А які скарги? Тут років 10 тому хтось казав, називаючи відомий підйом в Києві на просп. Лобановського, що йому в"їхати на гору не вистачає мотора 1.4 (він напевно не чув про понижені передачі)..Ще один таксист на Поло Седані, казав що у Логана відстойна динаміка, що його дратують 1,2,3 короткі передачі та 4..5 довгі..А от Поло - це досконалість! Комусь БМВ з дріфтом подавай, бо у нього гормональний збій - нестача адреналіну...
Бачите - нове покоління моторів з певними новаціями нормально ходить..Малий об"єм дає економію та бажані параметри викидів, слабкий обертальний момент (крик фуу..лайно! Малий момент, а от у дизеля ООО!) коменсується правильно підібраною коробкою, коли при тих же передавальних числах передач, що і на двигунах минулих поколінь, робиться інша головна передача, як наслідок вищі оберти (на які розрахований двигун) при необхідних зусиллях для прискорення.
А тепер побачите, двигуни будуть гинути після пробігів близьких до 500 тис від розриву від втоми пальців, від прориву прокладки ГБЦ, від втрати мастила через сальники, але не від виробітки, пов"язаної з напруженою роботою..Якщо почитати статті про розбір польотів, то зазори поршньової сучасних двигунів при 500 тис залишаються в нормі. Наука розв"зала задачі поверхневої твердості, тому ремкомплекти, розчтоки відійшли в минуле...У будівництві виготовляють зараз леговану сталь С440, яка вариться і обробляється як вулецева С245 (після С стоїть цифра межа текучості (міцності на пружній стадї в МПА), для людини далекої від цього зрозуміло, шо сталь в 1,8 рази міцніша) не відрізняючись від ширпотребу С245 великою ціною..Тому я не сумніваюся що пальці і шатуни виготовляються з подібних матеріалів.
А ви знаєте, як виходять з ладу дизелі 1.5? У них після 200тис (а то й раніше) провертаються вкладиші колінвалу!
VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО 2008 -2019 был
Renault Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
0
Спасибо сказали: MaksTrout1