Re: Газовое оборудование для Логана
До 12 року пробіг лише в панелі приладів.
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI-продано, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103, Sig Sauer MCX Spear-LT 9" 300blackout
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Газовое оборудование для Логана
Сторінки Назад 1 … 106 107 108 109 110 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
До 12 року пробіг лише в панелі приладів.
_AlexSander_, А в airbagе не запоминает километраж ошибок?
В русі не так
Проконтролируйте температуру газа на ходу и в пробке. Разница может быть градусов 30-40. В холода обращал внимание. На ходу 30, а в пробке до 65 поднималась.
Зніми клєму акума на пів години, щоб обнулити тріми (якщо авт першої фази). Підніми до 1,4бар і в автокалібровці пропиши 1,4 бар. Автокалібровки не запускай, а всією картою опусти, щоб на ХХ бензочас на газу був рівний бензочасу на бензі. Тоді в русі прав криву, щоб СТФТ трималось біля нуля. При нагоді корекції по т-рі газу не забудь.
Зараз місто 10,3л, траса 8,2л на 195 гумі. Бувало місто 9,8л, траса 7,7л.
Клему знімав на пару годин, нічого окрім збиття годинника на панелі приладів не відбулося. PyClip-ом збив довготривалу корекцію, тепер виглядає так:
Корекцію по тиску зробив би з радістю, но не бачу в програмі до Stag GOFast 200 її, є тільки корекція по обертах та по температурі газа. Чи не знайшов я чи корекції по тиску дісно не має??
На холостому х. при тиску 1,1 були параметри на газу 3,2 мс бензинові форс. 5,5 газові. LTFT +21,09 STFT +1,56.
Підвищів тиск до 1,25, спустив вниз криву до вирівнювання бензинових форснок, LTFT -9,38 а STFT +26,56.
Питання 1) Дюзи в Хані Голд стоять 2,1 мм. Можливо розсвердлити, на скільки мм хто порадить?
Питання 2) І ще цікавить, якщо значення STFT в мінусі , то це бідна суміш. Якщо STFT в + то багата? А про що свідчить LTFT +21,09 змінілося на LTFT -9,38 при підвищенні тиску? в LTFT також цифра з мінусовим значенням це багата суміш? Читав наче що там інвертне значення, чи помиляюся?
Питання 3) Газ встановлював сам, практики дуже мало, прошу не кидатися тапком, містечко маленьке в мене, бачив як поспіхом наші газовщики встановлюють ГБО, довіри не маю, тому вирішив розібратися сам. Чи вірно що я пустив таку довгу шлангу від редуктора до форсунок? Самі форсунки одиночні, лежать під 45 градусів, врізки під углом, і шланги від форсунок короткі та одної длінни.
1. Трасса газовая очень длинная.
2. Коррекции STFT и LTFT показывают что они делают, а не что по факту там.
alex271186, довго писати, тел. в профілі.
alex271186, довго писати, тел. в профілі.
Величезне дякую за ексртапиди для Пірена і за консультацію!
За екстрапіди дякуємо Віталіку Svetlov.
rk03,може підкажеш...
Коли було холодно LTFT і STFT "плясали" близько 0. Зараз стало жарко і вже,часом,LTFT заповзає за -15.В чому може бути заковика? Мотор працює стабільно.Розхід в змішаному 12л газу на 100км.Тягне як звірюга.
Yeka, А режимы езды не поменялись? Коррекцию от температуры газа смотрели?
Yeka, А режимы езды не поменялись? Коррекцию от температуры газа смотрели?
Режимы не поменялись.За газ не скажу,Торка эти параметры не видит.
В чому може бути заковика?
богатая смесь. Может быть и от "летнего" состава газа, может быть от изменившегося в большую сторону давления в редукторе, форсунки льют и т.д и т.п
Газовую кривую в местах низкой STFT немного опустить
Коли було холодно LTFT і STFT "плясали" близько 0. Зараз стало жарко і вже,часом,LTFT заповзає за -15.В чому може бути заковика? Мотор працює стабільно.Розхід в змішаному 12л газу на 100км.Тягне як звірюга.
В холодний день і як тільки т-ра двига доходить до робочої, така ж картина?
Yeka написав:Коли було холодно LTFT і STFT "плясали" близько 0. Зараз стало жарко і вже,часом,LTFT заповзає за -15.В чому може бути заковика? Мотор працює стабільно.Розхід в змішаному 12л газу на 100км.Тягне як звірюга.
В холодний день і як тільки т-ра двига доходить до робочої, така ж картина?
Ні цифри близько 0,ну хай до -6.Холодний день,це надворі десь до +15.
Глянь чи на бензі буде так само з трімами. Ти до БРС підключаєшся? Як Женя казав, дивись тиск. По мірі старіння, редуктор підійматиме тиск. І дивись корекції по т-рі газу (чи редуктора).
Глянь чи на бензі буде так само з трімами.
Сьогодні на дворі, з ранку +21 то ледве довга за -6 вилізла.Не можу скинути скріна,щось з галереєю.Бензинові як правило половина газових.До мозгів ГБО BRS нема можливосты підключитися,нажаль.
Доброго дня. Нещодавно взяв dacia logan mcv 2009 року із двигуном k4m 16v. Хочу встановити ГБО, але стільки варіантів, що очі розбігаються. Дуже хотілось би, щоб динаміка не постраждала і розхід на трасі був не більше 10-11л газу.Бюджет 400-500$ , але якщо дуже реба, то постараюсь зібрати ще. Порадьте, будь ласка, людей із руками та адекватними цінами і на який комплект варто звернути увагу.
Порадьте, будь ласка, людей із руками та адекватними цінами
Порадити можемо, якщо знати звідки Ви
MrRoman написав:Порадьте, будь ласка, людей із руками та адекватними цінами
Порадити можемо, якщо знати звідки Ви
Київ
https://www.logan.in.ua/forum/topic1722 … omano.html
Трошки не Київ (Гостомель), але толкові майстри.
Я себе ставил тут http://brc.org.ua/ , там и обслуживаюсь. Пока доволен
Я себе ставил тут http://brc.org.ua/ , там и обслуживаюсь. Пока доволен
Тоже у них ставил.Вопросов по установке нет.Сразу не могли настроить уровень в баке,но то не совсем стандартный бак.
Сторінки Назад 1 … 106 107 108 109 110 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Газовое оборудование для Логана
Згенеровано за 0.218 секунд(и), виконано 74 запитів