Re: Износ резины.
Я Мишлен никогда не возьму.
Пусть хоть по цене как наша..
Пирелли, бриджстоун, тойо.
На худой конец Ласса
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+ Дастер 1.5, 110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
![]() |
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Курилка → Износ резины.
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Я Мишлен никогда не возьму.
Пусть хоть по цене как наша..
Пирелли, бриджстоун, тойо.
На худой конец Ласса
Я Мишлен никогда не возьму.
Мишлен в шинах как Apple в технике. Это если бы кому-то привезли из штатов глючный айфон, а он бы всем на основании этого рассказывал что Apple г..но
Engineer,
Такое делают
Для лучшего сцепления верхний слой более дорогой.
А глубже эконом....
Пусть будет глючный айфон...
Я Мишлен никогда не возьму.
Пусть хоть по цене как наша..
А для меня Мишлен номер один. Я бы на одно место с ним ставил Континенталь, но Контик со своей шиной Эко контакт 6 меня подразачаровали
RUNO,
Конти не самая лучшая, да и очень тонкая боковина
Бриджстоун на Дастере больше нравится.
Конти не самая лучшая
За любую можно так сказать. Это будет и правдой и неправдой
А для меня Мишлен номер один.
Поясни чому і яка модель.
Контик со своей шиной Эко контакт 6 меня подразачаровали
Останнім часом, помічаю, що шини з приставкою "ЕКО" або того ж типу у провідних виробників ідуть не гуд.
Вони заточені на економну витрату палива зі всіма своїми + і мінусами.
Пересівши на Хака Грін2 195/65/15 я не те щоб економії не побачив, а навіть накату поменшало...
В общем купил я премиори с плюс... резина свежая , на ощупь резина как резина... поезжу дам знать. Дали еще гарантийную карту, так что посмотрим.
Поясни чому і яка модель.
Мішелін практично не робить поганих моделей. Звичайно, там де він дешевий, там буде гірше з держаком на мокрій поверхні але так за ці гроші будуть їхати і інші. Але Мішка робить гарний каркас. Його гума стійка до стирання. Я відкатав сезон на енерджі сейвер в розірі 195/65. Гума сподобалася. Накат на ній гірше ніж на Грін 2 в розмірі 185/65 але це очікувано. МСВ легкий для свого розміру, тому він доволі швидко втрачає накат і це відчутно навіть по різним за розміром колесам. Але якщо МСВ загрузити по самі помідори, то котиться він доволі добре. Дивно але Мішка енерджі сейвер стійка до стирання і при цьому глибина його протектора невелика. Це може бути і 7,5 мм і навіть менше. Саме тут я зробив помилку, коли переді мною був вибір придбати Мішку чи Контік Еко Контакт 6 я придбав Контік. Думав, ну Мішка вже давно на ринку а Контік ЕК6 новий з новою сумішшю гуми. Дарма що він ще не був в жодному тесті, візьму його. Я навіть не сильно здивувався, коли у цього контіка глибина протектора була 6,8 мм. Це дуже мало але якщо він такий стійкий як Мішка, то най буде. Ні, не стійкий. За 6 місяців і десь 12-15 т.км глибина протектора 4,9-5,1 мм. ЩО? І ще мені не дуже зрозуміло де собака зарита, спочатку якось вона мені відчулась комфортною але потім якось я почав відчувати дуже чутливу реакцію підвіски на дрібні нерівності, наче у мене зламались амортизатори. Заміна амортів покращила ситуацію але це не ті відчуття, коли ти ставиш нові амортизатори й тут же зникають дрібні нерівності. Так що до Контика ЕК6 є питання. До речі є питання і до Нокіан Грін. Зимова ХКПЛ7 - з 4 шин через 10 сезонів дві нормальні а на двох лопнув корд, тому гуму повело вісімкой. Одна з шин була просто пробита, й можливо вода попадала в прокол і визвала корозію а друга шина була вдарена боковиною. Гулі не було але чере декілька сезонів з плечової зони протектора пішов дріт. В літній Грін теж є питання. Я вирішив докатати старий Грін на задній вісі і через декілька сотень км помітив що автомобіль почало підкидувати. Поки заказував нову шину, іздив на Гріні. Під кінець машину вже підкидато як вовка з Ну постривай. Вердикт - обидва задні Гріни з круглої ворми стали яйцевидними. Каркас під протектором лопнув. На обох. От тільки я вже забув, то були старі шини з 2011 чи 2013 року випуску. Але зрозуміло те, що Нокіан робить каркас не дуже якісний. 10 років для нього забагато. Мішка б точно таке витримав, як на мене.
RUNO,
Бриджстоун лучше будет всяких нокиан.
Боковина всегда крепкая и с кордом проблем не бывает.
С годами эластичность не теряет
На Дастер не зря ее ставят, камни не проблема, ударов не боится.
Про зимнюю бриджстоун рассказывал , удар в яме с острым краем разбил диск сильно, спустило.
Диск откатал а резина целая как и была.
Не убивается..
швидко втрачає накат і це відчутно навіть по різним за розміром колесам.
Поясни. Ти про легку массу і парусність? Та і при 195/65/15 кліренс більший, взлітаєш...
МСВ легкий для свого розміру
Іноді дуже конфортно їхати завантаженим, якщо ще й від тещі то ще і на душі приємно))) Правда коли починаєш гальмувати то відчуваєш різницю. Для цього я періодично намагаюся різко відтормозитися на пустій дорозі щоб відчути і зрозуміти як реагує автомобіль.
Раджу всім, особливо в дощ.
. За 6 місяців і десь 12-15 т.км глибина протектора 4,9-5,1 мм. ЩО? shok І
Ну хіба ти ніколи не звертав увагу, що Контік ходить найменше з усіх?
Заміна амортів покращила ситуацію але це не ті відчуття, коли ти ставиш нові амортизатори й тут же зникають дрібні нерівності
Оскільки в нас авто однакові тому кажи як перевіряв і які поставив. Враження?
4 шин через 10 сезонів
Ключове слово ДЕСЯТЬ СЕЗОНІВ!!!! Гріх жалітися...
П.С. Що там з тиском в шинах для себе вирішив?
Поясни
МСВ парусить більше ніж седан. А маса у нього невелика. Тому в нього добре відчувається чи зустрічний вітер чи попутній. Так же відчувається й ширина гуми.
Ну хіба ти ніколи не звертав увагу, що Контік ходить найменше з усіх?
Вся справа у складі гуми. Якщо у ЕкоКонтакт 6 глибина протектора 6,8 мм, то хотілося б сподіватися що така шина буде більш стійкою до зносу. По Нокіан теж роблю подібні висновки. Якщо Грін дешева гума, тошвидко й зношується. Якщо ХКПЛ 2009 року була дорого, десь доларів по 140, то якість її висока крім каркасу. Резинова суміш дозволила пройти 70 т км з залишком протектора 4 мм. Там ще тисяч на 30 до індикаторів як на мене.
Оскільки в нас авто однакові тому кажи як перевіряв і які поставив. Враження?
Аморти ставлю рідні Монро. Перевіряю на стенді. Вони, як правило, деградують поступово, тому цього не відчуваеш, поки не поставиш нові.
Що там з тиском в шинах для себе вирішив?
Завжди на МСВ на 185/65 тиск рідний 2,4-2,6 бара а на 195/65 менше на 0,1-0,2 бара
Сосед комплект немного бу Континеталь Эко предлагает на бартер. Но размер 175/80/14. Что скажете,друзья?
Сосед комплект немного бу Континеталь Эко предлагает на бартер. Но размер 175/80/14. Что скажете,друзья?
Я ездил на такой, мягче едешь по огромным колдобинам. Машинка чуть выше. По песку и грязи хуже. По трассе нормально
_Slava, Спасибо за отзыв,визуально колёса шире и выше ,чем 165/80/14.Ничего не затирает,особенно впереди?
Игорь Петрович1, подивіться шинний калькулятор!
_Slava, Спасибо за отзыв,визуально колёса шире и выше ,чем 165/80/14.Ничего не затирает,особенно впереди?
Ничего не затирало, восторга не было, но и претензий тоже
jasonua, Якось мозок не спри умає,нудно рахувати
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Курилка → Износ резины.
Згенеровано за 0.130 секунд(и), виконано 93 запитів