Коли ставив карти дверей, то місця їхнього контакту з ЛФП , проклеював антигравійною плівкою. А десь і залишком тонувальної плівки, благо машина темна. Коли фоткав, помітив, що на одній двері не змив спиртом маркер.
Встановив задні оригінальні підкрилки. Купив по акції по 365 гр. Після встановлення бризковиків, трохи поїздив, і зрозумів що в щілини між бризковиком і підкрилком, набивається грязюка. Через зворотню зігзагову форму бризковика , вона там накопичується і щілина стає ще більшою і грязі збирається ще більше. Тому щілину між бризковиками та підкрилками, промазав силіконом. Позаду, довелось це робити тричі))). Перший раз, знімав перед антикором. Промазав. Підвепнулись підкрилки. Знімав, ставив підкрилки, промазував знов.
Коли робив антикор, то промазав барабани антикором для днища. Бачив що ставлять накладки. Не повівся. Під ними все одно буде іржа, і тепловідвід гірший. Ще прочитав що часто кородує в районі заливної горловини, то і її смачно обробив. Не знаю, чи буде видно, бо антикор LT. для порожнин.
Чохли, коврики. Вібра запаски, та її перевертання. На Болт надів гумову трубку, щоб нічого не подряпати. Шайба - жорсткий диск компа. Сітка між сидіннями. Вона і нах не потрібна. Ні разу не користувався. Корисна буде хіба тим, в кого позаду двоє і більше дітей. Вони знайдуть що туди впихнути.
Поставив накладки на ковролін. Та що внутрішня у водія, була досить близько до педалі. Взуття чіплялось, то за педаль то ще може за щось. Довелось її гріти феном і формувати по місцю. Але вона все одно грала і десь вздувалась. Штатний пластик, її накриває ледь-ледь. Тому ним придавити не виходило. Зробив з товстого алюмінієвого дроту скобку і нею придавив накладку. Ще зі старої офіцерської шинелі вирізав лоскут , і скотчем приклеїв на накладку, бо взуття об пластик буде псуватись. Полотно на офіцерській шинелі знатне. Натурольна вовна. Кум підігнав. Хотів викинути, рукаине піднімалась. І добре.
Водійське сидіння спереду підняв десь на 17 мм. Бо ноги висять, не лежать на краю сидіння. Тому швидко втомлюються. Болти довелось поставити довші. На скільки допомогло, покиине скажу, бо після того довше ніж на півтори години за кермом, не їздив.
0