sergiy14 написав:Машина в місті добра , а ось для далеких поїздок вона не годиться , володію нею біля 3 місяців і розчарований . Машина для фермера.
Для фермера треба мінімум Дастер. Завжди було страшно їздити на МСВ по грунтовці коли чув як шкарябає по днищу. Там відкрито висять проводки, здається до лямбда зонду, є ризик їх обірвати. Та й геометрична прохідність не дуже добра. По трасі всі дачєподібні не дуже пристосовані. Маю на увазі автобан і високі швидкості. Коробка з двигуном не "тієї системи". Якщо хорошої траси великий відсоток, то краще брати німців. У них є автобани без обмеження швидкості, тому автомобілі роблять з можливісто безпечно та комфортно їздити в таких умовах. А дачєподібні заточені на погані дороги в першу чергу. Я особисто на трасі більш ніж на 200 км в один захід не їздив, мені великої різниці час прибуття не мав, тому за 3000 оборотів та до відсічки робив тільки для маневрів. Двигуну нічого не буде але за 3000 оборотів він починав мені давити на нерви. Після шумоізоляції даху звук двигуна став більш приємним. А поки не було шумки, дійсно було не комфортно слухати двигун К7 8 кл. Так що якщо нема можливості чи бажання міняти авто, потрібно робити шумку. Це повинно вирішити проблему дискомфорту
Стосовно володіння 3 місяці. Це невеликий термін. Пристосуватися до авто неможливо. Мені потрібно 20-30 тис, щоб автомобіль став моїм екзоскелетом.
0