Тут як сказати..У мене курси В, С були в школі в 16..17 років..У нас був кабінет автосправи, де можна було підійти до КПП ГАЗ 24 із знятою кришкою, посовати синхронізатори та покрутити вали з різними передачами.. Поруч стоял частково порізаний для огляду в розрізі ЗМЗ-53..Це була середина 1990-х..
Потім у мене була технічна освіта і перший VW Golf 1987 р, на якому були цікаві досліди.. Хоч я нічого не крутив там сильно (антикор обробку днища сам робив одного разу) але по книжках все знав і розумів з точки зору опору матеріалів, наприклад, чому при капіталці болти шатунів та шпильки голови міняти треба, і я перевіряв і наполягав, щоб мені робили як слід...Батько мені на поч. 2000-х казав, що у нас такий сервіс, що теба "закидати краватку за спину за білий комірець" і нахилятися двитися, що тобі зробили.. Потім у мене була книга на Логан 1, але там не такі подробні процедури.. Вже як регулювати КПП, вимірювати повздовжні зазори валів і підставляти шайби не було..
Змінилися підходи до автосервісу..Полетіла коробка - поміняли вузлом..Так само як і для двигунів не наводять зазори по поршньовій та ремонтні розміри (нема цього вже)
Тому, я Вас, Klshchv, дуже добре розумію..Це просто цікаво, але схоже часи інші настали..
І що цікаво, конкуренція а також гугл-відгуки на карті заставляють сервісменів напрягатися, тому мені сдається сервіс порівняно з поч. 2000-х кращим став..Хоча і є прикрі виключення..
VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО 2008 -2019 был
Renault Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
0
Спасибо сказали: floyd471