jasonua написав:Георгич написав:У мну тоже 1.0. Ремень я на 110 тыс поменял. Все расскажу...Там скорее всего и зад нужно перебрать.
І у скільки вийшли з.ч плюс робота по грм? Інтервал заміни грм 90тис км?
І задок у скільки вийшов?
От я знав що ти в тему встрянеш (старий я вже, відчуваю ходи наперед)
jasonua, це не твій випадок, не твоє авто. Твій наступний вибір (я імхую) це комерція, бус. Ну а поки півляма докатай на своїй "підробці"))).
По суті - ТО ГРМ у офів 30тис+. Якщо тобі справді цікаво викладу деталізацію, акти.
У неофів близько 10 тис. Вони лишнього не міняють.
По заду. Там пара ричагів сайленти пресуються, а пара міняються оригіналами. На круг 5 тис. Ітого ГРМ + зад = 15 тис. Передок я не робив, там стальні ричаги, як в шкоді, плата лише за шарові.
У цій справі головний фокус знайти кваліфікованого спеца з практикою по фокусам. А таких не багато.
Для людини яка їздить не багато (таких на Землі більшість), але любить інновації, комфорт і керованість, то Фокус і Гольф тут непервершені.
0