Знов всі гонять на літровники і так далі.. Ви їх юзали??
Значить інженери Рено дебіли, вони стоять в ложі світового масонства, зацікавленого надовбувати споживачів, продавати неякісні мотори, заставляти бідних людей купувати нові машини.
Тепер з приводу дизеля і бензина
Ну на -20 треба поїхати залитися дорогою солярою, наприклад в Києві такою в 2003-2008 р під час мого дизелювання була Укравто з литовськими нафтопродуктами. Ще в старі дизелі докомонрейлівського періоду на 40 л дизеля заливалося 5 літрів 76-го, і так офіційно було описано в мануалі на Фольксваген 1980-х років....)))
Тепер з приводу літрового двигуна та дизеля. Залазимо в прайс Life+1.0 +ГБО та Life+1.5dci Logan:
Бензин+ГБО - 335100 грн
дизель - 353200 грн
Маємо різницю - 18100 грн
витрати на ТО - дизель 3100 грн кожні 15000
Бензин+ГБО -4200 грн кожні 15000
У офіціалів..
Витарти на 100 км дизель (тримається 5,5..6 на скільки я зрозумів) при ціні літра 22 грн (Люксвен, Авіа і т.д. не преміум і не котрабанда або вітчизняне лайно від Кременчузького НПЗ чи барижна з-під поли як в деяких форумчан ) - 121...132 грн на 100
Витрати на газ-бензин - 8 літрів газу та 1 бензину на сотню (мождиве варіювання 7 одного і 2 другого, коли багато траси і впорску) при ціні газа 8.1 та бензину 23 маємо:
87.8..100 грн на 100
Таким чином на дизелі 15 тис пробігу 18151...19800 грн
Газ-бензин на 15 тис пробігу 13170...15000грн
Таким чином при пробігах 30 тис на рік (як у мене) з двома ТО
Дизель - 42500..45800 грн
Бензин та газ - 34740...38400 грн
Таким чином різниця - 6660..7760 грн на рік
Таким чином дизель від початку на 18100 грн дорожчий та ще й в експлуатації є до 7760 на рік в нинішніх цінах..
Отаке...
Літровник не відрізняється по динаміці в місті від моторів 1.2..1.4 колишніх поколінь на авто цього класу.. От вище 110..120 віт тупуватий і 6-ої передачі не вистачає..130 це 4000 обертів.. Тому машина для міста, населеної агломерації. передмістя.. На міжміський трасі 110 кресйсерьска швидкість.. Але особливих відмінностей між колишнім Логаном 1.4 я не відчув..
На дизелі не їздив цьому..
І тут так, я неоднорахово писав свої машини,які я юзав - це слабосильні машини не для гонок і мені вистачає.. Я на форумі з 2006р і юзаю вже другу машину цього сімйества, бо вони мені подобаються.. На вищій клас переходити не бачу сенсу, паркетників і т. д. не розумію з еконімчних міркувань. Б/в машин не розумію, після 4 років володіння стає сірим і не цікавим - треба щось міняти.. Вище 15 тис у.о на машину вважаю витрачати недоцільним (тим більш на Б/в, яка вже підубита, а ти купляєш вище класу, що показати, що у тебе ефімерно деякий орган довше). Бо за вищі гроші вже краще нерухомість придбати. В передімісті Киева квартири від 20..25 у.о.
Тому тут кожному своє...
VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО 2008 -2019 был
Renault Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
0
Спасибо сказали: lktrgl, PGP, MaksTrout3