В ході експлуатації авто, було виявлено що не закривається задня дверка, ні з допомогою ЦЗ, ні з допомогою ключа. Самим складнішим в процесі добирання до замка, виявилось знімання щітки з моторедуктора. Зпочатку зробив зйомник з профільної труби, але він успішно гнувся при вкручуванні болта, ведешка не допомагала. Потім зробив зйомник з товстішого металу, щітку получилось зняти, але металічна силумінова втулка залишилась на валу моторедуктора. Пізніше після постукування молотком вона була знята і запресована назад в корпус щітки, та промазана суперклеєм.
Черговим сюрпризом було те що моторедуктор закріплений на заклепки, довелось висверлювати і при зборці прикручувати на болти М6.
Після демонтажу замка виявись що соленоїд тільки відкриває замок, схоже що в двигуні підгоріли контакти. Хоч після зміщення шестерень він запрацював, але вирішив не колупати двигун а взяти новий, виробник ASAM-SA, кажуть що Румунія. Ціна питання 298 грн., плюс 80 грн., доставка новою поштою, з цінами нова пошта чим далі тим більше нагліє.
З частиною замка куди вставляємо ключ трохи складніше, виявилось що ним ніхто не користувався, силуміновий корпус весь закис і не рухався. Цінник на нову серцевину стартує від >2000 грн, хоча на одному сайті можна взяти весь комплект разом з замком запалювання за 1800 грн. Тому серцевина була замочена в змивці для каменя, добре промазана змазкою і повернена на місце, тепер працює.
Раз вліз, то була проведена антикорозійна обробка двох дверок в середині та зверху під пластмасовими накладками.
Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
0