SanychGT написав:Ці пункти ніякого відношення до дизайну авто, чи промислового дизайну не мають.
Мають за означенням промислового дизайну. Посилання я дав щоб ти сильно не "вумнічав" тут.
SanychGT написав: рещітка радіаторного забору повітря ніяким чином не прив'язана до іншого кузову, ні елементами, ні лініями, ні формами, просто діра з переду
А це вже художній дизайн, головна мета якого - сподобатись людям. А значить вдалий він чи ні, вирішує не твій, притягнутий за вуха псевдонауковий аналіз, а результат - сподобалось чи ні.
SanychGT написав:А ось у Логана першої фази якраз все добре з цим.
Абсолютно безглуздий висновок. Якщо комусь не подобається, значить всі твої правила до одного місця. Знаєш як працює науковий метод? Працює він на основі експерименту, який є критерієм істинності. Не твої "правила", а саме експеримент. І в дизайні цей експеримент дуже простий - показати людині, і спитати що їй подобається більше. А правила, які ти десь прочитав, якраз таки виведені на основі практичних результатів. От тільки вони дуже грубі, приблизні, і результат дуже сильно залежить від купи інших умов. Тому вони хоч і дають певні напрямки для починаючого дизайнера, позбавленого почуття естетити, досвіду і просто твочого бачення, та на практиці нічого не гарантують. І вже точно не заради задовільнення будь-яких штучних правил створюється будь-який, художній чи технічний дизайн.
SanychGT написав: І що цікаво... Логан малював дизайнер, який малював і деякі топові БМВ.
Ще раз - критерій "правильності" дизайну один - сподобався результат покупцю чи ні. Хто робив, якім синтетичним правилам відповідає, і т.д. і т.п., не має ніякого значення. Не це є метою і задачею дизайну.
Тому не можна оцінювати дизайн по тому хто його зробив. Якщо Апроксу неподобається, значить для нього цей дизайн невдалий. І це вже об'єктивний факт, з яким ти нічого не зробиш.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0