Re: Дизель
якщо так, тоді у шанці велкам! патріоти Неньки скажуть Вам: "щиро дякуємо!"
Ваша річ, як та дорога по якій аватарка Ваша їде.
loganозалежний, наркоман.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
якщо так, тоді у шанці велкам! патріоти Неньки скажуть Вам: "щиро дякуємо!"
Ваша річ, як та дорога по якій аватарка Ваша їде.
Ваша річ, як та дорога по якій аватарка Ваша їде
не розумієте української? то Ваша проблема.
сорі
назву тем коли небуть читаєте
Слушне питання, але ні. Я завжди відкриваю сторінку "нові повідомення" (виділені жирним), читаю їх, та імхую свої відповіді.
В результаті пишу багато повідомлень, чим вже надоїв логановодам, цим самим підтримую діалоги, які часто не по темі.
Якось так
Георгич, та навіть не в темах справа, а у срачі "ніачьом"...
sdj387jsd, велкем (welcome), англ. -- ласкаво просимо!
не в темах справа, а у срачі "ніачьом"...
Це вже стало давньою традицією логан-клубу
І Зевс до цього лояльно відноситься, а судячи по автофорумам з жорстким адмініструванням, можливо це і правильно, імхо.
Сьогодні потепліло, відразу в думках появилась, думка буде повна регенерація. Ну і вирішив, її зафіксувати. Все зафіксувалось. Але попутно замітив і багато чого іншого.
По регенерації, по фото вище все видно, не слухайте нікого не катуйте оборотами мотор. Регенерація може продовжуватись навіть якщо їхати на 2 передачі, тобто виїхали на обїздну, в правий ряд і потягнулись коптіти. Бачите що є 19-20 грам регенерація має бути. Також не слухайте нікого про 18-20-50 км, головне щоб був прогрітий мотор, та постійно підтримувати швидкість без смикань. В мороз не знаю, як буде, а ось при +7 пошла. Це як раз те що хотів, зафіксувати і так воно є.
Але, появилась досить цікава побічна думка.
З початку гадав показалось, перейшов з дт+ на просто дт однієї мережі окко. Дивлюся сажа і справді стала накопичуватись швидше. А сьогодні їду, коли це все фіксував, регенерація і не, зупинялась тільки скине менше грама уже більше грама є, авто розігріте і я гадаю система вирішила ну випалю і цей грам, і так постійно, поки не почав, смикатись. Під гірку гарно газонеш під 2.5 оборотів +0,100 +0,50 грам покаже добавилось.
І тут в голову сяйнула думка, багато даних можна записувати, та потім в ексель для, подальшого аналізу. Можна зробити такі собі міні лабораторії на колесах, поодинокі данні нічого не вартують а оась їх велика кільсіть, гадаю покаже цікавий ефект.
На форумі всерівно багато нових дизелів, можна багато що переміряти, потрібно лише придумати стандарт даних, та які при яких умовах збирати. Тобто безперервна поїздка там 10 км, при мінімальній температурі, 80 положення педаль швидкість витева загальна витрата пального, та зміна показників сажі і та інші данні, і можна буде приблизно оцінювати якість дизпалива своєю автівкою. І тоді вийде свій рейтинг якісного пального і тд.
До чого веду, створити окрему тему аналізів, там розписати які данні собираємо як підключитись ну все, і всі по малу будемо скидати данні. Треба буде подумати, + більш технічно грамотніші водії можуть, підказати багато моментів та які данні збирати. Гадаю гуртом щось з цього вийде.
https://github.com/surfrock66/torque
https://github.com/econpy/torque
можна то все автоматизувати, надо буде погратись..
А взагалі по кількості показників сажі (сумарна кількість сажі за 10-20л), та розходу палива на цей км можна робити висновки по якості пального????Чи це геть не коректно?
На форумі всерівно багато нових дизелів, можна багато що переміряти, потрібно лише придумати стандарт даних, та які при яких умовах збирати. Тобто безперервна поїздка там 10 км, при мінімальній температурі, 80 положення педаль швидкість витева загальна витрата пального, та зміна показників сажі і та інші данні, і можна буде приблизно оцінювати якість дизпалива своєю автівкою. І тоді вийде свій рейтинг якісного пального і тд.
До чого веду, створити окрему тему аналізів, там розписати які данні собираємо як підключитись ну все, і всі по малу будемо скидати данні. Треба буде подумати, + більш технічно грамотніші водії можуть, підказати багато моментів та які данні збирати. Гадаю гуртом щось з цього вийде.
К чему такие сложности? Качество топлива определяю сразу же при выезде с заправки, без всякой статистики и математических моделей.
К чему такие сложности? Качество топлива определяю сразу же при выезде с заправки, без всякой статистики и математических моделей
Це якщо Вам заправили замість дизеля бензин Взагалі з початку важко оцінити паливо, я так розумію в баку воно всеж погано змішується. Не відразу. Спочатку була різниця 0.2 л шас 0.7 л судя по сажеву коптить ого як. Але по їздовим характеристикам все вроді нормально.
Сьогодні випадково, а може і ні. Ютуб видав ролик одного блогера який, подивляється і цей форум. Одним словом, там сказано, якщо виріс розхід та машина коптить а тягне - переборщили з присадками. І сам чомусь згідний з цим твердженням. Це якраз з чого підняв хай по приводу звичайного ДТ. І це для сажового не є добре. Хотіли як краще а вийшло як завжди. + в баку було 19-20л ДТ+
дним словом, там сказано, якщо виріс розхід та машина коптить а тягне - переборщили з присадками. І сам чомусь згідний з цим твердженням. Це якраз з чого підняв хай по приводу звичайного ДТ. І це для сажового не є добре. Хотіли як краще а вийшло як завжди. + в баку було 19-20л ДТ+
Але присадки бухають в +, а в звичайному ДТ їх мінімум.
В твоєму випадку - ти заправився бодягою гіршою, ніж попереднього разу, так що справа не в +++, імхо.
а в звичайному ДТ їх мінімум.
да як сказати, да хай не все вигорить тільки не кажіть, що солярка не тягне...По відчуттях, як підгорку при прогріві їде норм, це не та бодяга що в одесі залив там оборотами, крутив.
П.С уже знову 7 з хвостиком грам назбиралось, а кілометражу єрунда. Вважаю це є теж проблема. так по місту покататись, і дійсно з сажневим можуть бути проблеми. От приїхав а по дорозі теж була регенерація.
От приїхав а по дорозі теж була регенерація.
то шо не подобається? БК за нас все робить.
Не подобається, що пальне так коптить. Якби не цікавився, не звернув би уваги. Ну хіба-що по витраті палива. По витраті палива просто брсм був значно ліпше. Хоча і слабше тягнув, на гірку при прогріві, посмикувався, треба було трішки обертів добавляти. А тут на гірку їде добре.
Дизпаливо уже обміняв в дт на дт+, добре що так можна. Тай напевно тих 150л виїздю, поміняю раніше фільтра. І там буде видно прощатись чи ні з окко.
поміняю раніше фільтра. І там буде видно прощатись чи ні з окко.
будете міняти фільтр, то викладіть на сайт світлину. подивимося, який він буде "гарний". мій був напівчорний.
будете міняти фільтр, то викладіть на сайт світлину. подивимося, який він буде "гарний". мій був напівчорний.
Звичайно, шкодую що того разу від брсм не сфотографував. Був повністю чорний, нічого світлого не зосталось і ще якщо не помиляюсь на 16к. Десь писав на форумі лінь шукати.
Звичайно, шкодую що того разу від брсм не сфотографував. Був повністю чорний, нічого світлого не зосталось і ще якщо не помиляюсь на 16к. Десь писав на форумі лінь шукати.
У нас ТО раз в 10 тыс. У вас 15 а почему в 16 меняли хз. Сколько менял раз в 10 тыс и смотрел - всегда белый чистый фильтр. Но или ВОГ или ОККО или SHELL только топовые ДТ у всех.
у меня ТО через 10000 но в сервисной книжке замена топливного фильтра через ТО,
первый раз фильтр менял примерно через 8000 ,заправка окко,вог только летняя--фильтр чистый,
второй раз через примерно 18000 (через 2 года) также в основном окко,иногда вог, были и антигели(в летней) и арктика,--фильтр также чистый , сажевый после 26000 по замерам у официалов-кажется что то около 14 , сказали что это мало ) правда часто пробег идет по 300-400 км без остановок
Згенеровано за 0.153 секунд(и), виконано 84 запитів