Re: Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)
майже 1000 км, витративши на це 33 літри дефіцитного тоді пального
Тобто витрата 3.3л на 100км?
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)
Сторінки Назад 1 … 8 9 10 11 12 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
майже 1000 км, витративши на це 33 літри дефіцитного тоді пального
Тобто витрата 3.3л на 100км?
Тобто витрата 3.3л на 100км?
Так, це виявилось реальним при русі другорядними дорогами зі швидкістю 70-80 км/год. За нормальних умов так їздити сенсу немає, але під час війни, коли пального було в обмаль та за наявності шалених черг, такий режим був цілком виправданий
Давно хотів собі CarPlay без дротів, але якось все не доходило придбати якусь китайську цяцьку для цього. Якось лазив по Aliexpress та натратив на Carlinkit 3.0 за $55. За три тижні девайс доїхав, враження цілком позитивні: стартує за 35 секунд з моменту запуску двигуна, автоматичне підключення без проблем і збоїв, якість аудіо як на мій слух не погіршилась, тому можу рекомендувати. Для довгих поїздок не підійде, бо батарея телефону сідає десь на 7% за годину, але для короткочасних поїздок - саме те, чого хотілося, бо все працює і не треба навіть телефон з кишені діставати.
Єдине, що поки не знайшов естетично правильний варіант розміщення самого адаптеру, бо USB порт у нас лише один на самій магнітолі, але може з часом якимось шнурком закину його в бардачок, а поки тримач для телефону підійшов на всі 100%
В черговий раз зламався правий задній бризковик, чи то пороблено...чи то така конструкція "вдала".
До ТО ще далеко, а їхати на СТО теж ліньки, тому замовив і замінив сам. Код запчастини - 788128432R, до купи придбав нормальні кліпси кріплення замість того непорозуміння, яким в оригіналі кріпляться бризковики.
Тепер все красиво, як і має бути:
Ціна питання - 721 грн, з них:
- бризковик 788128432R - 595 грн.
- кліпси кріплення бризковика - 3 шт по 42 грн=126 грн.
Кліпси виглядають ось так і на перший погляд здаються більш вдалим варіантом кріплення:
Після цієї зими щось багато "цвіркунів" завелося в салоні, вирішив трохи поборотися з надокучливими звуками. Як виявилось, основна популяція цвіркунів мешкала за накладками передніх стійок (в лівій ще дріт до антени сигналізації бовтався незакріпленим), а загальну картину доповнювало деренчання кожуху навколо колонки керма.
Питання вирішилось наклеюванням на пластикові деталі невеликої кількості віброізоляційного матеріалу, на прикладі кожуху виглядає ось так:
На все вистачило одного листа віброізоляції ціною 38 грн., ну і 40 хвилин власного часу - безцінні, але проведені з користю, бо результат дуже порадував:)
Трохи пропустив підсумки четвертої річниці володіння авто, короткі підсумки для розуміння вартості експлуатації в цифрах виглядають ось так:
- пробіг на кінець травня 2023 року - 76054 км
- викатано 3905 літрів ДП (трохи більше 5.1 л на 100 км в середньому) на суму 120644 грн. (тобто в середньому 30.9 грн за літр)
- витрати на ТО та дрібні ремонти - 33366 грн.
В цілому, це все ще найбільш безпроблемний автомобіль, що був та є у мене в родині, тому мабуть до кінця війни залишиться зі мною, бо зараз купівля нового точно не на часі.
Докотився до пробігу 80500 км та вирішив окрім планового ТО зробити ще заміну ГРМ, гальмівної рідини та антифрізу. Ніби можна було б і до 90 тис. км поїздити, але є ж ще і регламент замін за віком, а машині вже трохи більше 4 років. Та й попереду кілька планових поїздок на довгі дистанції, в тому числі відрядження у Польщу, тому хочеться бути впевненим в машині.
Ціна питання - 16300 грн. Ніби і дорого, хоча з іншого боку - в валюті це 433 долари, а аналогічні маніпуляції на Ланосі в гаражах і з нормальними запчастинами свого часу теж коштували майже 300 доларів (а регламент заміни ГРМ там 60 тис. км), як висновок - прийнятна ціна, то просто мозок ще ніяк не звикне до нових реалій.
В цілому, далі їдемо без зауважень щодо технічного стану, тому to be continued:)
та антифрізу
-21С не маловато?
-21С не маловато?
Цікаве питання, насправді. Задавав його сервісу, кажуть, що з заводу також -21 залито. З одного боку - морозів таких у нас часто не буває і за попередні зими проблем не виникало, але може дійсно доведеться трохи концентрату долити для самозаспокоєння
трохи концентрату долити для самозаспокоєння
Моніторив проблеми по Логанам/Сандеро в Україні 3 2016-го року; жодного разу не чув проблем/скарг з цього приводу. Ви ж автівку купували в Україні офіційно у салоні, то чого себе зайвий раз "накручувати"?
3ton,
С пробегом 80 лучше не доливать, а залить новый.
Антифриз с завода g11, малый срок службы.
Я жене с меньше пробегом заменил.
2018 года Дастер.
Антифриз не только для незамерзания но
Смазка помпы, защита от коррозии.
Для дизеля с чугунным блоком это важно.
Вырабатывается ресурс и начинает забивать печку и радиатор.... кристалы
Антифриз с завода g11
А при чем здесь ваговские стандарты? Даже если так упрощать, то заводской антифриз ближе к g12 (т.е. с органическими присадками, а не силикатными как у g11). А g12 ходит до 5-ти лет и не мусорит в системе.
TDream,
Кто вам такое сказал g12,
Я на форуме кого-то послушал и залил g12 в логан, все свернулось.
Старый слил но немного в печке похоже было.
Пришлось водой промывать.
С Завода дичии антифриз type D , он самый g 11 зелёный он же жёлтый.
Даже на ощупь в банке он жирный, силикатный....
Залил в Дастер с допуск реношный type D , g11 и ничего не свернулось.
В логан залил g12.
Кто вам такое сказал g12
А вам, что g11?
Во всех грамотных описаниях glaceol rx type d речь идет об органических присадках, и ни в одном о силикатных. Кроме того все аналоги заводского антифриза органические (карбоксилатные), в народе типа g12. И вообще, кто из производителей авто в наше время льет силикатник? Даже несчастный автоваз от него отказался лет 15 назад.
TDream,
Рено не выпускает антифриз, как и масло.
G12 можно смешивать g12+.
G11 логан нельзя залить g12, проверено лично,
С завода именно он..
TDream,
Антифриз Febi Type D G11 схвалений виробником автомобілів Renault і дочірнім підприємством Dacia;
Ця охолоджувальна рідина може поєднуватися з оригінальними антифризами Renault (77 11 428 133 S1; 77 11 001 142; 77 11 171 589), Dacia (77 11 170 546; 77 00 001 144), а також концентратом Glaceol RX type D.
Александр007, да как вам угодно.
Александр007, Glaceol RX type D завжди був карбоксілатним. А ті ваші експерименти зі змішуванням різних антіфризів прогнозовано нічим хорошим не могли закінчитись і доводять лише те, що так робити не слід.
Использую с 2009 года Total Glacelf Auto Supra (N) G-12 . И ничего никогда не сворачивалось. То, что доктор прописал )
Grim,
Без экспертов, просто сливается.
G12 цвет красный
не соответствует в логане с завода g11 цвет зелёный
Александр007, я вважав, що вже всім відомо, що колір антифризу говорить лише про те, який барвник забажав додати в нього виробник.
Использую с 2009 года Total Glacelf Auto Supra (N) G-12 . И ничего никогда не сворачивалось. То, что доктор прописал )
Підтримую.
Александр007, да заканчивайте уже нести чушь. Ваговские стандарты G.. к реношному антифризу GLACEOL RX Type D, залитому с завода, никакого отношения не имеют. Это ОАТ антифриз, т.е. чистый карбоксилатник. Силикатами там и не пахнет. Смешивать его с силикатниками нельзя.
Цвет не имеет никакого отношения к типу антифриза.
Что там у вас "свернулось" - это ваши проблемы.
Как там Febi смешивается - не интересно, ничего там Рено не схваливал, это маркетинговая туфта.
Короче, кто захочет и включит мозг - разберется сам, ничего сложного в этом нет. Кому лень или не способен - их проблемы. Вам желаю удачи.
И прошу прощения у автора БЖ
колір антифризу говорить лише про те,
щоби власник автівки тричі подумав, а чи варто у бачок з зеленою рідиною лити темно-червону? Воно наче б то як для "білявок" зроблено, але й для частини водіїв чоловічої статі на всіляких автофорумах.
TDream,
Реношный антифриз
Renault Glaceol RX type D G11 -21°C зелений 1л (7711428133)
Рено охлаждающего средства Glaceol RX Type D разработана на основе моноэтиленгликоля (MEG) и особых органических присадок,
https://atl.ua/ua/product/antifriz-rena … lbEALw_wcB
Сторінки Назад 1 … 8 9 10 11 12 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Sandero 1.5 dCi Navy Blue (2019)
Згенеровано за 0.225 секунд(и), виконано 93 запитів