Re: Следующий автомобиль
Larsen,
Между панелями тупо один метр
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+ Дастер 1.5, 110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 383 384 385 386 387 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Larsen,
Между панелями тупо один метр
тупо значно широкий
Це у тебе на фото не ширина проєму, а максимальна ширина багажнику, якої у Дастера дуже мало перед арками.
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-03-26 10:50:47[/merge_posts_bbcode]
Ось, нагуглив розмір проєму Дастера:
Larsen,
Дастер 1636 против 1455 у спортейдж
Цифры про факты .
Про вместимость груза.
Пусть для тебя факт пустое место
Между панелями тупо один метр
У Спорта на 2см більше, але подивись на розмір панелей, у Спорта можна і над арками щось класти, там ширина 130 як і перед ними, а у Дастера лише невелика ніша перед, а решта багажника фактично 100см і все.
Larsen,
Размер проёма это не размер багажника.
Опять смешно
Про вместимость груза.
Про об'єм повітря в багажнику, причому порахований виробником по різних методиках - одні рахують нішею під підлогою, інши без, ну і так далі.
А по факту важливо що влізе, реальні розміри, довжина, ширина, висота, проєми і т.д.
Що толку що в літрах багажнику наприклад у Логана більший ніж у Сандеро, якщо проєм ніякий, і висота ніяка? По фатку в Сандеро можна більші речі возити. Ну і т.д.
Літри це про повітря, а не про реальний багаж, який має габарити, і не може заповнити собою всі щілини.
Александр007 написав:Между панелями тупо один метр
У Спорта на 2см більше, але подивись на розмір
О теперь ясно что для тебя значит набагато широкий проем. ---это 2см ...
Браво
Размер проёма это не размер багажника.
Звичайно, але це теж важлива річ, тому я про нього писав.
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-03-26 10:58:41[/merge_posts_bbcode]
Значно широкий
значно широкий
набагато широкий
Спочатку я думав це описка. Але три рази підряд?
набагато широкий проем. ---это 2см ...
Ні, проєм з гугла там ширший на 13см. 110 проти 97.
Александр007 написав:Размер проёма это не размер багажника.
Звичайно, але це теж важлива річ, тому я про нього писав.
Да важно длина до передних сидений
Дастер 170 против спортейдж 150.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-03-26 13:01:05[/merge_posts_bbcode]
Александр007 написав:Размер проёма это не размер багажника.
Звичайно, але це теж важлива річ, тому я про нього писав.
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-03-26 10:58:41[/merge_posts_bbcode]Александр007 написав:Значно широкий
Александр007 написав:значно широкий
Александр007 написав:набагато широкий
Спочатку я думав це описка. Але три рази підряд?
Александр007 написав:набагато широкий проем. ---это 2см ...
Ні, проєм з гугла там ширший на 13см. 110 проти 97.
Два 2см ты сам подтвердил
Недостоверные данные не говорит я фото выложил
Дастер 170 против спортейдж 150.
Знову неправда. 150 це до верху складених задніх спинок. Так міряють "спальні місця", бо далі дирка. Реальна довжина залежить від положення передніх крісел, і у обох максимальне значення близько 190см.
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-03-26 11:03:18[/merge_posts_bbcode]
Два 2см ты сам подтвердил
Це різниця мінімальної ширини багажника, між арками. Там дійсно лише 2см на користь Спорта. Але у спорта це найвужче місце дуже мале, а у Дастера майже весь багажник такої ширини, тоді як у Спорта майже весь багажник на 30см ширший.
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-03-26 11:04:04[/merge_posts_bbcode]
Недостоверные данные не говорит я фото выложил
Я теж виклав фото. Більше того - я сам міряв, мені це було важливо.
Александр007 написав:Дастер 170 против спортейдж 150.
Знову неправда. 150 це до верху складених задніх спинок. Так міряють "спальні місця", бо далі дирка. Реальна довжина залежить від положення передніх крісел, і у обох максимальне значення близько 190см.
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-03-26 11:03:18[/merge_posts_bbcode]Александр007 написав:Два 2см ты сам подтвердил
Це різниця мінімальної ширини багажника, між арками. Там дійсно лише 2см на користь Спорта. Але у спорта це найвужче місце дуже мале, а у Дастера майже весь багажник такої ширини, тоді як у Спорта майже весь багажник на 30см ширший.
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-03-26 11:04:04[/merge_posts_bbcode]
Александр007 написав:Недостоверные данные не говорит я фото выложил
Я теж виклав фото. Більше того - я сам міряв, мені це було важливо.
По размеру и грузу у Дастер преимущества.
Длина погрузки больше.
Это на практике ..
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-03-26 13:09:09[/merge_posts_bbcode]
Larsen,
Объём имеет значение
Larsen,
Дастер 1636 против 1455 у спортейдж
Но поболтать никто не мешает
а как вам новый Nissan X-Trail ? стоит ли обратить внимание?
Larsen,
Хоть на крыше..
Минус один это высоко.
По размеру и грузу у Дастер преимущества.
По вазі можливо, ніколи не цікавився. Але не по розмірам.
Это на практике ..
Що це фото дає? Думаєш в Спорт таке не запихнеш?
Объём имеет значение
Для цистерни - так. Для багажника, крім об'єму важливі розміри. Власне це було причиною чому я Логана поміняв. Об'єм мене і в ньому влаштовував, але розміри...
Но поболтать никто не мешает
Ділюсь досвідом.
Ще раз - я не кажу що у Спорта вцілому багажник більший, але стверджувати що він прям зовсім однозначно меньший, як це зробив ти, неможна.
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-03-26 11:18:44[/merge_posts_bbcode]
а как вам новый Nissan X-Trail ? стоит ли обратить внимание?
Дуже вигідний по ціні варіант, якщо влаштують доступні двигуни і трансмісії.
Ну а так то вцілому дуже хороша модель. Не дарма рекордсмен продажів у світі.
Александр007 написав:По размеру и грузу у Дастер преимущества.
Про вазі можливо, ніколи не цікавився. Але не по розмірам.
Александр007 написав:Это на практике ..
Що це фото дає? Думаєш в Спорт таке не запихнеш?
Александр007 написав:Объём имеет значение
Для цистерни - так. Для багажника, крім об'єму важливі розміри. Власне це було причиною чому я Логана поміняв. Об'єм мене і в ньому влаштовував, але розміри...
Александр007 написав:Но поболтать никто не мешает
Ділюсь досвідом.
Ще раз - я не кажу що у Спорта вцілому багажник більший, але стверджувати що він прям зовсім однозначно меньший, як це зробив ти, неможна.
Это бред а не больше ,
Спортейдж всего 466 л если не складывать сидушки.
А сложить все-равно меньше.
Но для тебя тупо больше и все
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-03-26 13:26:00[/merge_posts_bbcode]
Larsen,
Логан там проем багажника с улицы всего 40см .высота
Сам мерил.
Поэтому даже в Сандеро крупногабаритные можно загрузить лучше.
Преимущество перед обычными седанами
всего 466 л
Літри в топку. Вони ні про що. У Логана седана багажник взагалі 510л. І що? Великий?
Но для тебя тупо больше
Ні, для мене приблизно однаково. Це у тебе тупо більше.
Скажи чесно, ти багажник Спортеджа крім гугла ще десь бачив? Міряв?
Логан там проем багажника с улицы всего 40см .высота
Во! Правильно! Про це і мова. Толку з тих літрів, якщо розміри, проєм і форма не дають нічого запихнути?
alex.cver,
Багажник у спортейдж меньше всего 466л.
У меня 564. Хз мож у нового 466.
Но в сравнении с Дастером у меня по ощущениям 2 багажника Дастера влезет
https://kia-sportage.infocar.ua/mod_206 … id870.html
Еще раз - покатйся в Спорте а потом в Дастере чтобы понять разницу. Для меня даже спору нет между ними. Это машины разных классов и вселенных
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-03-26 13:17:19[/merge_posts_bbcode]
Що це фото дає? Думаєш в Спорт таке не запихнеш?
Я с Днепра пол квартиры пихал и не забываем что Спорт гораздо длиннее. Короче зачем спорить если ну вот вообще ни о чем. Пойди глянь сначала. Я вот глядел мерял в свое время и сразу еще в те времена сказал Дастеру НЕТ ну просто вот другой класс. Меньше багажник, все убого, сборка в зазорами в палец, как у Сандеро. В салоне даж прокладки дверей резиновые убогие до безобразия. Эти закругления дверей, бьющие углом прямо в глаз. Зачем спорить об очевидых вещах? В Дастере привлекать может только и только одно - меньше цена и я бы сказал дизель но у Спорта он тоже есть.
alex.cver,
Ага три багажника фантазер
Как и ларсен
Да у нового 466л. Общий 1450
Против 1650 округлим точно выше.
Пихать можно дофига.
У спортейдж дизель намного дороже
Да у нового 466л.
Просто в нового порахували об'єм без підпілля (запаски), от і вся різниця.
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-03-26 14:03:37[/merge_posts_bbcode]
Как и ларсен
От не треба тут. Ларсен казав що багажники у них приблизно однакові. В одних місцях краще у Спорта, в інших у Дастера. Це радикально інша позиція ніж у вас обох. Ви ж обоє за "своє болото" до останнього!
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-03-26 14:06:02[/merge_posts_bbcode]
фантазер
А фантазер ти, бо не бачив Спортеджа в живу, не кажучи про спроби щось в нього загрузити. Зате ну не можеш щоб не поперебільшувати властивості того що маєш. Як з Рапідом так і з Дастером.
Александр007 написав:Да у нового 466л.
Просто в нового порахували об'єм без підпілля (запаски), от і вся різниця.
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-03-26 14:03:37[/merge_posts_bbcode]Александр007 написав:Как и ларсен
От нетраба тут. Ларсен казав що багажники у них приблизно однакові. В одних місцях краще у Спорта, в інших у Дастера. Це радикально інша позиція ніж у вас обох. Ви ж обоє за "своє болото" до останнього!
Юморист
запаска тут причём,...
У нового кузов по другому устроен,
Старый был более квадратный и больше багажник от этого
У нового меньше
запаска тут причём,...
Вирбники щоб вказати більший об'єм багажника, інколи рахують його разом з підпільними нішами. А інколи навіть до стелі, а не до шторки. Скоріш за все КІА раніше рахувала з підпіллям, а зараз ні. Адже по реальним розмірам там аж ніяк 100 літрів різниці не може бути. Ось багажник старого Спорта:
Larsen,
Понятно
Пидрохуй по хитрому.
Ну Спортяга краще, тут спору нет. Ясень пень что будет дороже, чудес не бывает. Как ни пыжится Дастер, не может поставить выше цену. И багажник таки больше Дастера там однозначно и на хорошо больше. Предлагаю не спорить у кого толще и длиннее. Ибо в споре истинна рождается только в поговорке. Дастер я бы взял только изза экономии денег или изза нехватки на Спортягу. И то думаю брал бы Витару а не Дастера за те же деньги.
alex.cver,
новая витара 1.л
1.4 Турбо там цены уже выше,
лучше база спортейдж да и по дизайну лучше спору нет
И дизеля нету У сузук
По цене дастер- рулит дизель
И по расходу в городе 5.5л
Дастер проще в обслуге. и все более доступней.
Ну мне не нужно говорить я то знаю. Что значит проще? Менять топливный фильтр снимая колесо и подкрылок каждый раз? Или проще это дороже? Я уже писал что дешевле даже полноприводного Спортягу обслуживать на своем опыте обслуживания у диллеров Рено или КИА. Киа вот точно проще в обслуживании и дешевле. Просто проще может для Вас, потому что вы там все знаете и сами обслуживаете.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-03-26 19:56:11[/merge_posts_bbcode]
alex.cver,
новая витара 1.л
1.4 Турбо там цены уже выше,
лучше база спортейдж да и по дизайну лучше спору нет
И дизеля нету У сузукПо цене дастер- рулит дизель
И по расходу в городе 5.5л
Ну турба и на 1литре там норм. Это далеко не Рено турба 0.9 с роботом односцеповым. Там все хорошо с АКПП и сцепление. 1.4 да дорогой, но сравним с Дастером.
546 тыс грв 1.4 с Акпп у Сузуки против 535 Дастер с дизелем и роботом. Чи й ни разница. Кроме того то, что Дизеля нет, это как раз фишка для меня а не наоборот. Не хочу больше дизель изза геморного обслуживания, дорогого, частого, ищи качественное тока мега дизель топливо, ищи гели и присадки перед морозами, меняй масло раз в 10тыс, трусись над форсунками. Ну его в сад. Хочу жизнь попроще, а не сложнее. Сузуки даже с 1л ходить будет долго, в Дастере я не уверен особо про долголетие, тем более дизель. Если 1й хозяин то норм еще. Но при одинаковой цене сейчас я бы смотрел на Сузуки. Там и полный привод есть кому нужно и АКПП нормальный и сцеплением не страдает и топливный не нужно менять через анус вселенной. Никогда не понимал чем руководстовались конструкторы, чтобы так сделать смену топливного и дизеля.
Сторінки Назад 1 … 383 384 385 386 387 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.396 секунд(и), виконано 40 запитів