Re: Автомобильные новинки
Тебе глючить.
Ага-ага..
Ось гарно показано мінуси і як їх виправляли.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Авто-новини → Автомобильные новинки
Сторінки Назад 1 … 5 6 7 8 9 … 12 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Тебе глючить.
Ага-ага..
Ось гарно показано мінуси і як їх виправляли.
показано мінуси
1. Це не Модел Х.
2. Від того що в чомусь є мінуси, плюсів меньше не стає. Я з палкою підпиралкою капота на це натякав. Надіюсь не треба перераховувати що у Тесли є "непросте" і "непримітивне"? Чи навіть те що в неї взагалі з'явилось вперше?
3. І взагалі яке відношення це все має саме до електрокарів? Ти серйозно думаєш що "простота і примітивність", та ще й салону, залежить від типу двигуна?
не зрозумів
думали обмануть. Перевести часы в Лифе и заряжать ночным тарифом.
1. Це не Модел Х.
Ось про модел Х... на 2:48 якщо зовсім ліниво дивитися все...
якщо зовсім ліниво дивитися все...
Нема сенсу дивитись тому що 2, 3.
Ну а чим тоді Вольт не підходить?.
та поки зелений в цих електромобілях, тільки як кажуть вчусь. Це плани на осінь як кажуть, але 2 авто точно електричка буде.
Ну Вольт не чистий електромобіль. І як одне авто в сім'ї він цілком годиться для всього.
Нема сенсу дивитись тому що 2, 3.
Очікувана реакція.
2. Від того що в чомусь є мінуси, плюсів меньше не стає.
Від того, що є плюси ВЕЛИЧЕЗНІ мінуси нікуди не діваються. І придбання такого, на жаль але в наших умовах хламу(це я про Модел Х), за неадекватні кошти не виправдовує ніякі плюси. Прикольно, але абсолютно не розумно...
3. І взагалі яке відношення це все має саме до електрокарів? Ти серйозно думаєш що "простота і примітивність", та ще й салону, залежить від типу двигуна?
Коли у автомобілі з таким двигуном, чомусь за набагато більші гроші отримуєш набагато менше, або гірше будь що, то це як мінімум дивує, а як максимум призводить до диссонансу який робить некомфортним і небажаним володіння і користування таким предметом. Особливо у порівнянні. Але якщо начхати аби електро, бо це модно, чи прикольно, то дійсно ніякі пункти не важливі.
Очікувана реакція.
Звичайно, яка ще може бути адекватна реакція на ту маячню?
Від того, що є плюси ВЕЛИЧЕЗНІ мінуси нікуди не діваються.
Слухай, в тебе є хоч якесь логічне мислення? Ну от подумай сам, тобі щось неподобається в Модел Х. Ок, без проблем, ці недоліки можуть для тебе перекреслювати все на світі. Це нормально, у нас у всіх є свої вимоги і пріоритети. Однак ти ж не це заявляв. Ти не говорив що там кому подобається і таке інше. Ти конкертно говорив що: "авта будуть простішими, примітивнішими". Розумієш? Ти не говорив про переваги і недоліки, а про простоту і примітивність. А це вже доволі об'єктивні речі, і Модел Х в категорію простих і примітивних авто зі своїми автопілотами, сервоприводами дверей і салону, дистанційним управлінням, автоматичною пневмою і купою інших наворотів, які за означенням є протилежністю примітивності і простоти в конструкції авто, аж ніяк не можна назвати простим і примітивним. Розумієш? Чи ти тільки почуттями керуєшся а не логікою?
Коли у автомобілі з таким двигуном, чомусь за набагато більші гроші отримуєш набагато менше, або гірше будь що, то це як мінімум дивує
Так "отримуєш", чи "будуть"? Ти говорив в майбутньому часі, так що те що ти зараз десь отримуєш ніяк не відноситься до того про що ти говорив (якими будуть авто). Для того щоб це мало якийсь зв'язок, тобі треба пояснити чому саме електричні авто не можуть бути непростими і непримітивними. Такого зв'язку нема. Електрокари, як і авто з ДВЗ, можуть бути будь-якої простоти і примітивності.
Особливо у порівнянні.
Так навіть у порівнянні Модел Х не проста і не примітивна, в технічному плані, і по характеристикам.
Але якщо начхати аби електро, бо це модно, чи прикольно, то дійсно ніякі пункти не важливі.
У електричних авто є багато об'єктивних переваг, пов'язаних саме з приводом, а не з оформленням салону. Я розумію що тебі вони не цікаві, але ти ж всеодно про них знаєш. Тоді чому ігноруєш і вигадуєш якусь маячню про "модно і прикольно"? В тебе якісь комплекси пов'язані з електрокарами? Чи в чому проблема?
Чи в чому проблема?
Я не знаю у чому в тебе проблема, але понятійне мислення це явно не твоє.
Модел Х це не массове авто, мяко кажучи, і за ті самі кошти, просто прибравши тип двигуна електро, можна взяти фактично будь що і абсолютна більшість параметрів крім розгону по прямій будуть кращі. Тай за явно менші кошти ситуація не змінюєтся.
Тому їхня реалізація йде
Продажи Model S и Model X в последнее время действительно идут из рук вон плохо.
Я не знаю у чому в тебе проблема,
На відміну від тебе, в мене нема ніяких проблем. Я до всіх типів авто ставлюсь свідомо неупереджено і об'єктивно.
понятійне мислення це явно не твоє.
Якщо те що робиться в твоїй голові ти називаєш "понятійним мисленням" тоді звичайно це не моє. Я звик користуватись логікою.
за ті самі кошти
В якому часі? Ти ж там щось говорив про "будуть"? Ти думаєш що нові технології не стають доступнішими з часом?
Ще раз - нема ніякого зв'язку між типом двигуна і тим наскільки складним або простим може бути авто. Тому твоє твердження що електрокари будуть прості і примітивні є логічно хибним.
Щодо їх доступності, ми вже це проходили багато разів. Сто років тому люди десь так само говорили про автомобілі. По ціні якогось базового "простого і примітивного" авто можна було взяти шикарний екіпаж з конями. І кормити коней було дешевше ніж заправляти авто. І з конями все було звично і приємно. І чим карета гірша за авто? "Можна взяти фактично будь що і абсолютна більшість параметрів крім розгону по прямій будуть кращі". (с) Однак з часом все стало навпаки. І так скрізь, не тільки в авто. Нові технології спочатку завжди дорогі, але при їх масовому впровадженні вони сильно дешевшають. З електромобілями буде те ж саме. І це вже відбувається зараз. Подивись скільки коштує Тесла Модел 3 ну чи там Модел Y. Це вже ціна звичайних авто середнього класу. Це ніякий не преміум сегмент. І це вже не якийсь голобубновий Ліф. А далі буде ще доступніше.
Тому їхня реалізація йде
У них з'явились конкуретни. Наприклад той самий Ягуар Ай Пейс забрав покупців у Екса, бо дешевший при порівнювальних характеристиках, ну і має свої переваги. Та й навіть Модел Y тепер сильно вдарив по Х.
Ринок електрокарів росте і розвивається. З'являється все більше конкурентів. Відповідно існуючі моделі швидше втрачають свою актуальність. Те ж саме відбувалося і з ДВЗ на початку їхньої ери.
У них з'явились конкуретни. Наприклад той самий Ягуар Ай Пейс забрав покупців у Екса
Саме через це мабуть у 2019 році продаж тесел Х впав АЖ на 9% від 2018, а айпейс почав активно продаватися якраз у 2019 році.
Мабуть саме через це продаж Тесел Х у першому півріччі 2020 зменшився на 60% від результатів 2019, а у Ай Пейса "всього"у 2 рази... Дійсно! Саме так виглядає ситуаця коли айпес забирає покупців у Тесла.
Людина яка взяла Ай Пейс не візьме Модел Х і навпаки.
Саме через це
А через що? Через те що вона "проста і примітивна"? Звичайно не все так просто, однак робити маркетинговий аналіз Тесли тут недоречно, адже мова у нас з тобою зовсім не про це, і які б не були продажі Тесли, це аж ніяк не впливає на складність і непримітивність Модел Х.
Людина яка взяла Ай Пейс не візьме Модел Х і навпаки.
Ти так прям про всіх розписуєшся? А я чув від людей які взяли Модел Х прям протилежне.
Коротше, підсумую нашу дискусію. Примітивність і простота не є необхідними властивостями електрокарів, навіть якщо порівнювати з ДВЗ в одній ціновій категорії, і навіть зараз. Так, Модел Х не є найпростішим і найпримітивнішим авто в своїй ціновій категорії. Аналогічно 3 і Y мають навороти недоступні у звичайних авто за їхню ціну. Так що ти просто помиляєшся. Ну або не тими словами виразився.
Компактный паркетник Renault Kiger представлен в серийном виде
https://autoreview.ru/news/kompaktnyy-p … iynom-vide
Renault представила новий доступний седан
Компанія Renault представила нову модель авто. Це седан призначений для ринку Туреччини.
https://ampercar.com/renault-predstavyl … sedan-foto
Нормальний дизайн получився
Нормальний дизайн получився
Ага, получше нового Логана, как на мой вкус!
Renault представила новий доступний седан
Компанія Renault представила нову модель авто. Це седан призначений для ринку Туреччини.
Не зря там Меганы для нас собирают.
Ага, получше нового Логана, как на мой вкус!
Так це і є новий новий Dacia Logan тільки переліцований під Renault: змінені передні/задні фонарі під загальний стиль Renault, відповідно змінено передній бампер під нові фари. Ну лого від Renault. А так все інше це 100% новий Dacia Logan .
Тобто саму цю модель нам треба очікувати в Україні. Дачія у нас не продається офіційно, а Логан (або Renault Taliant) буде у нас.
Таких же косметичних змін можна очікувати для Sandero & Sandero Stepway під лого Renault
P.S. Сучасне покоління Renault Logan в Туреччині продається як Renault Symbol
Тобто саму цю модель нам треба очікувати в Україні.
Хорошо, если так! В кои-то веки версия Рено будет симпатичнее Дачии! )))
Kia
Було дивно чути, коли говорили КІЛ.... тепер буде КИ
Отакого "Логана" треба в Сноуранер скаутом!
Дебютировал первый роскошный электромобиль из Южной Кореи
Вроде дебютировал, а вместо фоток всё равно рендеры...
Сторінки Назад 1 … 5 6 7 8 9 … 12 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Авто-новини → Автомобильные новинки
Згенеровано за 0.131 секунд(и), виконано 93 запитів