Re: Электротранспорт
Кредо логан-клубу - в будь-якій обговорюваній темі даного форуму експертами завжди є ті, хто обговорюваним предметом ніколи не володів, не їздив, і навіть не сидів у ньому.
Логан-клуб ніколи невмре !
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
![]() |
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Наші захоплення → Электротранспорт
Кредо логан-клубу - в будь-якій обговорюваній темі даного форуму експертами завжди є ті, хто обговорюваним предметом ніколи не володів, не їздив, і навіть не сидів у ньому.
Логан-клуб ніколи невмре !
До слова, ДТЕКівська зарядна станція це 50 квт/год. Що аж ніяк не 150км запасу ходу за годину, а 300+- в залежності від авто. Ну це так, на замітку.
Вам на замітку... По трасі комфортний рух з швидкістю близько 110-120км/год на тому ж ягуарі чи теслі це розхід більше 30квт на 100км шляху навіть рівномірного пересування. Якщо трохи активніше, то і того більше. І якщо зарядка на 50 квт,то за годину десь близько 45 з лишнім квт(втрати при зарядці від 5 до 10%) ми отримуємо. Далі рахуйте самі.
При цьому ягуар це дійсно комфортне авто, на відміну від тесли, у якої комфорту вище 80-90км малувато. Шумоізоляція м'яко кажучи відсутня. На 120 мені чимось нагадало стоковий Логан. Шуму від дороги, шин та вітру забагато.
прорив буде коли великі дядьки награються у звичайні єлектички і викинуть у продаж авто с АКБ конденсаторного типу. Заїхав на заправку, знизу дві шини товсті опустились до відповідних контактів, бахнуло 5000А за 0.5с з картки зняло купу грошей і поїхав ще 500км
Don Kortes, знову? Я вже наче пояснював чому це неможливо?
Щоб за 0.5 сек зі струмом 5000А зарядити батарею для пробігу в 500 км, треба щоб напруга була десь в районі 100 - 200 тисяч вольт. Такий зарядник нереальний.
Так само як нереальна така конденсаторна батарея. Важити вона буде в 10-20 разів більше ніж літій іонний акумулятор. Відповідно для пробігу в 500км, вага конденсаторної батареї складе 5-10 тонн.
Larsen, пояснював, але мрія є мрія
Было, нет?
250 км за €9000: з’явилися перші зображення бюджетного електромобіля Dacia Spring
https://autogeek.com.ua/250-km-za-e9000 … ia-spring/
Ви живете в Німеччині на автобані чи як?...Я на 800км з Одеси витратив 12 годин, де я змушений був 2 години десь відпочити і поїсти. На бензиновому авто.
Зауважте, ці дві години ви відпочивали і їли там, де самі схотіли, а не там, де були вимущені зупинитися, щоб зарядити авто.
Якщо є бажання, можна і нашими шляхами, без автобанів, пересуватись досить швидко. Я в тому році зранку виїхав з Кам'янця-Подільського, погуляв по Хотину, подивився Чернівці, потім в Зелещики на Дністровський каньон, потім в Тернопіль - і через Хмельницький і Вінницю на Умань, ще й встиг по Умані погуляти перед сном. І все це на Логані 1.4, не особливо напружуючись.
А на електричці я б не краєвидами милувався, а тільки б шукав, де можна зарядитися, і побачів би лише заправки.
А тим часом,пока ви тут ля-ля, всіма нами обожнювана Дачія вже рухається у даному напрямку, і досить втішно, і за 10-ку баксів:
https://www.unian.ua/economics/transpor … -foto.html
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-03-05 11:04:40[/merge_posts_bbcode]
svserj, сорри, мы одновременно запостили в одно и то же время, практически
Еще одна городская тележка для поездок дом-работа-дом.
svserj, Георгич, Ви читайте першоджерела
В тих лінках, що Ви надали, зі стелі за вуха притягнута цифра в €9000. В статті від autogeek є посилання на іншу "статтю-дрежело" на сайті autoblog.com, так от там немає цієї цифри.
І якщо подивитися саме офіційний прес-реліз Dacia про це авто, то там теж про ціни на Dacia Spring ні слова немає:
Боюся що тут буде основний недолік в тому що це буде фейс ліфтінг того ж сандеро, а платформа залишиться автомобіля з ДВС, і акумулятори будуть як в ліфі в багажнику...
Kap1toshka, Renault Kwid (Renault CMF platform (CMF-A)) -> Renault City K-ZE -> DACIA SPRING
і акумулятори будуть як в ліфі в багажнику...
Батарея ліфа під днищем, з горбом під сидіння задніх пасажирів
Это у Флюенса они за задней сидухой кажись...
Батарея ліфа під днищем, з горбом під сидіння задніх пасажирів
Так що то нормально що з багажнику об'єм забрали?) Чесно кажучи не знаю як в інших, в теслі прикольно зроблено, але там пластину титанову для захисту ставлять.
Так що то нормально що з багажнику об'єм забрали?)
Куди забрали? Об'єм багажника в Ліфа 330 літрів. В такого ж по розмірах хетчбека Форд Фокуса(звичайного бензинового, не електричного) - 316
Еще одна городская тележка для поездок дом-работа-дом.
Ну так для горожанина это от 90% пробега, а если ещё и дача не далеко...
Куди забрали? Об'єм багажника в Ліфа 330 літрів. В такого ж по розмірах хетчбека Форд Фокуса(звичайного бензинового, не електричного) - 316
Ви не подумайте що я проти електричок, я в тому плані що не можна скласти задній ряд сидінь. Трохи то є сумно просто
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-03-05 13:51:52[/merge_posts_bbcode]
Існує купа варіантів це зробити без гаражу. В плані можна вивести розеткою навіть в багатоповерхівці, є купа прикладів як це робиться навіть з вандалостійкими ящиками. Є форум ліфоводів, там такі бувають оригінальні конструкції що диву даєшся.
До речі на своєму прикладі, коли не має гаражу. Живу в Києві, в мене дуже мало місця у дворі автомобілів багато, навіть з сусідніх будинків стоять автівки. Ось поставлю я ящик з розеткою і .... я свій авто з ДВС двічі в одне місце дуже рідко ставлю, а то бігати по 6 під'їздам (один на 20 поверхів інший на 25 інші трохи по меньше) і шукати власника машини що поставив поряд з ящиком?) то капець буде((( Ох дорогі гаражі в києві((((
я в тому плані що не можна скласти задній ряд сидінь.
Ем?...
Поправив картинку, сходинка була в 2010-2012 року ліфах, з 2013 її забрали
Ем?...
ого я думав там все погано) ще не на стільки)
П.С. я орієнтувався по старому ліфу, думав в новому не вилікували. Тоді все чудово!
Еще одна городская тележка для поездок дом-работа-дом.
Если такое с "0" и в два раза дешевле, и как вторая машина в семье, и со свободным доступом к розетке в любое время дня и ночи. То такое имеет право на жизнь.
https://automoto.ua/Smart-Fortwo-2017-K … 82880.html
((( Ох дорогі гаражі в києві((((
дорогі це скільки? В якому районі живеш?
Пару дней назад обратил внимание,что в трансформаторных будках( те что во дворах микрорайонов) понатыканы зарядные устройства.
Интересно,в других городах аналогично?
со свободным доступом к розетке в любое время дня и ночи.
С ночным тарифом пролет... Лиф 16-го года. Шибко умный. Запрограммирован так, что с 23 до 6 не заряжается. Типа ночью нельзя. Точное время на часах устанавливает сам....
Лиф знакомого. Батарея 30+ кВт. От розетки заряжается 12 часов. С кондиционером в "эко" режиме пробег 150-170 км по трассе.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Наші захоплення → Электротранспорт
Згенеровано за 0.176 секунд(и), виконано 91 запитів