PGP, водень занадто небезпечний, це знають всі. Але насправді він не може конкурувати з акумуляторами в першу чергу по причині вкрай малого ККД циклу електролізу води. Тому практично весь водень який використовується комерційно зараз, добувається з застосуванням вуглеводнів, тих самих які "скоро закінчаться", і при цьому ще й робить викиди СО2 у повітря. Іншими словами, мало чим відрізняється від безпосереднього спалювання вуглеводнів у ДВЗ.
Електромобілі безумовно теж мають певні проблеми на даний момент, власне тому вони ще досі не витіснили повністю ДВЗ. Однак у них є перспективи розвитку. Акумулятори вдосконалюють, і не факт що на момент "закінчення вуглеводнів" вони будуть настільки ж проблемні як зараз. До того часу можуть і суперконденсатори підтягнутись, і, можливо, акумулятори на взагалі якихось інших принципах роботи.
Тут головна річ полягає в тому що електромобільна інфраструктура, без якої не може бути повного переходу на новий тип автомобілів, не залежить від типу накопичуючого елемента в кожному конкретному електромобілі. Тому розвивати її можна вже зараз, з такими електромобілями які ми можемо виробляти на даний момент. А в майбутньому вони стануть кращими, без потреб в змінах існуючої інфраструктури, і це забезпечить їм можливість повної заміни існуючих авто.
На відміну від цього, інфраструктура необхідна для переходу на водневі автомобілі взагалі неймовірно складна, дорога і небезпечна. Як я вже згадував, екологічний спосіб добування водню, який може конкурувати з електромобілями, так само як і електромобілі вимагає нарощування виробництва електроенергії, але в рази більшого ніж у випадку електромобілів (низький ККД, великі втрати), та ще й крім цього будівництво заводів по його добуванню в великих кількостях, а також великої кількості засобів для його транспортування і збереження. Така інфраструктура в десятки, якщо не сотні разів дорожча, ніж та що потрібна електромобілям. Тому на таке можуть піти хіба що у випадку якщо електромобілі зайдуть в глухий кут у своємо розвитку. Але електромобілям це вже зараз не загрожує. Навіть якщо виробництво поточних акумуляторів стане неможливим а нові технології так і не з'являться, то знову ж таки, є альтернатива в вигляді суперконденсаторів.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0