссі.
Mellon, а як капот відкрив?
[merge_posts_bbcode]Added: 2019-10-23 23:11:44[/merge_posts_bbcode]
jasonua написав:Mellon, то куди ти клеми накинув?
[merge_posts_bbcode]Added: 2019-10-23 22:42:37[/merge_posts_bbcode]sergiosem,
так її в лісі не залишили...
[merge_posts_bbcode]Added: 2019-10-23 23:12:48[/merge_posts_bbcode]
Ні, там нема взагалі замків під ключ. Ні в дверях, ні в багажнику
Mellon, а як капот відкрив?
Кнопкою відкриваються двері в салон навіть при нульовому акумуляторі. Для чого було блокувати кнопку відкриття багажнику я не розумію. З середини багажник не відкрити. А капот відкривається як звичайно, простим ричажком із салону. Далі накидаємо клеми під капотом, відкриваємо при наявній електриці багажник, і тоді добираємось до акумулятора
Mellon, тепер все ясно)
Дійсно не зрозуміло чого кнопка відкриття багажника залишається заблокована((
sergiosem написав:так її в лісі не залишили...
у заліссі.
не плутайте свій реґіон з нашим!
[merge_posts_bbcode]Added: 2019-10-23 23:30:16[/merge_posts_bbcode]
jasonua написав:Mellon, а як капот відкрив?
Кнопкою відкриваються двері в салон навіть при нульовому акумуляторі. Для чого було блокувати кнопку відкриття багажнику я не розумію. З середини багажник не відкрити. А капот відкривається як звичайно, простим ричажком із салону. Далі накидаємо клеми під капотом, відкриваємо при наявній електриці багажник, і тоді добираємось до акумулятора
У техніки на американському ринку багато вимог до безпеки. Мав би бути якийсь варіант аварійного відкривання.
Що ж, потихеньку набирається певна статистика. Після наступної тисячі км експлуатації, виходить розхід 15л на 1000км. На суху не вдається щось вийти. Це вже з певними прогрівами салону коли було холодно.
Діййсно 15 літрів палива на 1 тис.км. пробігу? Чи десь опечатка?
15 на тисячу, 1.5 на 100км
як акумулятор? у чому причина усього була?
Старість. Це оригінал який стояв з 14 року, він перестав тримати заряд, його зарядили, він далі сам розряджається. Підозрюю що його добило те що машина +- стояла пів року. Так що залишив новий
Що ж. А тепер під'їхала справжня проблема. На швидкості почав 'залипати' руль в нульовій точці. Тобто коли я хочу легко підрулити руль трішки впирається, а потім його з ривком відпускає. Дуже неприємно. І що цікаво - я знайшов купу інформації про цю проблему. Крузи, Інсігнії, Орландо, всюди де стоїть ця рульова з електроприводом я бачив що є люди які на це жаліються. І ніхто так і не знайшов що з цим робити. З'їздив на сто у Львові які займаються ремонтом рульових систем - вони ще такого не зустрічали. Що робити поки теж не знають. От така вот ситуація на разі. Ніби і їздити можна, але неприємно...
І ніхто так і не знайшов що з цим робити.
Похожая ситуация была в копейке. Повышенная выработка в рулевом механизме в положении "движение прямо". Временно точку можно сместить в сторону удлиняя рулевые тяги с одной стороны и укорачивая с другой. Получится, что будет "руль упираться" не при движении прямо, а при повороте на какой то угол.
На разі я знайшов вот такі сервісні бюлетені від GM:
https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2014/ … 7-0335.pdf
https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2016/ … 3-2280.pdf
Some customers may comment on a notchy or stick/slip feeling in the steering wheel, near the center position, after a duration of time on the highway while making lane changes.
Деякі клієнти можуть відчувати залипання на рульовому колесі біля центральної позиції, після якось часу на трасі при спробі зміни лінії
Ну виглядає як саме те що в мене. Конкретно по Вольтам 13-14 року там написано що потрібно перепрограмування блоку електропідсилювача.
Обдзвонив всі відомі СТО у Львові з питанням про перепрошивку блоку електропідсилювача. На мене дивляться як на психа. Шевроле як марки в Україні більше нема, в колишнього оф дилера доступу до інформаційних ресурсів GM немає. Складно-с...
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Chevrolet Volt
Згенеровано за 0.148 секунд(и), виконано 92 запитів