Re: Chevrolet Volt
заміна 17(!) літрів антифризу.
Антифриз якого коліру залитий, помутнів?
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Chevrolet Volt
заміна 17(!) літрів антифризу.
Антифриз якого коліру залитий, помутнів?
Антифриз якого коліру залитий, помутнів?
Оранжевий, ні не помутнів, просто в мануалі по обслуговуванню написано що антифриз треба повністю замінити після 150 тисяч або після 5 років. Технічно кажучи в мене два варіанти:
Перший - купити готовий пре-мікс, спеціально для подібних випадків, DEX-COOL, 50/50 Pre-Mix, який використовується в тому числі для гібридних авто. Мінус один - ціна. Каністра на 3.7 літрів коштує 1к грн, а мені таких треба 5.
Другий - концентрат + деіонізована вода. Це важливо, тому що якщо взяти просто дистильовану воду - батареї буде хана. В цьому випадку ціна вийде порядка 1800 грн за матеріали.
Mellon, ясно.. В твоєму випадку дуже важливо не попасти на підробку...
Другий - концентрат + деіонізована вода. Це важливо, тому що якщо взяти просто дистильовану воду - батареї буде хана.
а давай подумаєм, чому так.
Особисто я не згідний з даним твердженням.
а давай подумаєм, чому так.
Особисто я не згідний з даним твердженням.
З яким саме? Що треба саме деіонізовану воду? На оригінальному змішаному антифризі написано що використана деіонізована вода. В мануалі написано те саме:
The high voltage battery coolant reservoir in the vehicle is filled with a 50/50 mixture of DEX-COOL® engine coolant and deionized water
Знову ж таки в групі вольтоводів були люди які залили просто дистильовану воду з концентратом і після цього батарея вийшла з ладу. Після того як їх розібрали виявилось що тонкі капіляри які проходять між елементами батареї забились відкладеннями.
Чесно кажучи ризикувати не дуже хочеться
тонкі капіляри які проходять між елементами батареї забились відкладеннями.
другой тип антифриза без промывки системы?
другой тип антифриза без промывки системы?
З того що я знаю - був взятий DEX COOL концентрат + розбавлений демінералізованою водою. Наскільки правильно і повністю була проведена процедура заміни - ось цього вже не знаю
Mellon, який діаметр тих капілярів?
Якщо заводський антифриз не помутнів, то я б не міняв його...
Mellon, який діаметр тих капілярів?
2-3мм
Mellon, маловато...(( По ходу краще поміняти антифриз...Бо якщо помутніє, то вже буде пізно... а промивка заб'є капіляри..Брати треба оригінал в офіціалів...
Георгич написав:а давай подумаєм, чому так.
Особисто я не згідний з даним твердженням.З яким саме? Що треба саме деіонізовану воду? На оригінальному змішаному антифризі написано що використана деіонізована вода. В мануалі написано те саме:
The high voltage battery coolant reservoir in the vehicle is filled with a 50/50 mixture of DEX-COOL® engine coolant and deionized water
Знову ж таки в групі вольтоводів були люди які залили просто дистильовану воду з концентратом і після цього батарея вийшла з ладу. Після того як їх розібрали виявилось що тонкі капіляри які проходять між елементами батареї забились відкладеннями.
Чесно кажучи ризикувати не дуже хочеться
Тут дуже просто, виходячи з визначення - деонізована вода, це вода не визаченої мінералізації, та хім.складу, яка має нейтральну кислотну реакцію, тобто рН=7. Але така вода при нагрівані до +60град приводить до поширеннчя цетрів утворення жорстокості. Які і є джерелом карбонатних відкладень.
Демінірелізована вода, це вода яка не має в своєму складі мінералів (в першу чергу карбонатів та гідрокарбонатів, саме тому не має чим щлакувати систему), але в наслідок технології її приготування та взаємодії з повітрям, вона має слабокислу реакцію.
Найправильніше було б деонізувати та нейтралізувати демінаралізовану воду. Як це робиться на атомних електростанціях.
Поставив зимові колеса, заодно поміняв стопорні кільця в ступицях через які був неприємний "клац" при зміні напрямку руху електромотору. І заодно змастив всі направляючі супортів, оскільки вони мають схильність до закисання через слабке використання гальм. На цьому вся підготовка до зими завершена.
Поставив зимові колеса, заодно поміняв стопорні кільця в ступицях через які був неприємний "клац" при зміні напрямку руху електромотору. І заодно змастив всі направляючі супортів, оскільки вони мають схильність до закисання через слабке використання гальм. На цьому вся підготовка до зими завершена.
Сотрудница живет в Буче и каждый день ездит на работу в Киев, на Лифе. С ее слов грит - обсуживание "0", единственное, на 100тыс. собирается поменять масло в редукторе (2-3 тыс. грн.), а так расходов ноль. Колодки/диски поржавели))), вааще не используются.Ну а так частный сектор, своя розетка.
З кожним роком ємність батареї меньша (старіння ніхто не відміняє), і прийде час х, коли треба міняти батарею, а вона коштує 8-10к$(((
З кожним роком ємність батареї меньша (старіння ніхто не відміняє), і прийде час х, коли треба міняти батарею, а вона коштує 8-10к$(((
Не знаю як у Вольта, але в Ліфа батарея міняється поячеєчно, а розборок по них в Україні більше ніж по Логанах.
OKurylyshyn, ну брати б.у ячейку, це ж фактично лотерея, шило на мило(((
jasonua написав:З кожним роком ємність батареї меньша (старіння ніхто не відміняє), і прийде час х, коли треба міняти батарею, а вона коштує 8-10к$(((
Не знаю як у Вольта, але в Ліфа батарея міняється поячеєчно, а розборок по них в Україні більше ніж по Логанах.
Так и есть, батареи перебирают. Поддерживать ее на уровне 90% не дорого.
Соседка о которой я писал выше батарею поменяла. Поменяла потому, что не хватало емкости стоковой. Поставила рестайловую, хватает ее до 250 км, летом. Ставила оригинальную, обошлась в 4 куе.
З кожним роком ємність батареї меньша (старіння ніхто не відміняє), і прийде час х, коли треба міняти батарею, а вона коштує 8-10к$(((
Від старіння ємність батареї знижується досить мало. В Ліфа чисто технічні проблеми з деградацією батареї, які обумовлені власне технічною реалізацією
Не знаю як у Вольта, але в Ліфа батарея міняється поячеєчно, а розборок по них в Україні більше ніж по Логанах.
В теорії теж, на практиці батареї в Вольта не мають таких проблем. Тому ті хто якимось чином ухитрялись добити батарею(це або механічні пошкодження, або випалення контролера) - міняли її повністю в зборі. А стара йшла на розбірку всяким ентузіастам.
OKurylyshyn, ну брати б.у ячейку, це ж фактично лотерея, шило на мило(((
Чому? Виміряти ємність одного конкретного елемента - не проблема. А сама батарея в Ліфа проста як двері(в чому її плюс і мінус)
Чому? Виміряти ємність одного конкретного елемента -
А якщо поставлять на зарядку елемент перед продажею, підніметься ємність? Чи таке неможливо, щоб окремий елемент могли зарядити?
А якщо поставлять на зарядку елемент перед продажею, підніметься ємність? Чи таке неможливо, щоб окремий елемент могли зарядити?
Звичайно можна. Точніше треба. В Ліфі дуже часто можуть виходити з ладу центральні пакети. Вот приблизно якщо зчитати програмою виглядає так:
Відповідно батарея відкривається, елементи витягуються, а на їхнє місце встановлюються нові. Ну і так, відповідно їх спочатку перед встановленням тестують яка в них напруга. Чим ближче в зарядженого елементу до 3.6V - тим він має більшу ємність
Минулої зими морозів як таких не було, то ж перший раз стикнувся з -16 на Вольті.
Ну власне досить очікувано - ніяких проблем не виникло. Мотор заводиться з пів оберту(дякуючи бензину і досить рідкому маслу). Салон прогрівається за +- 5 хвилин, тому що працює два нагрівних елементи. Електричний тен і власне сам мотор.
Я особливо не заморочуюсь, і хочу їздити в комфорті, тому вже з +1 температури в мене виставлена допомога мотору для підтримання температури. Тобто при +1 і нижче, клімат-контроль і обігрів батареї забезпечуються не електричним теном а мотором.
По витратах бензину - при 0-1 - 1.5 літри в годину, при -5 в районі 2 літрів. Пробіг в такому режимі +-45км на заряді акумулятора.
При -16 машина зразу сказала що надто холодно, батарея холодна(машина стояла на вулиці), і їхати зараз вона буде саме від мотору. Десь через хвилин 20 коли батарею прогріло до робочого режиму - дозволило використовувати акумулятор.
Салон в мороз не скрипить, підігрів сидінь - дуже класна штука. І вот дуже шкода що немає підігріву руля.
Перевзувся в літню гуму - оскільки треба було нову купити,а мені дуже сподобалась зимова Gislaved - купив літню теж цієї фірми. Gislaved Ultra Speed 2(215/55/R17). Ціна - 2к грн за колесо. Поки якихось вражень ще не склав, в першу чергу цікавить як буде по мокрому триматись.
Традиційно ж весною замінив салонний повітряний фільтр - 180 грн.
Автомобіль не приносить ніяких неприємних сюрпризів, з температурою вище 10 градусів вже піднявся відповідно і пробіг на батареї до 55км.
За винятком очевидних проблем з низьким кліренсом, ніяких особливих проблем з їздою в сильні сніги в мене не було. Зауважу що бампер залишився цілий(хоча інколи сніг конкретно штовхалось).
Пробував виключати трекшн-контроль(він тут відключається окремо від стабілізації) - дурна затія. Через великий момент електромотору це неефективно взагалі виявилось. З трекшеном машина їде значно стабільніше і не заривається під сніг, і ніразу не було такого що б вона десь під гірку зовсім встала. Просто натискаєш на газ, і машина краще знає як їй їхати.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Chevrolet Volt
Згенеровано за 0.180 секунд(и), виконано 92 запитів