Re: Следующий автомобиль
А на Логан 3?
Не меньше двох.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 589 590 591 592 593 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
А на Логан 3?
Не меньше двох.
БМВ кажете. Ауді
Не меньше двох.
Може три?
Ще один стабілізатор для уваги, щоб можна було помітити, що розмова була про перший Логан. Бо хтось явно не помітив...
розмова була про перший Логан
Навіть не так. Розмова була про бензиновий восьмиклапанний Логан виробництва Автофрамоса. Принаймі в тих текстах що ти процитував.
На Фазу 2 стаб ставили залежно від комплектації. Просто в мордорі такі комплектації не складали.
При цьому Рено стверджувало, і демонструвало тести, в яких Фаза 2 без стаба показувала кращу керованість ніж Фаза 1 зі стабом.
Тойоти я б не дивився. Ціни на б/в завищені. З великої кількості битків легше вибрати варіант. Хонда надійна
Погоджуюся.
Якось випадково запитав про ціни.
З США до 17т.у.е. можна взяти з невеликими пошкодженнями і цілою безпекою 2016-17 рік.
Не хотілося б удар спереду і гнуті пороги. Так здавалося спочатку, але зараз зрозумів, що після удару ззаду авто стоїть на стоянці і може потрапляти вода в салон, після чого можуть бути проблеми з електрикою. Іншими словами гнати звідти - досить великі ризики. Тоді можна розглядати варіант вже в нас, але норм комплектація і пошкодження це вже до 20куе.
Звідси 17-20куе. з нових вибір не досить великий з таким кліренсом і розмірами. CRV мені подобається через свою просторність, кліренс, повний привід та двигун 2.4 який можна газифікувати. Але при таких бюджетах можна шукати щось інше - наприклад РАВ4, Спортедж як на дизелі так і на бензині.
Ще попалась інформація про безвідсотковиц кредит на Hundai. В таких випадках такі варіанти теж потрібно розглядати.
Навіть не так. Розмова була про бензиновий восьмиклапанний Логан виробництва Автофрамоса.
Взагалі-то про Dacia Logan, якого на Автофрамосі ніколи не робили...
С июля 2008 года румынский завод Dacia начал производство обновлённого седана Dacia Logan. Немного изменена внешность и интерьер; есть небольшие технические изменения.
Внешние изменения: более крупные фары, иные бамперы, решётка радиатора от Dacia Sandero с хромированной накладкой, изменённые задние фонари, крышка багажника более замысловатой формы.
Интерьер: передняя панель и дверные карты от хэтчбека Dacia Sandero, новый руль от Renault Clio, появился средний подголовник на заднем сиденье, центральный трёхточечный ремень безопасности, введена регулировка рулевой колонки по высоте (на некоторых комплектациях).
Техника: передняя и задняя колеи расширены на семь мм, введена АБС Bosch восьмого поколения с функцией распределения тормозных усилий при экстренном торможении; для удешевления конструкции удалён стабилизатор поперечной устойчивости (заменён усиленными амортизаторами).
...але ж вам аби побалакати...
Взагалі-то про Dacia Logan, якого на Автофрамосі ніколи не робили...
Той текст який цитував ти був писаний кацапами про кацапів.
А це що ти процитував зараз, просто не відповідає реальності, адже на деякі комплектації Логана другої фази стабілізатор ставили.
...але ж вам аби побалакати...
Ні, це тобі аби процитувати якунебудь херню з інтернету.
Ні, ну серйозно, навіщо ти це пишеш, якщо навіть в нас на форумі є люди з другою фазою і стабом? Невже ти цього незнаєш?
Larsen, чому ти не бра свій
РАВ 4 з автоматом? З дизеоем так само не зрозумів. Хіба пробіги смішні.
Сіренький, а я це все вже описував прям в цій гілці в 2016 році.
Якщо коротко, автомат в потрібній мені коплектації був варіатором. Я не сильно ворог варіаторів, але все ж таки механіка безпроблемніше, і вважаючи що мені переключати передачі вручну навпаки подобається, то мені просто не було сенсу платити більше за варіатор. Хоча якби така причина була, наприклад потрібна мені комплектація йшла тільки з ним, то скоріш за все взяв би.
Щодо дизеля, то саме той дизель який я міг взяти, трошки проблемний. Крім того, для мене дизель не має ніяких переваг, а недоліки в вигляді експлуатаційної вибагливості все ж таки є, тому знову ж таки нема за що переплачувати. Але навіть якщо все це не враховувати, я б всеодно його не вибрав, тому що цей дизель проблемний.
В порядке воскресного флуда
Какой-то киевлянин припарковался рядом со мной на стоянке, дав возможность сделать несколько фото, которые наглядно демонстрируют превосходство дизайна Фазы 2 над Логаном 2.
Согласитесь, насколько лучше смотрится легкая и стремительная Фаза 2 рядом с тяжелым и одутловатым Логаном 2!
Vader, скажімо так, чисто по вигляду, за Логан 2 я б віддав гроші, за Фазу 2 - ні.
Тільки його помити спочатку треба.
несколько фото, которые наглядно демонстрируют превосходство дизайна Фазы 2 над Логаном 2.
К сожалению данные фото наглядно демонстрируют только то, что фаза 2 в данном конкретном случае намного более дешевый и бедный автомобиль. Это слишком ярко показывают некрашеные бампера, зеркала, ручки, металические диски, отсутсвие молдингов, неуместный хром на передке.
А в плане дизайна у фазы 2 несколько косяков. Это слишком большие, относительно кузова, фары, слишком маленькие колеса, слишком широкая задняя стойка и абсолютно неуместный, относительно чистых линий кузова, оплывший зад.
Согласитесь, насколько лучше смотрится легкая и стремительная Фаза 2 рядом с тяжелым и одутловатым Логаном 2!
Не-а... как раз Логан 2 в данном конкретном случае выглядит лучше и заметно дороже. Не в последнюю очередь из-за покрашеных в цвет кузова бамперов и зеркал, из-за наличия колпаков похожих на легкосплавные диски и за счет отсутствия явно выпадающих частей в дизайне.
Вот в таком виде фаза 2 еще смотрится относительно неплохо.
Да, не каждому дано увидеть общую картину, не зацикливаясь на деталях.
дуже багато залежить від ракурса фото автомобіля, один і той же автомобіль на різних фото буде виглядати по різному.
Фраза Ларсена, что рестайл первого Логана, лучше чем Логан 2, для владельцев первого, будет ещё долго актуальна. Потому что с любого ракурса рестайл первого Логана для меня всегда будет иметь никакой дизайн
Да, не каждому дано увидеть общую картину, не зацикливаясь на деталях.
Да не переживайте... еще увидите!
каким боком это Кодьяко записалось в симпатии?
Один з найдинамічніших в класі
Навіть Тойоті інколи програє...
Чого "навіть"? У Тойоти 203к.с., у Тігуана 180.
Комплектація РАВ4 на відео не представлена на нашому ринку так що з нею не рівняємо. Але є гібридний РАВ4 який може зробити Кодіака. Кодіак один з найдинамічніших в класі, РАВ4 гібрид теж один з найдинамічніших. Всі вони мають динаміку в районі 8с до сотні. Більшість кросоверів близьких по розміру і ціновій категорії представлених на нашому ринку рідко меньше 10с опускаються. А меньше 8с я щось взагалі нікого не пригадую... Так що так, найшвидші комплектації РАВ4 і Тігуана є одними з найдинамічніших в класі.
Комплектація РАВ4 на відео не представлена на нашому ринку так що з нею не рівняємо.
А що клас на Україну не розповсюджується? Чи його обмеження розповсюджуються тільки на Україну? То може одразу писати "один з тих, що є у продажу в Україні" чи "один з тих, яких можна замовити через офдиллера"
Кодіак один з найдинамічніших в класі, РАВ4 гібрид теж один з найдинамічніших.
По моєму, на фоні попередніх слів, пусті слова ні про що... Ні один і ні другий не відносяться найдинамічніших.
Той же Volkswagen Tiguan Allspace буде явно швидше... https://itc.ua/articles/volkswagen-tigu … avtomobil/
А Пежо гібрид має 300 коней https://ru.motor1.com/reviews/435212/re … geot-3008/
Вони в категорії меньше 7 секунд... а не аби не більше 9.
То може одразу писати "один з тих, що є у продажу в Україні" чи "один з тих, яких можна замовити через офдиллера"
Так мова ж йшла про мій вибір, чи ти не читаєш те що цитуєш? А в моєму виборі є тільки нові авто в Україні. Чи я маю це уточнювати в кожному повідомленні?
попередніх слів, пусті слова ні про що...
Для тебе це все порожні слова, бо нічого такого ти купувати не будеш. А для мене це результати реального вибору.
Volkswagen Tiguan
О так! Забув про нього, бо серед фольксів розглядав Туарег. Тігуан напевно буде найшвидшим авто в цьому класі. Але восьмисекундники всодно залишаються одними з найшвидших, тому що таких мало.
А Пежо
А про Пежо я сам колись тут відос викладав. От тільки в нас воно не представлене.
Так мова ж йшла про мій вибір
Мова йшла про те що Кодіяк не один з найшвидших...
Для тебе це все порожні слова, бо нічого такого ти купувати не будеш.
Бо я вже на ньому їздив...
Мова йшла про те що Кодіяк не один з найшвидших...
В контексті розмови, повідомлення з якої ти коментував, Кодіак один з найдинамічніших.
Кодіак один з найдинамічніших.
Серед овочів? Однозначно!
Особливо якщо ще й судити по фантазіям виробника.
Серед овочів? Однозначно!
Серед конкурентів. А овочі вони чи ні, залежить з чим порівнювати. З Кодіаком чи гібридним РАВ4, так, можливо й овочі. А якщо наприклад з Логаном, тоді зовсім не овочі.
якщо ще й судити по фантазіям виробника
Вся ця динаміка дуже приблизна, як заявлена виробником, так і протестована, коли у кожного виходять різні результати. Тому я й не говорю прям про значення до десятих секунди. Але вцілому те що в районі 8с від того що в районі 10с можна доволі впевнено відрізнити. Крім того це ще підтверджується характеристиками двигуна, масою авто і трансмісією.
Особливо якщо ще й судити по фантазіям виробника
В сеть слили новую разработку Теслы, под кодовым названием Нисла
Сторінки Назад 1 … 589 590 591 592 593 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.426 секунд(и), виконано 38 запитів