Re: Renault Grand Scenic ІІІ Большой театр (БЖ Engineer)
Hidden message by (Zevs) 2023-01-04 15:44:19
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Renault Grand Scenic ІІІ Большой театр (БЖ Engineer)
Hidden message by (Zevs) 2023-01-04 15:44:19
Hidden message by (Zevs) 2023-01-04 15:44:24
Hidden message by (Zevs) 2023-01-04 15:44:29
Hidden message by (Zevs) 2023-01-04 15:44:34
Hidden message by (Zevs) 2023-01-04 15:44:50
Hidden message by (Zevs) 2023-01-04 15:44:57
Шкоду Кодіак 19 рік, 20 тис пробігу, двохлітровий дизель, семиступеневий робот DSG. Якщо комусь буде цікаво - за деякий чась поділюсь враженнями.
Як і обіцяв, ділюсь враженнями. Порівнювати із Сценіком не дуже коректно - різні вікові, цінові і класові категорії. За розміром плюс мінус однакові, кодіак трошки довший. Проте до честі Сценіка в нього навіть є переваги - зручніше працює автоматичне відкривання-закривання дверей, менший на півлітра-літр розхід, краща трансформація салону, можливо, місткіший багажник.
У кодіака все очікувано зручно, дас авто. Зручна посадка, зручний підлокотник, мультикермо. Хоча, порівняно зі сценіком посадка інакша, але трішки зручніша. В міру жорстка ходова, декілька режимів їзди - економ, нормальний, спорт, сніг, індивідуальний. Мені не вистачає фішки, яка була на поло 2011 року - селектором коробки передач можна було перемикати з економного режиму в спорт. Тут все кнопкою, перемикаєш всі режими по черзі, на ходу не зручно. Плюс він постійно по замовчуванню після вимкнення двигуна повертається в нормальний. Динаміка достатня, залежить від обраного режиму. Дуже багато простору для задніх пасажирів. Електрокришка багажника - дуже зручно, коли звикнеш. Продумані гачки для пакетів із супермаркета, багажник великий. Дуже круте світло фар, в режимі авто само перемикається від ближнього на дальній. Розхід по трасі 6-6,5. Гострі гальма. Сподобалась робота андроід авто - підключаєш смартфон до штатного дисплея (через кабель, пр авда) і можеш керувати деякими функціями прямо з дисплея. Наприклад я вмикаю вейз на дисплей авто, а гугл навігатор на дисплеї телефона. В дальній дорозі втомлюєшся менше, ніж в сценіку, не знаю чому, субєктивні відчуття.
Якщо є 32-40 зайвих кілобакса, можна брати)
Вирішив продати Сценіка, ціна 8000 у.о. Поки тільки тут напишу, за пару тижнів виставлю на авторіа. Вся історія в журналі, зараз з машиною нічого не треба робити, сів-поїхав. Все працює, світить кожна лампочка.
світить кожна лампочка
і Check Engine?
_AlexSander_, і чек енджін теж справна)
201740 км. Вчора перезувся на літо. Збирався ще в понеділок, але вчасно подивився прогноз і переніс на суботу. Кодіак вже на літі з минулого тижня (поки був в Київі у відрядженні перезувся). А в середу насипало снігу, катався на Крокодилі. 650 грн за R16. Ще замінив нарешті фільтр салона. До цього завчасно придбав піну очисник кондиціонера (вже був неприємний запах). Заміна салонного фільтру з очисткою - 200 грн. Вже є потреба полірнути фари - помутніння і жовтизна вже стають помітні. На зимовій гумі проїхав за зиму всього 2500 км, а після нового року навіть 100 км не наїздив)) За цей період на Кодіаку катнув майже 6 тис. На продаж ще не ставив.
Доречі, Сценік з нами вже 6 років! Біг часу набрав такої швидкості, що стає лячно...
Минулого тижня дійшли нарешті руки запилити оголошення на авторіа https://auto.ria.com/uk/auto_renault_gr … 27886.html
За цей час без особливого ажіотажу - дві людини пропонували 7500, я відмовився. Ще запросили на огляд з компанії "Хапай авто", на Луганській в кінці. Гріх було не поїхати, хоча розумів, що будуть торгуватись, але цікаво було, що скаже експерт - я ж від покупки сам машину не перевіряв на покраси, тільки знав що заднє крило лаковане. Під час перевірки виявилось, що заднє крило не тільки лаковане, а ще і можливо підшпакльоване - прилад не бачив товщину. І ще пасажирська дверка теж підфарбована виявилась. Ну, я не сильно розстроївся - бельгійці зробили гарно, за 6 років не вилізло нічого, значить і далі не вилізе. Експерт, доречі, неофіційно сказав що машинка лишила приємне враження, не заїжджена, доглянута. Але після огляду так ніхто і не передзвонив.
Минулого тижня дійшли нарешті руки запилити оголошення на авторіа https://auto.ria.com/uk/auto_renault_gr … 27886.html
За цей час без особливого ажіотажу - дві людини пропонували 7500, я відмовився.
В оголошенні так багато фото що можна зробити висновок що або щось приховуєте, або не дуже хочете продати машину.
Якщо вірити статистиці, то найбільше машин купують на весні, потім попит падає.
Обставини змінились, Крокодил лишається і ще мені послужить. Проїхався в Моршин і назад, після простою трохи дав на трасі жару, розігнав до 170, щоб вся фігня з двигуна повилітала. Не помітив знак населеного пункту, злапали на трукам - швидкість 83... Заплатив 340 грн штрафу. Після кодіака слабше працює клімат. Але добре, що в принципі працює)
Engineer,
Трукам с рук меняли или автоматически на штативе?
Обставини змінились, Крокодил лишається і ще мені послужить. Проїхався в Моршин і назад, після простою трохи дав на трасі жару, розігнав до 170, щоб вся фігня з двигуна повилітала. Не помітив знак населеного пункту, злапали на трукам - швидкість 83... Заплатив 340 грн штрафу. Після кодіака слабше працює клімат. Але добре, що в принципі працює)
А чого 340? Перші десять днів 170.
А чого 340? Перші десять днів 170.
То здається коли камера ловить. Коли поліцейський ловить знижки не має
Kap1toshka,
Похоже Развели на штраф.
Разрешена только автоматическая фиксация.
Ручную фиксацию суды отменяют
розігнав до 170, щоб вся фігня з двигуна повилітала
на 3-ій передачі оберти високі - швидкість поменше буде
Літо видалось досить насиченим, і не останню роль тут зіграв Крокодил, на якого прийшлось трохи потратитись, але і він в боргу не залишився.
Після поїздки в Моршин пару раз вибирались на озера поруч з містом, під час однієї з них на обгоні відчув втрату тяги і запах зчеплення. Оскільки зчеплення ще було рідним, стало зрозуміло, що його ресурс вичерпаний. Подзвонив по сервісам, найоптимальніший варіант запропонували на Зеленій 105.
13.07.2023 на Рено Зелена 105 при пробігу 202276 км зроблено наступне (ціни вже з врахуванням моєї знижки, як постійного клієнта):
Запчастини:
- Комплект зчеплення К9К КПП TL4 8, 302057505R - 6100 грн.;
- Вижимний циліндр робочий 1,5 КПП TL4 (306206822R), 305703721R - 2300 грн.
- Гальмівна рідина 504, 7711575504 - 260 грн.;
- Маховик демпферний Лагуна ІІІ 1,5 DCI, 123003948R - 12000 грн.;
- Стійка стабілізатора Сценік ІІІ Гранд Меган ІІІ, 97-90474 - 400 грн.
Разом 21060 грн.
Робота:
- Заміна вижимного циліндра зчеплення - 360 грн.
- Заміна зчеплення комплекта - 4680 грн.
- Заміна маховика - 360 грн.
- Заміна стійки стабілізатора лівої - 300 грн.
Разом - 5700 грн.
Всього 26760 грн.
Так склались обставини, що я звільнився з роботи (прощавай Кодіак) і отримав трохи вільного часу на літо. Вирішили використати цю можливість для відпочинку і оздоровлення дітей. Нажаль, моя улюблена Затока цього року дуже постраждала від бойових дій, тому вирішили подивитись на новий напрям. Давно хотів побачити Болгарію, на ній і зупинились з огляду на те, що там піщані пляжі і відносно бюджетне проживання. Про саму подорож напишу пізніше, а зараз зупинюсь на підготовці авто. Після заміни компресора мені не вистачало охоледження кондиціонером, тому я заїхав на діагностику до хлопців на Луганській. Як і можна було очікувати, вони приговорили радіатор до заміни. На наступний день там же його поміняли на новий NRF. Радіатор+робота+заправка кондиціонера вийшли 6800 грн. Ще заїхав на мийку, за 1000 грн полірнули фари, ще за 500 помили і почистили сідушки від шерсті і слюнів домашнього улюбленця - боксера Таффі, яку часто берем з собою на прогулянку в парк чи на озеро.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Renault Grand Scenic ІІІ Большой театр (БЖ Engineer)
Згенеровано за 0.164 секунд(и), виконано 84 запитів