alex.cver написав:Ты цену видел на гибрид?
Ну так я ж сказав що єдиний недолік це ціна. Але вона всеодно не 40куо, про які писав ти, так що, я так розумію, в межах досяжності?
alex.cver написав:Там две Спортяги мона взять в базе наверное.
А Логанів взагалі три! І що далі? Тебе ж базова Спортяга не влаштовує, тоді до чого це порівняння? Ти ж сам кажеш що нема цікавих варіантів, а тут на тобі, порівнюєш з тим що тобі нецікаве?
alex.cver написав: там все тот же Вариатор
Ні! Там зовсім інша трансмісія! Воно називається eCVT, і по конструкції взагалі не має нічого спільного з варіаторами. Там нема ні клинів, ні цепів, там нема взагалі ніякої фрикціонної передачі обертального моменту. Більше того, там навіть нема ніяких механічних перемикань, які є в механіці, роботах і класичних АКПП. По своїй конструкції eCVT більш за все схожа на звичайний диференціал. Там нема чому ломатися. Вона простіша, надійніша і безпроблемніша за будь-яку іншу трансмісію.
І при цьому вона безступінчаста, як і варіатор (власне це єдине що у них спільне), і забезпечує оптимальні режими роботи двигуна за будь-яких обставин. Вона не боїться пробуксовок, хаотичної зміни режимів руху, вона не чутлива ні до яких навантажень, вона ніколи не шарпає і завжди забезпечує безеперервну передачу обертального моменту при будь-якому розгоні.
Короче, як трансмісія - це найкраще що є. В будь-яких відношеннях.
alex.cver написав:Да Тайота дает гарантию на батарею на 5 лет а дальше она сдохнет?
Ну, Тойота говорить про ресурс в 10 років, але думаю від пробігу теж багато залежить, в неї ж батарейка нікель-кадмієва, так що ресурс там не стільки від віку, скільки від циклів перезаряду залежить. Ну але в будь-якому разі 5 років гарантія, а далі... Ти реально збираєшся на ній 10 років їздити?
alex.cver написав:Я не фанат брать машину по цене квартиры в Киеве или двух квартир в Днепре.
Ну блін, треба було тоді відразу писати що більше 20куо це зажирно, я б і не згадував про гібрид. А то ти спочатку кажеш що 40+куо це вже занадто, а тепер вже і 40 прям фантастика...
alex.cver написав: лучше недорогой дизель аля Дастера ибо ручка меня не пугает
Так ти ж хотів прямо протилежне!
Хто це писав?
PS Во, глянув, базовий гібрид РАВ4 коштує 33куо.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0
Спасибо сказали: alex.cver1