Re: Следующий автомобиль
до чого тут папери? Тобі їхати, чи букви читати?
Сказав (с) Larsen - форучани запам'ятайте ці слова!!! Буду цитувати! там де хтось книжки читає!!! Скрін зробив щоб вставляти!
loganозалежний, наркоман.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 321 322 323 324 325 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
до чого тут папери? Тобі їхати, чи букви читати?
Сказав (с) Larsen - форучани запам'ятайте ці слова!!! Буду цитувати! там де хтось книжки читає!!! Скрін зробив щоб вставляти!
Буду цитувати! там де хтось книжки читає!!!
Трошки не так. Цитувати це треба тоді, коли книжки не відповідають реальності. От наприклад, коли в книжці сказано що розгін до сотні 11 сек, кліренс 175 мм і розхід 7л по місту, а на практиці 13/160/9. От тоді не букви треба читати, а їздити!
Ну а щодо масложеру, то які ти папери читав? Для яких конкретно моделей, і що там в них було конкретно сказано? А то небісь прочитав щось про ВАГ, який "допускає" подібний розхід, хоча поміть - не гарантує, а лише допускає, і вже робиш висновки що всі сучасні авто щось там повинні жерти? От це якраз епічний випадок коли не читати треба, так як читаєш ти, а їздити, і дивитись на результат.
"Пів-літри на тисячу кілометрів" - я про це.
Для кого нормально? Може після 200 тисяч, чи для ВАГа? Нормальні машини стільки не їдять.
Допустимый расход масла для дизельных и бензиновых двигателей составляет 0,7 литра на 1000 км. пробега автомобиля. Вследствие повышенной мощности и уровня оборотов, двигатель "BMW M" допускает расход масла в пределах 1,5 литра на 1000 км.
SanychGT, БМВ М? А чому не Ламбо відразу?
І ще раз: "допустимий" що означає? Що тобі нічого ремонтувати на халяву не будуть якщо таке трапиться, а не що воно реально буте так жерти.
, БМВ М? А чому не Ламбо відразу?
То по бмв в загальному.
А ламба це ваг!
А то небісь прочитав щось про ВАГ, який "допускає" подібний розхід, хоча поміть - не гарантує, а лише допускає, і вже робиш висновки що всі сучасні авто щось там повинні жерти?
Поговорить хотелось бы о моторах TSi и TFSI, что по сути одно и то же.
Производитель, не желая терять деньги, ввел норму расхода в 0,5л/1000км. Доверчивый потребитель катается на машине до последнего — до окончания гарантийного срока — после чего это перестает быть проблемой концерна и становится проблемой владельца.
(с) SanychGT - вітаю Вас Ви не зомбовані сучасними авто, з Вами можна бухать! І то сильно! І то Ви дуже близько
То по бмв в загальному.
Ключове слово: "допустимий". Куримо тлумачний словник.
А ламба це ваг!
Яка різниця? Натяк на авто з непорівняльно високими експлуатаційними розходами. Безвідносно виробника.
Поговорить хотелось бы о моторах TSi и TFSI, что по сути одно и то же.
Ну от це і є невдалі моделі. Я ж на це і натякав відразу.
Де є припис масла 0-20 та є припис що норма більше 250 грам на 1000км купувати не можна! Все ці авто ні в якому разі, ні за які гроші - купувати не можна!
sdj387jsd, ну от прикинь, в мене олива 0W-20, і ніякого розходу нема взагалі. Між плановими ТО я візуально не помічав різиці рівня на щупі. Можливо міліметр-два, не більше. Це реальний факт, а не якесь зомбування, яким насправді тут займаєшся ти.
Ну от це і є невдалі моделі. Я ж на це і натякав відразу.
Оце невдалі...
VAG 2.0 TDI и 2.0 TFS
Допустимый масляный расход составляет 7,5 литров на 15 тысяч километров пробега
Причина заключается в конструкционных особенностях объемных движков
Ярким примером “масложорных” моторов являются 1.8-2.0 TFSI. Так, причинами их прожорливости является:
Постоянно выходящий из строя клапан PCV (клапан вентиляции картерных газов).
Несовершенная конструкция поршневой группы. В частности, недостаточная герметизация из-за неоптимального положения маслосъемных колец. Из-за этого происходит выброс масла на выпускном цикле.
Особый стиль вождения. Двигателя начинают “подъедать” масло при малых нагрузках на двигатель (в том числе на холостом ходу).
Еще один масложор — EA211 от концерна VAG. Он выпускается с 2013 года и в разных объемах (от 1 до 1,6 литра) устанавливается на Volkswagen Polo, Octavia A7, Golf 7. Основных причин большого расхода масла две:
Конструкционные особенности тарелок пружин клапанов в головке блока цилиндров.
Повышенная склонность к закоксовыванию поршневых колец.Чтобы избавиться от “масложора” необходимо выполнить замену перечисленных деталей двигателя.
Оце невдалі...
Це, словами не описується, після цього взагалі має пропасти ваг. Що ще сказати там взалі нема про що говорити. Це те саме що рено зробило однойоботного йобота який йоботися по повній.
ну от прикинь, в мене олива 0W-20, і ніякого розходу нема взагалі
Але в приписі що пишуть?
От якщо пишуть що 100 грам і менше це норма, нема питань! А що пишуть?
SanychGT, все вірно. В чому проблема? Ти хочеш сказати що процитоване тобою характеризує всі сучасні двигуни (як моделі, так і екземпляри)?
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-01-03 19:47:52[/merge_posts_bbcode]
після цього взагалі має пропасти ваг.
Ну, ВАГ багато всякого начудив останнім часом, в реалізації свого плану світової домінації. Але щоб так от прям "пропав", це вже прям якийсь екстремізм!
Насправді не все так погано. Є у них і промахи, але є і достойні речі. Власне як і у більшості виробників. Хто з них ніколи не лажав? Так що питання пріоритетів користувача. Для багатьох людей ВАГ пропонує найкращий варіант. Так що не треба його нищити.
Повтор.
Де є припис масла 0-20 та є припис що норма більше 250 грам на 1000км купувати не можна
Тільки по іншому якщо уже і 5-40 жре - ну тоді, вірити в екологію та казати яка це чудова штука екологія, і як це все добре!
Взагалі на літку 5-50 норма, його проталахкати і все. Чим більша захистна плівка, тим караще мотор прогрівати. На літку напевно буду всеж таки переходити на 5-40 нф. (воно дешевше густіше трішки, миє краще 3-4т км краз то.) зимка 5-40 лсх 8ткм
Ну, ВАГ багато всякого начудив останнім часом, в реалізації свого плану світової домінації. Але щоб так от прям "пропав", це вже прям якийсь екстремізм!
Для мене пропав..краще куплю інші виробники, чим ваг. Ну вже якщо нічого кращого не буде купити тоді тільки ваг. Це те саме що вони застрелились.
Ти хочеш сказати що процитоване тобою характеризує всі сучасні двигуни (як моделі, так і екземпляри)?
Ні... в цитаті те, що конкретно і мається на увазі.
Реношний 0,9 тсе теж може їсти масло в момент обкатки.
Реношний 0,9 тсе теж може їсти масло в момент обкатки.
П.С. 1,5 dci теж підїв трохи масла 5-30 в момент обкатки. (0,9 нічого не під'їдав) Після 2,5 к км коли замінив перше масло, підїдання масла не було замічено. навіть тогож 5-30 ее
А далі після 2-ї заміни на 7к я підався відчуттям. 5-40 нф норма, машина масло не під'їдала нема там чому коптіти, на зимку 5-40 слх, там пакет присадок жирний, особливо коли на трасі жарити. Але нф миє мотор краще масло швидше стає чорним. 5-30 ее - це екологічне масло. Воно напевно по шкалі в самому низу допуску 5-30 І тільки із-за чуть чуть того і зветься 5-30
Мой весит 1100+
А чо так моло? Пиши "1500+".
По чужим замерам 150+ на стенде получалось.
Думаю, там 300+, потому что никто не проверит.
А при чем здесь паспорт? Я говорил о стоке.
Что-то закрадываются сомнения в твоей квалификации.
У меня 9...
Брехать нужно умеючи.
Але в приписі що пишуть?
От тут підходяще місце процитувати Ларсена.
От якщо пишуть що 100 грам і менше це норма, нема питань!
Від того що там в них написано, реальний розхід аж ніяк не зміниться, правда? Чи тобі треба щоб було в паперах а не в житті? Ну от наприклад, якщо у авто "А" в паперах допустимий розхід 200г/1000км, а у авто "Б" в паперах 100г/1000км, але при цьому в реальності авто "Б" жере 100г, а авто "А" 10г, тоді яке з них краще?
А що пишуть?
А пишуть те що їм вигідно. Для того щоб обмежити гарантійні ремонти, а не щоб розповісти користувачу, який буде реальний розхід оливи. Це як з гарантійним терміном, він не вказує на те наскільки довговічне авто, а лише регулює витрати виробника на гарантійне обслуговування. А так то однакові моделі, одного виробництва, і різних країнах продаються з фейерично різними гарантіями. В одній може бути 3 роки і 100 тис, а в іншій 6 років без обмеження пробігу. Так само як з гарантійного строку ніяк не визначиш реальну довговічність (авто з меньшою гарантією може виявитись довговічнішим), нічого не визначиш і з циферки "допустимого" споживання оливи. Треба дивитись на реальні результати. І якщо є двигуни-масложери, то з цього аж ніяк не слідує що всі сучасні двигуни такі. Як узагальнив ти в своєму повідомленні.
sdj387jsd пишет:
Але в приписі що пишуть?От тут підходяще місце процитувати Ларсена.
Сьогодгі хтось жарить на шашлик якогось динозавра. З Вами згідний
Для мене пропав..
Розумію. Але є різні люди, комусь ВАГ потрібен. Так що нехай живе.
Ні... в цитаті те, що конкретно і мається на увазі.
Ну ок. Значить ми дійшли згоди.
Ось взяти мене, кінець місяця послали в Ужгород потом в Харків. Буквально 3 дня а км колосальний по мірках дітовозів, ось уявіть 1,5 літра масла на 1к км, прямо в багажнику каністру вози...ну курча-мать з головою не дружать. І як гадаєте як швидко таке авто у мене здохне???
краще логана 1,5 dci нема нічого! Класична квашена капуста! а Витрату пального списують по 6л (фільтра масла, колеса мої). Деж він не окупиться. на 0,9 херня.
Не ври.
А я и не вру. У меня только шумоизоляции на 100кг только по материалам. Да и сиденья от ауди а8 очень тяжелые... Водительское что-то около 50кг одно весит(там электроприводов тьма). Не говоря уже о всем остальном.
Думаю, там 300+, просто потому что никто не проверит.
Вот результат с двигателя евро 4(в стоке было 84 лошади).
Там человек проверял на диностенде все изменения. Так что ориентир у меня был неплохой
Только у меня изначально евро два, в стоке было 90 лошадей... И выхлоп получился более низовой, тихий. Поэтому цифири могут быть чуток повыше...
ось уявіть 1,5 літра масла на 1к км,
Та це взагалі ругательство! Не можна вважати нормальним експлуатацію авто, в якого розхід оливи перевищує діапазон між мітками макс/мін на щупі, протягом міжсервісного періоду. А це десь літр на 15тисяч. Якщо більше, значить доведеться доливати між ТО. А це вже не є нормальна експлуатація. І нах такі авто не потрібні. Якби моє так жерло, я б його замінив на інше, незалежно від того що там в приписах, і що б мені заявив виробник відносно гарантії. Ну хіба що якби усунув проблему по гарантії.
Та це взагалі ругательство! Не можна вважати нормальним експлуатацію авто
Беру в чергове в цитати та скрін! Еп, ще одного діно на шашликах зїли.
ОСЬ ТАКА ВОНА ВСЯ ЕКОЛОХІЯ!!!
Сторінки Назад 1 … 321 322 323 324 325 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.397 секунд(и), виконано 41 запитів