Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.
до благ цивилизации в т.ч. спецмагазинов и др. 90 км поэтому стараюсь максимально точно и правильно составить список ЗИП что б 2 раза не ездить , или хотя б 2 раза съездить а не болше
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Курилка → Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.
до благ цивилизации в т.ч. спецмагазинов и др. 90 км поэтому стараюсь максимально точно и правильно составить список ЗИП что б 2 раза не ездить , или хотя б 2 раза съездить а не болше
Всем кому нужен ремонт любой бытовой, и не только, техники искать мастеров нужно на Глыбочицкой 57 или 59 возле Фокстрота в здании "Ремпобуттехніка."
Мы там строительный инструмент ремонтируем.
советуют выбивать через деревянную проставку
Можна простіше і швидше (без тирси в різьбовому отворі вала).
Закручується болт потрібного розміру і довжени в вал (замість болта, яким кріпиться шків на валові) до "упора" (що б не зірвати різьбу), і енергічними рухами працюємо нормальним молотком. (На болтік не звартаємо уваги - після процедури він вже труп.)
Одночасно підтягуємо-виймаємо рамку. Інтиітивно, буде відчутно, коли підшипники вийшли з вала. Тоді хрестовину перекошуємо на сторону (одну сторону) і провертаємо в любу сторону, що б всі кінці хрестовини
були поза корпусом пралки. Хрестовина в руках. Приступаємо до заміни вузлів.
Але буває, коли підшипники розлетілися... Вибивати так само, а з вала обойми розвалившихся підшипників стягую сьомніком, або обережно зрізаю "болгаркоб".
вытащил ТЭН как проверить на работоспособность
Під`єднати до єлектромережі, (220) положивши на бітонну поверхню... Через 20 сек. піде пара, через 40-50 сек. почне відвалюватися накип, через ще 20-40 сек. відключити і почистити металевою щіткою по металу. (Як остигне). Як що не гріє - мертвий.
bravo стрёмно можно запрессовать болт в резьбу навечно , учитывая что упора нету - бак в сборе на амортизаторах та и вааще там упора нету за очистку ТЭНа пасиба - не знал , ну а если не греет то точно труп , тестером прозвонил вроде живой вот плохо что меггер на работе как бы узнать на корпус шьет или нет ?
взял у товарища съемничек - не хватило мочи - оськи лапок порвал завтра помощнее искать буду - там рамка трёхпаоая с корпусом подшипников как бы её не раздавить мощным съёмником пробовал греть пока не помогает а в случае с конусной проставкой под шкив помогло - пару раз нагрел - остудил и снял от руки
стрёмно можно запрессовать болт в резьбу навечно , учитывая что упора нету
Вже більше 10 років так працюю, ще не один болт не запресовав. Болт закручується до упора, в різьбі, йому нічого не робиться, пошкодження ідуть на шляпку, і частину болта не закрученого у вал, і викручується після процедури без зусиль, пласкогубцями.
П.С. Постійно в сумці з інструментами маю з десяток болтів різного діамерта до 10см. довжини. Без них не уявляю, як би міняв би людям в машинках вузли.
стрёмно я просто не пойму как вал из подшипников выйдет от таких ударов- бак(вал) в подвешеном состоянии корпус подшипников (крестовина) в подвешеном состоянии никакой жёсткости бьёш а это всё прыгает и играет - нифика не получается блин-дерун
я просто не пойму как вал из подшипников выйдет от таких ударов
Ролик зтвотено спеціально для вас, Олександр.
Рамка не така, як у вашій машині, але принцип вибивання той же...
http://youtu.be/IRwIw_kK5FQ
Володя, в Вірпулі накрилися підшипники бака-барабана, це 100%. Не проблема. Як що руки з "фантазією", то з моїми підказками можемо зробити "дешево і сердито". Там нічого складного. Пару годин повозитися, поїздка в спеціалізований магазин і все буде ОК.
А майстер за цю роботу "заспіває" кругленьку суму, і якість запчастин буде вибирати саме він, а не власник пралки...
Добре, кажи шо крутить
bravo написав:Володя, в Вірпулі накрилися підшипники бака-барабана, це 100%. Не проблема. Як що руки з "фантазією", то з моїми підказками можемо зробити "дешево і сердито". Там нічого складного. Пару годин повозитися, поїздка в спеціалізований магазин і все буде ОК.
А майстер за цю роботу "заспіває" кругленьку суму, і якість запчастин буде вибирати саме він, а не власник пралки...Добре, кажи шо крутить
Володя, привіт.
Вибач, що пропав, було багато роботи...
По стіралці.
Треба розкрутити бокову стінку (як що стояти з переду машинки, то права сторона). Позаду машинки вінти (торкси) зірочка на 20 і два вінта головка на 8. Спереду машинки, знизу один вінт, зірка на 20. Кришка відтягуэться назад. Бачимо бак, в центрі бака шків з ременем, знизу-справа тен, під баком знизу мотор.
Знімаємо ремінь, відкручуємо головкою на 10 шків і зтягуємо його з вала. Бачимо корпус підшипника. Прикручений двома, або трьома великими саморізами. Викручуэмо їх, і за допомогою плоских викруток "викулупуємо" корпус з бака. Під корпусом, на валові, буде резинове кільце і блякша з нержавійки, яка впирається в пелюстковий сальник, який розміщений в пазові навколо вала. (запам`ятати, як стоїть бляшка)
Старий сальник виймаємо, а посадочне місце навколо вала ретельно вичіщаємо плоскою викруткою, щіткою по металу, і обезжирюємо розчинником. Новий сальник VA-22 (купуються два сальника в спеціалізованому магазині) обезжирємо також і посадочне місце промазуємо тонким шаром герметика (що б витримував понад 100 градусів) і садимо на місце старого. На верхній буртик наносимо змазку.(Я використовую синє мастило для підшипників)
УВАГА - сальники міняємо обов`язково, не залежно, чи міняємо підшипник, чи ні. (З обох сторін)
Бляшку чистимо йоржиком з нержавійочої павутини для миття посуду, він не залишає царапин і гарно вичищає бруд.Бляшку не погнути. Гумове кільце також вичіщаємо від бруду-накипу.
Корпус підшипника. Наділи підшипник на палець і крутанули, гримить - рейбує, значить підшипник випаювати, вибивати і міняти. Як що під час виймання корпусу, підшипник розвалився, (таке буває) то внутрішня обойма знімається зйомником.
Кромку пластику, запаяного підшипника, виплавляємо-знімаємо паяльником і рівняємо гострим ножем, або гострою плоскою викруткою. Вибиваємо (трубкою, вибивачкою, викруткою з затуплени кінцем) з іншої сторони (акуратно) старий підшипник (або зовнішню обойму). Кромка пластику повинна бути знята достатньо, інакше при вибиванні пластиковий корпус просто лопне... Фотку виложив на форумі, в початковій темі. Червоне паяльником Обробити на викід.
Заприсовувати 203. Підшипник потрібно змазати (ВД-40 пшикнути на палец і провести по ЗОВНІШНІЙ обоймі зверху - що б легше зайшло в корпус, не можна, що б ВДешка попала в середину, або на сепараторне кільце) і плоскою-тупою викруткою (тільки по зовнішній обоймі і не попасти по сепараторному кільцеві) заприсувати підшипник в корпус.
Збираємо вузел в зворотньому напрямку. Сальник вже посадили, далі бляшка з резинкою, всавляємо корпус в бак (стінки корпуса можна чимось змазати) і прикручуємо. Далі шків прикручуємо болтиком (обережно з затягуванням болтика, він дуже хрупкий, а затягувати потрібно не сильно).
Перед надіванням ремня, різко крутимо шківом мотора. Як що тишина, то вдягаємо ремінь. Вдягаємо бокову стінку, прикручуємо. А потім робимо всю процедуру з протилежної стирони машинки.
Як що ж мотор "гримить", а гримить він майже у всіх Вірпулах, то повід для написання буде ще одного поста..
Володя, удачі. Там немає нічого складного, просто треба трохи над машинкою посидіти і покрутити. І запастися двома сальниками і підшипниками, змазкою...
Що буде не виходити, пиши, дзвони...
Ооооо, як вчасно темка вспливла)))
Бош Макс4 wfc1600 почав набирати мало води. в чому причина може бути?
Да ничего там страшного нет.
Глаза боятся, руки делают.
Ооооо, як вчасно темка вспливла)))
Цей пост заради реклами, не знаю як тут, а на ішних форумах зазвичай за непроплачену рекламу зразу банять.
Бош Макс4 wfc1600 почав набирати мало води. в чому причина може бути?
В кожній плалці є датчик рівня води, зазвичай це датчик тиску що знаходиться під верхньою кришкою пралки, від нього йде тонкий патрубок під бак. Якщо патрубок забивається, то починаються приколи з рівнем води, але в такому випадку зазвичай води набирає забагато. Раджу від"єднати патрубок від датчика та продути його насосом, кілька разів так робив, допомагало. Ще на вході подачі води перед електроклапаном є фільтр, також можна перевірити чи не забився.
Да ничего там страшного нет.
Глаза боятся, руки делают.
100%, сам міняв, єдине що потрібно мийкою високого тиску повимивати наліт з ребер жорсткості на пластику.
В кожній плалці є датчик рівня води, зазвичай це датчик тиску що знаходиться під верхньою кришкою пралки, від нього йде тонкий патрубок під бак. Якщо патрубок забивається, то починаються приколи з рівнем води, але в такому випадку зазвичай води набирає забагато. Раджу від"єднати патрубок від датчика та продути його насосом, кілька разів так робив, допомагало. Ще на вході подачі води перед електроклапаном є фільтр, також можна перевірити чи не забився.
Всі фільтри прочистив. Пресостат знімав, дув йому в корпус, клацає. Не продував трубку яка веде з камери пресостата на баку. Але якщо б вона була забита, то дійсно вода набиралася б надлишкова. Пробував набирати воду з від'єднаним пресостатом, набирається без зупинки.
Вирішив перевірити скільки в літрах машинка бере води. На режимі полукання, набирає 10-11 літрів без білизни. Рахував штатним лічильником води в квартирі. На прання 90градусів набирає літрів 8 води.
Судячи по мануалу це в межах норми. Але я і жинка читко пам'ятаємо що машина набирала води БІЛЬШЕ ! Вода піднімалася і закривала частину скла люка. Десь на декілька см. Зараз такого нема. Десь читав що спрацювання пресостату може залежати від опору ТЕНа. ТЕН вже поміняний пару разів, і чи після заміни почалася вся ця маячня з набором води, сказати вже неможливо.
На разных режимах стирки - разное количество воды.
Минимум на хлопке.
Это Вы просто паникуете....
Это Вы просто паникуете....
ніт. я чітко впевнений що раніше набирало більше води.
На разных режимах стирки - разное количество воды.
це зрозуміло. Кількість (об'єм) води, хто контролює? Пресостат? Чи як регулюеться кількість води в різних режимах?
Пресостат здається має три порога спрацювання, мінімум - норма - максімум. Відповідно реагує і відкалібрований на три рівня тиску повітря на мембрану.
Як машина визначає проміжні значення кількості води?
Ну наприклад на режимі "полукання" машина набирає дозволений максімум (10л). Тоді як визначається кількість води на інших режимах, якщо пресостат відрегульований на три рівня?
машина набирає дозволений максімум (10л)
немного некорректно (про 10л.)
Уровень поддерживается определенный для данного режима. И еще + то, что впитало белье...
SergIv написав:Это Вы просто паникуете....
ніт. я чітко впевнений що раніше набирало більше води.
SergIv написав:На разных режимах стирки - разное количество воды.
це зрозуміло. Кількість (об'єм) води, хто контролює? Пресостат? Чи як регулюеться кількість води в різних режимах?
Пресостат здається має три порога спрацювання, мінімум - норма - максімум. Відповідно реагує і відкалібрований на три рівня тиску повітря на мембрану.
Як машина визначає проміжні значення кількості води?
Ну наприклад на режимі "полукання" машина набирає дозволений максімум (10л). Тоді як визначається кількість води на інших режимах, якщо пресостат відрегульований на три рівня?
Всерівно рекомендую знати патрубок з датчика і продути насосом, можливо в патрубок набрав більше води ніж дозволено, чи мусор не дає воді стікати з патрубка, і це вносить корективи в роботу датчика.
В любій стиралці якщо буде мало води процес просто не запуститься. Тому поки вона працює не чипайте.
немного некорректно (про 10л.)
я умовно навів цифру.
Всерівно рекомендую знати патрубок з датчика і продути насосом, можливо в патрубок набрав більше води ніж дозволено, чи мусор не дає воді стікати з патрубка, і це вносить корективи в роботу датчика.
Ок. обов'язково зроблю.
В любій стиралці якщо буде мало води процес просто не запуститься. Тому поки вона працює не чипайте.
якщо нижче мінімально припустимого, то не запуститься, якщо в межах дозволеного мін-макс то запуститься. Але кількість води може бути ну зовсім різною.
тобто для заміни підшпипників треба бак різати.
Якшо ви про пралку з фронтальним завантаженням білизни, то не скажу нічого. Але у пралці з вертикальним (верхнім) завантаженням ніякого бака різати не потрібно. Вже двічі міняв підшипники на своїх пралках. Ключа-зйомника підшипників зробив сам.
Як машина визначає проміжні значення кількості води?
Не впевнений, але окрім пресостату (датчика рівня води) там мусить бути ше й датчик маси барабану (з білизною); принаймні так стверджує інструкція (зважується маса білизни у барабані). Можливо, розраховується опосередковано.
Не впевнений, але окрім пресостату (датчика рівня води) там мусить бути ше й датчик маси барабану (з білизною)
нема там такого. принаймні в моєї машінці.
На рахунок баків, до певного часу баки робили розбірними. Потім почали зварювати половинки. В мене машина 98 року випуску, бак розбірний, на гвинтах та защипках.
В мене машина 98 року випуску,
Так Ви--потенційно дуже багата людина; такий рарітет, гадаю, досить коштовний (на кшталт Форду-Т).
такий рарітет, гадаю, досить коштовний (на кшталт Форду-Т).
Та де там)))) молимось на неї щоб працювала далі. Зараз такого Боша не знайдешь. Зібраний в Німеччині. Майже з дня в день, пере й пере...
Два тена поміняв вже.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Курилка → Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.
Згенеровано за 0.190 секунд(и), виконано 93 запитів