Re: Следующий автомобиль
Це дозволяє зберігати підсилення при заглушеному двигуні.
Ну і ще читав, що витрата палива меньша ніж на авто з гур.
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 353 354 355 356 357 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Це дозволяє зберігати підсилення при заглушеному двигуні.
Ну і ще читав, що витрата палива меньша ніж на авто з гур.
Минус 1600$
Там в два раза надо дешевле...
На тесдрайві заглянув, пощупав... і це просто жах. Ніякого бажання навіть тестити, не те що придбати і їздити.
Інформативність гідропідсилювача в Логана не настільки велика як чутливість до ударів. Іншими словами - удари він передає будь здоров, а зворотнє зусилля таки глушить, і як для гідрача, то глушить досить сильно.
Мені подобається... Дискомфорту не відчував після електропідсилювачів, а от пересідаючи на електропідсилювач дискомфорт від відсутності зворотнього звязку аж лопатою розгрібай. Спеціально шукати гідро немає сенсу, але налаштування більшості електро, м'яко кажучи, не фонтан. По факту ти тільки задаєш приблизно куди їхати і методом тика адаптуєшся під його особливості. Ну таке собі задоволення.
Задоволення від управління авто - це коли авто їде туди, куди ти цього хочеш
Це в першу чергу гума...
а не коли воно тупить, здувається вітром, трясе, гудить, крениться і на руль кожну ямку віддає.
Згоден... правда в Кодіяку на руль ніякої віддачі, але воно тупило, здувалося вітром, тряслось, гуділо і скрипіло, правда кренилося не дуже сильно. Але задоволення від його управління було відсутнє...
Минус 1600$
Потому их так мало. Его Sportage с 1.6 дизелем и полным приводом убивает на повал Карок по цене. Если Спортяга на 5 штук дешевле то стоять Кароку в салоне и вяло вяло продаваться. 24 куе, полный привод Sportage
https://www.kia.com/ua/showroom/sportag … ation.html
Пылиться Кароку и дальше с такой разницей в цене ибо 5-6 куе на дороге не валяются. Потому Спортяг раз в 100 больше на дорогах чем Карок ов, хотя наверное в 1000 Если сделать авто например 35 скинуть 1600 то все равно не дешево. Это как скидки на распродажах напоминает. Не говорю что Карок плохой, хз не знаю. Наверное за ту цену дб хороший. Но абсолютно не конкурентный по цене только и всего. Может умрет как и Ети через пару лет. Шкода такое любит. Закрыл линейку и НЕ нужно сопровождать продукт, запчасти выпускать и тд.
Георгич,
Так и есть
авто їде туди, куди ти цього хочеш, їде так, як ти цього хочеш
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-02-11 22:26:39[/merge_posts_bbcode]
alex.cver,
Все равно покупают.
И завод в Украине продолжает собирать.
Кто хочет дешевле то спортейдж или дастер-
на нашем сайте банером внизу выскакивает реклама этой модели
Larsen,
Особенно чувствуется разница гур степвея
и после электроруль на дастер- жена в восторге
На парковке очень легкий с движением усилие наростает
Мне даже больше понравилось чем на шкоде.
Очень упрощает управление
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-02-11 22:57:55[/merge_posts_bbcode]
alex.cver,
На шкоде за 24700 Акпп 8 На турбомоторе
Спортейдж более слабая Акпп 6 На 1.6 атмосфера
Георгич,
Так и есть
авто їде туди, куди ти цього хочеш, їде так, як ти цього хочеш
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-02-11 22:26:39[/merge_posts_bbcode]alex.cver,
Все равно покупают.
И завод в Украине продолжает собирать.Кто хочет дешевле то спортейдж или дастер-
Та я ж не спорю. Я сам в Киеве аж Два штуки их видел. Даже ничо так по дизайну, но цена... Я бы сразу пошел в Тайоту за РАВ4. Ну логики нет покупать у нас собранное за какие то дурные деньги если можно даже РАВ4 купить, а если сэкономить штук 5+, то Спортягу в полном приводе. А если совсем по бюждетному на Механике то и Дастер норм абы полный привод. Как то так. Ну конечно кто то берет их. Я только логику не понимаю таких Ну правда их единицы, но интересно понять ход их мыслей почему не Спортейдж или еще лучше не Рав4 гибридный например? Еще и сборка будет НЕ укро.
но интересно понять ход их мыслей почему не Спортейдж или еще лучше не Рав4 гибридный например?
Так все более чем просто.
РАВ 4 мертвый во всем. В любой комплектации. Динамики нет, материалов нет, шумки нет, комфорта нет, дизайна нет, управляемости нет. Есть условная надежность и ликвидность.
А Спортейдж очень неоднозначный. За максимум денег не такого хотелось, а за минимум денег не настолько никакого хотелось. А посредине и нет ничего. Ни комплектаций, ни опций. Упрощенно либо база, либо максималка...
на нашем сайте банером внизу выскакивает реклама этой модели
Я успел прокатиться на такой, пока машина в сервисе была. Ниче так, приятная. Набита опциями, даже люк. Типа Джетты, со слов манагера. Но этот значок ужасный. И все равно предубеждение. Против Китая.
На Ютубе есть блог земляка - Щербины. Как он купил Тигго новый и радовался, и поносил Степвей за ту же цену. Не долго радовался. Месяца 2-3.
Можливо і по іншому. Хюндай Соляра у Академега не обняла стовпа як цей Таз.
Посмотрите видео до конца... У Соляриса была фора - повреждённый столб, об который Марк намотали... Будет второе видео по Солярису (с новым столбом) - тогда и будем делать выводы... В комментах под видосом написал просьбу о Логане! )))
В комментах под видосом написал просьбу о Логане! )))
Бажано "логан 2" там буде цікавіше.
А посредине и нет ничего. Ни комплектаций, ни опций. Упрощенно либо база, либо максималка...
Ну не упрощайте. База там даже норм. И там куча комплектаций у Спортяги конечно если вам не нужен панорамная крыша. Про РАВ4 зря. Все там есть и норм на высоте. Там просто цена немного заоблачная )))
SanychGT, Так все более чем просто.
РАВ 4 мертвый во всем.
Настолько все плохо?
А логан гадаєте буде по іншому? Це все однакові гроб-консерви.
Ось про логан.
https://storage2.censor.net/video/3/190819_ava.mp4
І знову проблема в керованості. На цій дільниці швидко не їздять, це початок варшавки перед самим Мостищем.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-02-12 10:46:56[/merge_posts_bbcode]
Любителям логан 1.0 посвящается
Про таксі, а чому ні пару раз так підробляв Дають гроші то і добре іншому таксисту буде шарік
І знову проблема в керованості.
Це проблема, голови..Треба розуміти що за авто купив...
База там даже норм. И там куча комплектаций у Спортяги конечно если вам не нужен панорамная крыша.
Хочешь светодиодные фары? Вам максималка! А нет, то галоген.
Хочешь електроприводы? Вам максималка! А нет, то ручных регулировок вам хватит.
Хочешь мультимедиа? Вам максималка! А нет, то и штатным нечто обойдетесь.
Хочешь 2.0 дизель? Вам максималка! А нет, то и не видать.
Хочешь не тряпку? Вам максималка!
Хочешь полный привод? Вам максималка!
Хочешь динамики? Вам максималка!
Хочешь 2.0 и автомат? Вам максималка!
и т.д. и т.п.
И разница в ценах мягко говоря...
Про РАВ4 зря. Все там есть и норм на высоте.
Действительно там все есть... на высоте плинтуса. Хорошо, что есть.
Назовите хоть что-то хорошее в РАВ 4, именно в автомобиле, то, чем он выделяеться на фоне конкурентов, либо просто то, что у него классно реализовано?
Настолько все плохо?
Ну в общем да... Безотносительно цены. Просто машина. И все и ни о чем одновременно.
А вот если еще цену учитывать, то все становиться намного грустнее.
Хочешь 2.0 дизель? Вам максималка! А нет, то и не видать.
Нет не хочу. Чем вам 1.6 не угодил?
Но все же 3-я и даже не 5я комплектация (не максимальная)
Sportage / 2.0D дизель / 4WD / 8AT (2020 р.в.) - €27 990
Хочешь полный привод? Вам максималка!
Точно? А еще раз взгянуть на прайсы внимательно?
Sportage / 1.6D дизель / 4WD / 7DCT (2020 р.в.) - €23 990 (Комфорт)
Для меня вполне норм комплектация Комфорт подошла бы для всего включая трассу и город
Sportage / 1.6D дизель / 4WD / 7DCT (2020 р.в.)
Я понял - вам не покупать, вам воду поварить . Как по мне там выбрать можно на любой вкус цвет и цену.
Нет не хочу. Чем вам 1.6 не угодил?
Динамика печальная...
Я понял - вам не покупать, вам воду поварить smile .
В прошлом году заходил... если бы все равно что брать, надо хоть на чем-то ездить, то выбрал бы Спортейдж... а так да. Мне не покупать.
Назовите хоть что-то хорошее в РАВ 4, именно в автомобиле, то, чем он выделяеться на фоне конкурентов, либо просто то, что у него классно реализовано?
Ну наприклад виділяється класно реалізованим гібридом. 220к/с, 8с до сотні, рзхід 5л по місту і все це без дизеля, з безступінчатою ефективною трансмісією і можливістю кататись по гаражі чи подвір'ї взагалі без ніякого вихлопу, тоді як всі конкуренти до прогріва каталізатора як раз таки в навкологаражному просторі чи подвір'ї смердять найбільше.
Ще можна по споживацьким властивостям походити, наприклад помітити що в неї найбільша висота проєму багажника зі всіх конкурентів, ну і так далі, особливостей в яких одна модель краща за конкурентів можна знайти в будь-якій моделі впринципі, так що не проблема.
А еще последний равлик выделяется дизайном! )) Может кому и не нравится, но его точно ни с кем не перепутаешь! ))) Что в наше время само по себе ценно! )))
Це проблема, голови..Треба розуміти що за авто купив...
Але це ж розумієш вже після того, як купив. Жоден тест-драйв цього відчути не дасть.
Я дуже добре знаю ту дорогу. Там широкі асфальтовані обочини. Всі ввічливі аля пенсія тягнуться по цих обочинах. Решта тулить по полосам. Там по 1 полісі в кожну сторону, ну і також по одній широкій, асфальтованій обочині в кожну сторону. Обочини відділені сплошною лінією. Неввічливі водії, аляяїдупоправилам, тягнуться по проїжджим полосам, відповідно решта їх випереджує по обочинах. Але таких неввічливих дуже мало.
Далі, перед Мостищем є Т-подібне перехрестя, з примикаючою зліва другорядною дорогою. Тут відповідно обмеженя швидкості до 50, додаткова полоса для повороту наліво на цю дорогу. І всі тут швидкість знижують, бо далі селище і там світлофор з перехрестям на село Горенка, про яке знімали серіал Буржуй.
Та й на відео видно, що всі їдуть близько 50, дорога суха, обочина теж, але Логан і тут зумів втратити керування і з розворотом вилетіти аж на зустрічну обочину.
На будь-якому іншому авто зробленого головою такого трапитися не могло б.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-02-12 20:01:01[/merge_posts_bbcode]
Назовите хоть что-то хорошее в РАВ 4, именно в автомобиле, то, чем он выделяеться на фоне конкурентов, либо просто то, что у него классно реализовано?
Зашел как то в автосалон Таёты, Крузак знакомому смотрели, заодно и остальные глянули. Отрыл дверь Равлика, думаю шото не то, нет двери, она легкая как пушинка - вес стекла и краски. Потрогал филенки крылья. Это даже фольгой назвать нельзя - папиросная бумага. Без имхо. Да Логан броневик в сравнении с этим надутым "вездеходом".
Да и Королла не далеко ушла.
Вот так Равлик ездит
Ну а здесь Рав против столба
И если Гранта хоть и сломалась, но хоть наклонила столб, то Рав,разбив морду его даже не поцарапал.
що всі їдуть близько 50, дорога суха, обочина теж, але Логан і тут зумів втратити керування і з розворотом вилетіти аж на зустрічну обочину.
Вважаю, просто людський фактор. Занесло, злякався, завмер і що далі говорити. На такій швидкості із заносу можна на будь якому тазику вийти. Та щей на сухому асфальті.
На такій швидкості із заносу можна на будь якому тазику вийти. Та щей на сухому асфальті.
Тазик там і незанесло б. Жодних причин на те нема. Кажу ж, я там з 18 років щодня їздив, ще по вузькій трасі.
Сторінки Назад 1 … 353 354 355 356 357 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.479 секунд(и), виконано 44 запитів