Re: Синій Степвей з автоматом. :)
У вас на фото мабуть Логан,
Так, на фото мій мсв. Значить к4м у вас двигун.
Цікаво чи з фазорегулятором чи без?)
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Синій Степвей з автоматом. :)
У вас на фото мабуть Логан,
Так, на фото мій мсв. Значить к4м у вас двигун.
Цікаво чи з фазорегулятором чи без?)
А ось вона купує так ж саму, але з "роботом"...
Сравните на фото переднюю ось нового степвея и Вашего... Толи у Вашего пружины уже просели, толи агрегаты на столько тяжелее, но у Вашей машины нос сидит заметно ниже...
Aprox, то фотки попереднього власника, він поміняв передні стійки на звичайні Сандерівські бо йому підвіска здалась жорсткою. Зараз вже Grey поміняв їх на штатні, так що все повинно бути ок.
Aprox, то фотки попереднього власника, він поміняв передні стійки на звичайні Сандерівські бо йому підвіска здалась жорсткою. Зараз вже Grey поміняв їх на штатні, так що все повинно бути ок.
А, ну ок, я, значит, шота пропустил! ))
Aproxу
Стійки вже замінив на оригінальні, машинка піднялася.
Aprox, то фотки попереднього власника, він поміняв передні стійки на звичайні Сандерівські бо йому підвіска здалась жорсткою. Зараз вже Grey поміняв їх на штатні, так що все повинно бути ок.
Версія про жорсткі стійки була від продавців (оф. дилера). А насправді попередня власниця розказала, що у неї щось стукало, хтось сказав, що то стійки. Вона поміняла їх на сторонньому сервісі, бо гарантія вже закінчилася. А там їй помилково підібрали від простого Сандеро. Обдурили нещасну жінку.
Короче, вірити дилеру - себе наєб..ти.
Где б такую блондинку найти?
Хороший вы аппарат выхватили, расход только великоват будет.
Хороший вы аппарат выхватили, расход только великоват будет.
Нормальний розхід, як для автомата. На трасі з Чернівців до Львова по БК - рівно 8л/100км. При швидкості 100-130 км/год. Середня швидкість вийшла 70 з чимось км/год.
Grey, к4м досить економічний двигун!
Витрата може бути ще меньша. У мене виходить 9л.газу. Режим такий самий.Свічки міняю раз в 60тис. км. Ставлю оригінали.
Газ будете ставити?
Газ будете ставити?
Мабуть не буду. Дружина їздить мало, не більше 10 ткм на рік, тому не бачу в тому сенсу.
Grey, якщо авто береться більше як на 2роки, то навіть з такимневеликим пробігом газ всеодно вигідно ставити!
Даний двигун любить високооктанове число, особливо 95пулс)
Грубо кажучи рахуємо вартість 100км
95пульс 29грн 8лх29грн=232грн
газ 9лх12грн= 108грн
Єкономія на 100км виходить124грн, тобто на 10тис км - 12400грн
Вартість нормального гбо-4 500$, це якраз різниця на річному пробізі)
За рік гбо-4 окуповується, потім буде приносити лише плюс до гаманця)
Мабуть не буду. Дружина їздить мало, не більше 10 ткм на рік, тому не бачу в тому сенсу.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-02-28 13:47:27[/merge_posts_bbcode]
Grey, якщо авто береться більше як на 2роки, то навіть з такимневеликим пробігом газ всеодно вигідно ставити!
Не всё в этом мире измеряется деньгами!
Не всё в этом мире измеряется деньгами!
Я прозріваю на азс коли газом заправляються акури і ландкрузери!)))
газом заправляються акури і ландкрузери!
Всі гроші потрачені на авто (на понти), на пальне не залишилось. Тому тільки газ!
У мене на Каптіві стояло ГБО, понад 100 ткм. на газу проїхав. З моїми річними пробігами це мало сенс. А в даному випадку економія незначна.
А в даному випадку економія незначна.
Значна, у вас автомат. Тай ціна газу ...
Grey написав:А в даному випадку економія незначна.
Значна, у вас автомат. Тай ціна газу ...
Поживемо - побачимо. Може й поставлю ГБО. Але це не в пріоритеті.
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-02-28 21:38:29[/merge_posts_bbcode]
Сьогодні у нас трохи похолоднішало, навіть сніжком притрусило. То я зауважив, що Рено так і не виправили косяк з нерівномірним обдувом передніг ніг в Логанах. Водійські ноги мерзнуть, а передні пасажирські - перегріваються.
Я колись на своєму Логані для вирівнювання потоків "в ноги" з боку переднього пасажира частково закрив сопло шматою. Так і їздив з нею 4 роки, мабуть так з нею і продав.
Да... вже десяток років пройшло, і не виправили.
Ладно, знову запхну завтра шмату.
Grey, а обдув ніг для задніх пасажирів є?
Grey, а обдув ніг для задніх пасажирів є?
ХЗ... Завтра гляну.
Я щось не зрозумів. Чого та жіночка продала степвнй, щоб купити такий самий?
OKurylyshyn, є такі люди, що міняють авто, як шкарпетки!))
Я щось не зрозумів. Чого та жіночка продала степвнй, щоб купити такий самий?
Як вона пояснила, нова машина - менше проблем. На гаранії.
Машину ж потрібно обслуговувати, виконувати поточні ремонти. А як вияснилося, її з обслуговуванням дурили, як офіціали, так і сторонній сервіс по закінченню гарантії. Ті ж самі стійки, які невірно підібрали - косяк того стороннього СТО, яке їй рекомендували. І вони не виправили цей косяк.
А офіціали під час ТО-2 на пробігу 8 ткм відмітили в сервісній книжці заміну свічок. І що ви думаєте? Хєр вони їх міняли! Я сьогодні замінив свічки, то старі були зношені, центральні електроди вже були круглими, зазор більше 1 мм, і ізолятори бурого кольору від фероценів. Якраз такий стан відповідає 25 ткм пробігу, але не 17 ткм.
Чого та жіночка продала степвнй, щоб купити такий самий?
Відмотала 100 тис, підшаманила ходову і двіжок і продала
OKurylyshyn написав:Чого та жіночка продала степвнй, щоб купити такий самий?
Відмотала 100 тис, підшаманила ходову і двіжок і продала
Нє, 200%.
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-02-29 22:37:11[/merge_posts_bbcode]
Ось кілька сьогодняшніх фото:
Провів льохке ТО двигуну та АКБ.
Видно фероценові відкладення на свічках. Але нагару нема, свічки сухі. Також позаглядав в маслозаливну горловину - розподільчий вал блищить металом, ніякого лаку, жовтих нальотів немає.
Після заміни свічок мотор почав працювати рівніше, прямо замуркотів.
Ось фото частин двигуна та АКБ, які я відправляв своєму майстру, щоб він оцінив критичність проблем:
На що майстер, перепитавши рік випуску і пробіг, сказав на ті дрібниці не звертати уваги, і брати без вагань!
Казав, що запотівання клапанної кришки - то їхня болячка, і якщо буде посилюватися, то він замінить прокладку, і все буде чотко!
По акумулятору пояснив, що ймовірно машина довго стояла, і він розрядився. Тоді його або екстренно заряджали примітивною зарядкою, або відразу поїхали на велику відстань. І АКБ закипіла.
Але продавець дав нормальну знижку, то акумулятор на наступну зиму я куплю новий. А цей ще до зими доживе (тестували).Також поламане кріплення резонатора. Але дилер вже замовив новий, за свій рахунок, і відправить його мені.
По маслу на клапанной крышке проблема не только в прокладке. Три основных места, откуда сопливит:
- из-под клапана фазера
- из-под крышки маслоотделителя (она на анаэробный герметик сажается)
- из-под прокладки впускного коллектора - будет интересно - кину ссылку.
Многие на это все дело забивают и катаются дальше. Масложора не будет из-за этого.
Не заливай уровень масла по максимуму - держи чуть ниже метки, а то будешь крутить движок - запотевания будет больше.
Хотя по фото плохо видно - фазер есть?
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Синій Степвей з автоматом. :)
Згенеровано за 0.180 секунд(и), виконано 93 запитів