Сіренький написав:Задам цікаве питання в першу чергу до ти хто мав реальну можливість (а це Александр007, Георгич, пBob3000,) порівняти старий Логан із Дастером, Степвеєм та ШкодаВагами.
1 - Як рулиться авто на трассі при швидкості більше ніж 110км/год.?
Для прикладу я на своєму МЦВ на гарному покритті Київ-Біла Церква, Київ-Житомир впевнено можу їхати до 110 км/год. Все, що більше - вже відчувається невпевнене кермування.
2 - Хтось пробував екстрено гальмувати на швидкостях від 100км/год? Напишіть порівняльну характеристику.
Рульожку логана я відчув ще не виїхавши з автосалону Арма-моторс. Руля треба крутити в півтора рази більше, ніж на сучасній легковій машині. Цим дачія приховала малоефективний підсилювач керма
Для прикладу я на своєму МЦВ на гарному покритті Київ-Біла Церква, Київ-Житомир впевнено можу їхати до 110 км/год. Все, що більше - вже відчувається невпевнене кермування.
Москвичовська їзда, одним словом. Москвич точно так же (ніяк рулиться), вижжить на поворотах, якщо не скинути до 80, точно также розкачується. (Я пишу по звичайний логан, тобто седан).
Серед шкод в гостроті керувавання фабія чемпіон. Дуже керована машина провокує на гостру, маневрену їзду. Легко заскакує на бордюри, їх пофіг ями - я жодного разу не пробив підвіску, а їздив зовсім її не жаліючи по весняному криворіжжю, миколаївщині, одещині. Швидкість більше 130 для неї вже... шумна, та і витрата бензину росте до 6л.
Для октавії крейсерська 150, йде легко, безшумно (лише моторна перегородка пропускає шипіння двигуна). Підвіска комфортна.
Аналогічно логан так їде на 80-90 км/год.
До керованості октавії нема претензій, але у комплектації на задній балці її відчутно закидає на великій швидкості при маневруванні. На багаторичажці йде як по рельсам (як Вектра С).
По гальмуванню, на октавії 200 відтормажувався, все ок, гальма не закипіли, резину жалко .
При одночасному екстреному гальсуванні і маневруванні траекторію тримає класно, як хтось з азад її тримає.
Пробіг 50 тис. колодки до половини ще не спилялись. За 2 роки нічого не вилізло. Масло не бере. Бензин любить якісний, в ідеалі 98-ий.
Їхали компанію - син на октавії, я на логані. Вночі, перед Хмельницьким де вде широка по 2 полоси на сторону дорога, плавний поворот траси направо. В правій полосі фура, обхожу її на швидкості десь 130 в лівому ряду, логан крениться, резина вже вижжить від поперечного зносу, гальмувати вже пізно, на роздільну смугу не спригнеш, бо там яма... срахіття тай годі. Це була одна з перших поїздок на логані.
Син, після відставання, мене наздоганяв з більшою швидкістю. Бачив цю картину, після, вже за столом, він питає, а що то було? - Маньоври, кажу . Ну а він - а хіба там був відчутний поворот?
Отаке.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-01-23 15:15:50[/merge_posts_bbcode]
Toris написав:Для автобанов лучше будут седанообразные Ваги и Форды
Не хватает слова пузотерки
0
Спасибо сказали: Сіренький1