Тема: "Grey Prince of Amber" (Ambience 1.6)
Знову в потоці...
В чроній безодні реве та клекоче чито залізний потік, чито куліш из злих білих, червоних, та жовтих вогників. Я вже був там. Чи зможу стрибнути туди ще? Дивишся на те пекло і здається, що залізні монстри штовхають одне одного, бю'ть, рвуть кигтями. Одне слово: наша дорога - то бойові дії.
Рятуйте!!!
Не врятували...
Потягло мене, давно вже тягне: кермо за кермом, залізній кінь був один - вже інший, и вкинуло-втиснуло в Логан.
Поїхали. Буде добре!
Як так сталося не казатиму, бо всі купили Логан майже з тих самих міркуваннь. Що було в банку, автосалоні, в МРЕО - теж не скажу, а в МРЕО я не був взагалі цього разу.
А про що казатиму? - Про те як я вперше поїхав на цьому культовому (боронь мене Боже від тих культив) авто.
Віддали мені папери, благословили скоро: "Єхай собі, козаче". Розпихав я по закутках, щоб не грюкали, свіжонакуплені принади до авто, тернув паліроллю, щоб дешевий пластик не воняв. Поїхав.
Запах в салоні як у першому в моєму житті авто, яке придбав батько. (АЗЛК 2140). Бєховський двигун, доведений до маразму, та хіба про тебула думка, коли вперше гайнули по красотах рідного краю, які не далі ніж 20 км від місця прописки. Пахло так само. Ну майже так само. Та хіба то має значення? Я придбав свій перший НУЛЬОВИЙ ватомобіль і їду собі. Ось що має значення.
Предісторія така: ГАЗ24 (1977 рік, в сусіда таксиста на колінах по селах розвозив пошту), АЗЛК 2140 (десь року 1980, файно покаталися), потім всякі опеля, мерси, гольфи. Гольф, до речі і є та сама предісторія, яка варта уваги. Він був старий та все одно впертий 1.8 літровий провокатор на швидку їзду відсіль і до першогог стовба. Я Не спокусився а він не дуже наполягав, бо старий вже був (старий кінь борозду... на борозду як баран на новий запорожець - "навіщо нам ця хрень?") і все в нього вже боліло. Тормоза в нього були, але, і це особливість Вольц Вагенівських машин, навіть без АБСки хрен заблокуєш колеса навіть на льоду. В Логана не так. Самі знаєте. От же їду... все не таке, призвичаююсь тихенько. Я геть не взяв Омєгу 3 тижні тому. Їду і так собі міркую що нафіга та Омега людині, в якої є Логан... Повільно їду, бо тяги жутко після гольфа не вистача. Доїхав до ЗГ, що перед віїздом на Бориспіль. Забабахв повний бак - 50 літрів (недолив - то святе, алеж і гріх!). І шо далі - Бориспільска траса, ходові випробування. Про культове авто в житті не здобудешь правди доки сам її не викусиш. Справдилося багато чого з почутого та з прочитанного:
- короткі перші 3 передачі... виходить така джига на педалях... для тієї ж самої швидкості різниця в обертах - 500. а вже 3-4 і 4-5 -- 1500 (як що не помиляюсь.)
- глохну, бо звички ще нема і боюся давати обертів.
- розігнав до 70 на 4й. на бортницькому лісництві розвернув оглоблі назад і на Дарницю.
- на сервіс - перевірив тиск. (перекачали, собаки) Розвал не став перевіряти - наче все добре. Там будем посмотреть.
- на Авторинок за килимками, ще й полікував водійский склоочисник - замінив на 56см. стало трохи краще.
- в парк фотографуватися...
В нього течуть соплі (чи сльози???)!!! Зовнішні кути фар. На фотках видно!
- далі буде...
- Це вже "далі буде"
Я ще ось про що хотів сказати:
- сподобалось вмикання передачи заднього ходу (після нимця - дуже приємна відмінність);
- не збрехали про підвіску: на автобані бориспільска трасса-ДВРЗ було досить комфортно.
- гостре кермо
Багато дрібнниць в оздоленні салона викликають натяки! Ні, я не проте, що червонного дерева, або капових вставок та шкіри мені не вістачає, просто моглиб зайвий раз язиком лизнути дещо.
Наприклад із заду передніх сидінь є прямо під ногами біла майже пластикова кришечка... в кого вона вже відлетіла?
ще буде далі
- фото:

Шо за манера селится в шумных местах и требовать тишины???