26

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

до благ цивилизации в т.ч. спецмагазинов и др.  90 км поэтому стараюсь максимально точно и правильно составить список ЗИП что б 2 раза не ездить , или хотя б 2 раза съездить big_smile а не болше dash1

  0



27

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

Всем кому нужен ремонт любой бытовой, и не только, техники искать мастеров нужно на Глыбочицкой 57 или 59 возле Фокстрота в здании "Ремпобуттехніка."
Мы там строительный инструмент ремонтируем.

  0

28

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

сяся написав:

советуют выбивать через деревянную проставку

Можна простіше і швидше (без тирси в різьбовому отворі вала).
  Закручується  болт потрібного розміру і довжени в вал (замість болта, яким кріпиться шків на валові) до "упора" (що б не зірвати різьбу), і енергічними рухами працюємо нормальним молотком. (На болтік не звартаємо уваги - після процедури він вже труп.)
  Одночасно підтягуємо-виймаємо рамку. Інтиітивно, буде відчутно, коли підшипники вийшли з вала. Тоді хрестовину перекошуємо на сторону (одну сторону)  і провертаємо в любу сторону, що б всі кінці хрестовини   
були поза корпусом пралки. Хрестовина в руках. Приступаємо до заміни вузлів.
  Але буває, коли підшипники розлетілися... Вибивати так само, а з вала обойми розвалившихся підшипників стягую сьомніком, або обережно зрізаю "болгаркоб".

сяся написав:

вытащил ТЭН как проверить на работоспособность

Під`єднати до єлектромережі, (220) положивши на бітонну поверхню... Через 20 сек. піде пара, через 40-50 сек. почне відвалюватися накип, через ще 20-40 сек. відключити і почистити металевою щіткою по металу. (Як остигне). Як що не гріє - мертвий.

Папанов казав: "Куй железо, пока горячё", чукчі говорять той же вислів так:
"Куй зелезн, пока горяць"
  0

29 Відредаговано сяся (2013-09-14 23:10:13)

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

bravo  стрёмно  можно запрессовать болт в резьбу навечно , учитывая что упора нету - бак в сборе на амортизаторах та и вааще там упора нету  за очистку ТЭНа пасиба - не знал , ну а если не греет  то точно труп , тестером прозвонил вроде живой вот плохо что меггер на работе  как бы узнать на корпус шьет или нет ?

  0

30

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

взял у товарища съемничек - не хватило мочи - оськи лапок порвал завтра помощнее искать буду - там рамка трёхпаоая с корпусом подшипников как бы её не раздавить мощным съёмником пробовал греть пока не помогает а в случае с конусной проставкой под шкив помогло - пару раз нагрел - остудил и снял от руки

  0

31

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

сяся написав:

стрёмно  можно запрессовать болт в резьбу навечно , учитывая что упора нету

Вже більше 10 років так працюю, ще не один болт не запресовав. Болт закручується до упора, в різьбі, йому нічого не робиться, пошкодження ідуть на шляпку, і частину болта не закрученого у вал, і викручується після процедури без зусиль, пласкогубцями. imho2
  П.С. Постійно в сумці з інструментами маю з десяток болтів різного діамерта до 10см. довжини. Без них не уявляю, як би міняв би людям в машинках вузли.

Папанов казав: "Куй железо, пока горячё", чукчі говорять той же вислів так:
"Куй зелезн, пока горяць"
  0

32

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

стрёмно я просто не пойму как вал из подшипников выйдет от таких ударов- бак(вал) в подвешеном состоянии корпус подшипников (крестовина) в подвешеном состоянии никакой жёсткости бьёш а это всё прыгает и играет - нифика не получается блин-дерун  dash1 dash1 dash1

  0

33

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

сяся написав:

я просто не пойму как вал из подшипников выйдет от таких ударов

Ролик зтвотено спеціально для вас, Олександр. wink
Рамка не така, як у вашій машині, але принцип вибивання той же...
http://youtu.be/IRwIw_kK5FQ

Папанов казав: "Куй железо, пока горячё", чукчі говорять той же вислів так:
"Куй зелезн, пока горяць"
  0

34

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

bravo написав:

Володя, в Вірпулі накрилися підшипники бака-барабана, це 100%. Не проблема. Як що руки з "фантазією", то з моїми підказками можемо зробити "дешево і сердито". Там нічого складного. Пару годин повозитися, поїздка в спеціалізований магазин і все буде ОК.
   А майстер за цю роботу "заспіває" кругленьку суму, і якість запчастин буде вибирати саме він, а не власник пралки...

Добре, кажи шо крутить smile

Нет неразрешимых проблем, есть неприятные решения.
Уже Opel Astra H 2013 и Mazda CX5
  0

35 Відредаговано bravo (2013-09-19 16:20:20)

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

M@d)|(@xed написав:
bravo написав:

Володя, в Вірпулі накрилися підшипники бака-барабана, це 100%. Не проблема. Як що руки з "фантазією", то з моїми підказками можемо зробити "дешево і сердито". Там нічого складного. Пару годин повозитися, поїздка в спеціалізований магазин і все буде ОК.
   А майстер за цю роботу "заспіває" кругленьку суму, і якість запчастин буде вибирати саме він, а не власник пралки...

Добре, кажи шо крутить smile

Володя, привіт.
Вибач, що пропав, було багато роботи...
   По стіралці.
   Треба розкрутити бокову стінку (як що стояти з переду машинки, то права сторона). Позаду машинки вінти (торкси) зірочка на 20 і два вінта головка на 8. Спереду машинки, знизу один вінт, зірка на 20. Кришка відтягуэться назад. Бачимо бак, в центрі бака шків з ременем, знизу-справа тен, під баком знизу мотор.
    Знімаємо ремінь, відкручуємо головкою на 10 шків і зтягуємо його з вала. Бачимо корпус підшипника. Прикручений двома, або трьома великими саморізами. Викручуэмо їх, і за допомогою плоских викруток "викулупуємо" корпус з бака. Під корпусом, на валові, буде резинове кільце і блякша з нержавійки, яка впирається в пелюстковий сальник, який розміщений в пазові навколо вала. (запам`ятати, як стоїть бляшка)
   Старий сальник виймаємо, а посадочне місце навколо вала ретельно вичіщаємо плоскою викруткою, щіткою по металу, і обезжирюємо розчинником. Новий сальник VA-22 (купуються два сальника в спеціалізованому магазині) обезжирємо також і посадочне місце промазуємо тонким шаром герметика (що б витримував понад 100 градусів) і садимо на місце старого. На верхній буртик наносимо змазку.(Я використовую синє мастило для підшипників)
   УВАГА - сальники міняємо обов`язково, не залежно, чи міняємо підшипник, чи ні. (З обох сторін)
   Бляшку чистимо йоржиком з нержавійочої павутини для миття посуду, він не залишає царапин і гарно вичищає бруд.Бляшку не погнути. Гумове кільце також вичіщаємо від бруду-накипу.
   Корпус підшипника. Наділи підшипник на палець і крутанули, гримить - рейбує, значить підшипник випаювати, вибивати і міняти. Як що під час виймання корпусу, підшипник розвалився, (таке буває) то внутрішня обойма знімається зйомником.
   Кромку пластику, запаяного підшипника, виплавляємо-знімаємо паяльником і рівняємо гострим ножем, або гострою плоскою викруткою.  Вибиваємо (трубкою, вибивачкою, викруткою з затуплени кінцем)  з іншої сторони (акуратно) старий підшипник (або зовнішню обойму). Кромка пластику повинна бути знята достатньо, інакше при вибиванні пластиковий корпус просто лопне...   Фотку виложив на форумі, в початковій темі. Червоне паяльником Обробити на викід.
   Заприсовувати 203.  Підшипник потрібно змазати (ВД-40 пшикнути на палец і провести по ЗОВНІШНІЙ обоймі зверху - що б легше зайшло в корпус, не можна, що б ВДешка попала в середину, або на сепараторне кільце) і плоскою-тупою викруткою (тільки по зовнішній обоймі і не попасти по сепараторному кільцеві) заприсувати підшипник в корпус.
   Збираємо вузел в зворотньому напрямку. Сальник вже посадили, далі бляшка з резинкою, всавляємо корпус в бак (стінки корпуса можна чимось змазати) і прикручуємо. Далі шків прикручуємо болтиком (обережно з затягуванням болтика, він дуже хрупкий, а затягувати потрібно не сильно).
   Перед надіванням ремня, різко крутимо шківом мотора. Як що тишина, то вдягаємо ремінь. Вдягаємо бокову стінку, прикручуємо. А потім робимо всю процедуру з протилежної стирони машинки.
    Як що ж мотор "гримить", а гримить він майже у всіх Вірпулах, то повід для написання буде ще одного поста..
  Володя, удачі. Там немає нічого складного, просто треба трохи над машинкою посидіти і покрутити. І запастися двома сальниками і підшипниками, змазкою...
   Що буде не виходити, пиши, дзвони...

Папанов казав: "Куй железо, пока горячё", чукчі говорять той же вислів так:
"Куй зелезн, пока горяць"
  0

36

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

Розумію, що тема з 2013 року, а зараз вже 2023, але не міг не втриматись вставити свої 5 копійок, може комусь то допоможе.

З приводу заміни підшипників, може усказати, що треба на цьому непогано розумітись, бо в іншому випадку буде дешевше відразу викликати майстра, ніж потім купляти нову пральну машину.

Давайте поясню чому так. Поперше, зараз майже всі баки йдуть платикові паяні, тобто для заміни підшпипників треба бак різати. Різати його треба правильно, по ребру жорсткості, щоб потім можна було також його запаяти. Є майстри, які потім скручують та садять на герметик, але сумнівна практика як на мене, ліпше правильно розрізати і потім якісно запаяти.

Заміна підшипників - то тільки майстерня, такий ремонт на дому не робиться, бо брудно і треба час, щоб розібрати всю пральну машину, витягти бак. Відповідно є ризик ушкодити плитку чи меблі...

Треба розуміти, в якому стані хрестовина та вал. Бо буває так, що треба міняти і хрестовину і з валом робити певні маніпуляції, щоб він ще попрацював. Підшипники треба знати які купляти, бо неякісні вони не так довго відходять, сальник теж треба правильно вставити, бо трішки піде на перекос і з під нього знову на підшипники потече.

Ну і головне, на чому встряють багато майстрів, то неправильна звороня зборка. Нприклад приєднати плату Gorenje, якщо поплутати дроти, а там це легко можна зробити, то то ще вльот на гроші по платі.

В решті решт маємо, що по Киеву та області поміняти підшипники, то десь 2500 - 3000 грн, але у нормального майстра воно того вартує, бо ще поробить довго, може навіть до того часу, коли вже й треба буде повністю міняти пралку, знаєте, цінасенс ремонтувати, якщо вийде ціна новішої перевіреної пральної машини бв.

А загалом, кого цікавить інформація про ремонт пральних машин, на сайті - irpinservice.com/uk багато матеріалу про це, там і коди помилок і діагностика є, які в якії ситуації можуть бути несправності.

  -1

37

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

Ооооо, як вчасно темка вспливла)))
Бош Макс4 wfc1600 почав набирати мало води. в чому причина може бути?

Laureat 1.6+ABS+кондей+ПБП+Toreador Red+вешалка для пиджака+подлокотник+литьё. 2007г.р.
лучше по утру на Google Earth искать ГДЕ ты пил, чем на youtube КАК...
Постарайся получить то, что любишь, иначе придется любить то, что получил.....
Никому не доверяй, и тебя никто не предаст.
  0

38

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

Spoiler
service_irpin написав:

Розумію, що тема з 2013 року, а зараз вже 2023, але не міг не втриматись вставити свої 5 копійок, може комусь то допоможе.

З приводу заміни підшипників, може усказати, що треба на цьому непогано розумітись, бо в іншому випадку буде дешевше відразу викликати майстра, ніж потім купляти нову пральну машину.

Давайте поясню чому так. Поперше, зараз майже всі баки йдуть платикові паяні, тобто для заміни підшпипників треба бак різати. Різати його треба правильно, по ребру жорсткості, щоб потім можна було також його запаяти. Є майстри, які потім скручують та садять на герметик, але сумнівна практика як на мене, ліпше правильно розрізати і потім якісно запаяти.

Заміна підшипників - то тільки майстерня, такий ремонт на дому не робиться, бо брудно і треба час, щоб розібрати всю пральну машину, витягти бак. Відповідно є ризик ушкодити плитку чи меблі...

Треба розуміти, в якому стані хрестовина та вал. Бо буває так, що треба міняти і хрестовину і з валом робити певні маніпуляції, щоб він ще попрацював. Підшипники треба знати які купляти, бо неякісні вони не так довго відходять, сальник теж треба правильно вставити, бо трішки піде на перекос і з під нього знову на підшипники потече.

Ну і головне, на чому встряють багато майстрів, то неправильна звороня зборка. Нприклад приєднати плату Gorenje, якщо поплутати дроти, а там це легко можна зробити, то то ще вльот на гроші по платі.

В решті решт маємо, що по Киеву та області поміняти підшипники, то десь 2500 - 3000 грн, але у нормального майстра воно того вартує, бо ще поробить довго, може навіть до того часу, коли вже й треба буде повністю міняти пралку, знаєте, цінасенс ремонтувати, якщо вийде ціна новішої перевіреної пральної машини бв.

А загалом, кого цікавить інформація про ремонт пральних машин, на сайті - irpinservice.com/uk багато матеріалу про це, там і коди помилок і діагностика є, які в якії ситуації можуть бути несправності.

Да ничего там страшного нет.
Глаза боятся, руки делают.

  0

39

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

Rothmanz написав:

Ооооо, як вчасно темка вспливла)))

Цей пост заради реклами, не знаю як тут, а на ішних форумах зазвичай за непроплачену рекламу зразу банять.

Rothmanz написав:

Бош Макс4 wfc1600 почав набирати мало води. в чому причина може бути?

В кожній плалці є датчик рівня води, зазвичай це датчик тиску що знаходиться під верхньою кришкою пралки, від нього йде тонкий патрубок під бак. Якщо патрубок забивається, то починаються приколи з рівнем води, але в такому випадку зазвичай води набирає забагато. Раджу від"єднати патрубок від датчика та продути його насосом, кілька разів так робив, допомагало. Ще на вході подачі води перед електроклапаном є фільтр, також можна перевірити чи не забився.
https://hi-news.pp.ua/uploads/posts/2016-12/yak-perevriti-datchik-rvnya-vodi-v-pralny-mashin_621.jpeg

SergIv написав:

Да ничего там страшного нет.
Глаза боятся, руки делают.

100%, сам міняв, єдине що потрібно мийкою високого тиску повимивати наліт з ребер жорсткості на пластику.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0
Спасибо сказали: floyd471

40

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

vlad5229 написав:

В кожній плалці є датчик рівня води, зазвичай це датчик тиску що знаходиться під верхньою кришкою пралки, від нього йде тонкий патрубок під бак. Якщо патрубок забивається, то починаються приколи з рівнем води, але в такому випадку зазвичай води набирає забагато. Раджу від"єднати патрубок від датчика та продути його насосом, кілька разів так робив, допомагало. Ще на вході подачі води перед електроклапаном є фільтр, також можна перевірити чи не забився.

Всі фільтри прочистив. Пресостат знімав, дув йому в корпус, клацає. Не продував трубку яка веде з камери пресостата на баку. Але якщо б вона була забита, то дійсно вода набиралася б надлишкова. Пробував набирати воду з від'єднаним пресостатом, набирається без зупинки.
Вирішив перевірити скільки в літрах машинка бере води. На режимі полукання, набирає 10-11 літрів без білизни. Рахував штатним лічильником води в квартирі. На прання 90градусів набирає літрів 8 води.
Судячи по мануалу це в межах норми. Але я і жинка читко пам'ятаємо що машина набирала води БІЛЬШЕ ! Вода піднімалася і закривала частину скла люка. Десь на декілька см. Зараз такого нема. Десь читав що спрацювання пресостату може залежати від опору ТЕНа. ТЕН вже поміняний пару разів, і чи після заміни почалася вся ця маячня з набором води, сказати вже неможливо.

Laureat 1.6+ABS+кондей+ПБП+Toreador Red+вешалка для пиджака+подлокотник+литьё. 2007г.р.
лучше по утру на Google Earth искать ГДЕ ты пил, чем на youtube КАК...
Постарайся получить то, что любишь, иначе придется любить то, что получил.....
Никому не доверяй, и тебя никто не предаст.
  0

41

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

Spoiler
Rothmanz написав:
vlad5229 написав:

В кожній плалці є датчик рівня води, зазвичай це датчик тиску що знаходиться під верхньою кришкою пралки, від нього йде тонкий патрубок під бак. Якщо патрубок забивається, то починаються приколи з рівнем води, але в такому випадку зазвичай води набирає забагато. Раджу від"єднати патрубок від датчика та продути його насосом, кілька разів так робив, допомагало. Ще на вході подачі води перед електроклапаном є фільтр, також можна перевірити чи не забився.

Всі фільтри прочистив. Пресостат знімав, дув йому в корпус, клацає. Не продував трубку яка веде з камери пресостата на баку. Але якщо б вона була забита, то дійсно вода набиралася б надлишкова. Пробував набирати воду з від'єднаним пресостатом, набирається без зупинки.
Вирішив перевірити скільки в літрах машинка бере води. На режимі полукання, набирає 10-11 літрів без білизни. Рахував штатним лічильником води в квартирі. На прання 90градусів набирає літрів 8 води.
Судячи по мануалу це в межах норми. Але я і жинка читко пам'ятаємо що машина набирала води БІЛЬШЕ ! Вода піднімалася і закривала частину скла люка. Десь на декілька см. Зараз такого нема. Десь читав що спрацювання пресостату може залежати від опору ТЕНа. ТЕН вже поміняний пару разів, і чи після заміни почалася вся ця маячня з набором води, сказати вже неможливо.

На разных режимах стирки - разное количество воды.
Минимум на хлопке.
Это Вы просто паникуете....
facepalm

  0

42

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

SergIv написав:

Это Вы просто паникуете....

ніт. я чітко впевнений що раніше набирало більше води.

SergIv написав:

На разных режимах стирки - разное количество воды.

це зрозуміло. Кількість (об'єм) води, хто контролює? Пресостат? Чи як регулюеться кількість води в різних режимах?
Пресостат здається має три порога спрацювання, мінімум - норма - максімум. Відповідно реагує і відкалібрований на три рівня тиску повітря на мембрану.
Як машина визначає проміжні значення кількості води?
Ну наприклад на режимі "полукання" машина набирає дозволений максімум (10л). Тоді як визначається кількість води на інших режимах, якщо пресостат відрегульований на три рівня?

Laureat 1.6+ABS+кондей+ПБП+Toreador Red+вешалка для пиджака+подлокотник+литьё. 2007г.р.
лучше по утру на Google Earth искать ГДЕ ты пил, чем на youtube КАК...
Постарайся получить то, что любишь, иначе придется любить то, что получил.....
Никому не доверяй, и тебя никто не предаст.
  0

43

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

Rothmanz написав:

машина набирає дозволений максімум (10л)

немного некорректно (про 10л.)
Уровень поддерживается определенный для данного режима. И еще + то, что впитало белье...

  0

44

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

Rothmanz написав:
SergIv написав:

Это Вы просто паникуете....

ніт. я чітко впевнений що раніше набирало більше води.

SergIv написав:

На разных режимах стирки - разное количество воды.

це зрозуміло. Кількість (об'єм) води, хто контролює? Пресостат? Чи як регулюеться кількість води в різних режимах?
Пресостат здається має три порога спрацювання, мінімум - норма - максімум. Відповідно реагує і відкалібрований на три рівня тиску повітря на мембрану.
Як машина визначає проміжні значення кількості води?
Ну наприклад на режимі "полукання" машина набирає дозволений максімум (10л). Тоді як визначається кількість води на інших режимах, якщо пресостат відрегульований на три рівня?

Всерівно рекомендую знати патрубок з датчика і продути насосом, можливо в патрубок набрав більше води ніж дозволено, чи мусор не дає воді стікати з патрубка, і це вносить корективи в роботу датчика.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

45

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

В любій стиралці якщо буде мало води процес просто не запуститься. Тому поки вона працює не чипайте.

Subaru XV 2.0 2018 + Тоyota Verso-S 2011
Logan MCV 2007 Amb ГБО - десь волонтерствує
Рецепт нашей победы прост. Мы взяли и убили всех плохих парней. Все остальные методы - пыль. Крис Кайл
Больше всего на свете рабы ненавидят не своих хозяев, а тех, кто стал свободным. Марк Катон
  0

46

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

SergIv написав:

немного некорректно (про 10л.)

я умовно навів цифру.

vlad5229 написав:

Всерівно рекомендую знати патрубок з датчика і продути насосом, можливо в патрубок набрав більше води ніж дозволено, чи мусор не дає воді стікати з патрубка, і це вносить корективи в роботу датчика.

Ок. обов'язково зроблю.

grinder написав:

В любій стиралці якщо буде мало води процес просто не запуститься. Тому поки вона працює не чипайте.

якщо нижче мінімально припустимого, то не запуститься, якщо в межах дозволеного мін-макс то запуститься. Але кількість води може бути ну зовсім різною.

Laureat 1.6+ABS+кондей+ПБП+Toreador Red+вешалка для пиджака+подлокотник+литьё. 2007г.р.
лучше по утру на Google Earth искать ГДЕ ты пил, чем на youtube КАК...
Постарайся получить то, что любишь, иначе придется любить то, что получил.....
Никому не доверяй, и тебя никто не предаст.
  0

47

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

service_irpin написав:

тобто для заміни підшпипників треба бак різати.

Якшо ви про пралку з фронтальним завантаженням білизни, то не скажу нічого. Але у пралці з вертикальним (верхнім) завантаженням ніякого бака різати не потрібно. Вже двічі міняв підшипники на своїх пралках. Ключа-зйомника підшипників зробив сам.

Rothmanz написав:

Як машина визначає проміжні значення кількості води?

Не впевнений, але окрім пресостату (датчика рівня води) там мусить бути ше й датчик маси барабану (з білизною); принаймні так стверджує інструкція (зважується маса білизни у барабані). Можливо, розраховується опосередковано.

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
  0

48

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

floyd47 написав:

Не впевнений, але окрім пресостату (датчика рівня води) там мусить бути ше й датчик маси барабану (з білизною)

нема там такого. принаймні в моєї машінці.
На рахунок баків, до певного часу баки робили розбірними. Потім почали зварювати половинки. В мене машина 98 року випуску, бак розбірний, на гвинтах та защипках.

Laureat 1.6+ABS+кондей+ПБП+Toreador Red+вешалка для пиджака+подлокотник+литьё. 2007г.р.
лучше по утру на Google Earth искать ГДЕ ты пил, чем на youtube КАК...
Постарайся получить то, что любишь, иначе придется любить то, что получил.....
Никому не доверяй, и тебя никто не предаст.
  0

49

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

Rothmanz написав:

В мене машина 98 року випуску,

Так Ви--потенційно дуже багата людина; такий рарітет, гадаю, досить коштовний (на кшталт Форду-Т).

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
  0

50

Re: Нужен хороший мастер по ремонт стиральных машин.

floyd47 написав:

такий рарітет, гадаю, досить коштовний (на кшталт Форду-Т).

Та де там)))) молимось на неї щоб працювала далі. Зараз такого Боша не знайдешь. Зібраний в Німеччині. Майже з дня в день, пере й пере...
Два тена поміняв вже.

Laureat 1.6+ABS+кондей+ПБП+Toreador Red+вешалка для пиджака+подлокотник+литьё. 2007г.р.
лучше по утру на Google Earth искать ГДЕ ты пил, чем на youtube КАК...
Постарайся получить то, что любишь, иначе придется любить то, что получил.....
Никому не доверяй, и тебя никто не предаст.
  0