Re: Какую машину посоветуете лучше купить в пределах 3500 у.е?
bravo написав:По Сієрі в універсалі можу розказати. Порівняно з Кадетом, Оріоном, Ескортом, старішою Астрою А, 9-кою, Пасіком-Крокодилом і навіть Таврією, ця машинка має плюси, правда без мінусів теж не обійшлося...
Підвіска: до волі крепка і проста, енергоємна і таки м`яка. Слабкі місця: кузовні втулки стабілізатора (нові на автобазарі дешеві) - до року, більше не хватає. Задні подушки - реставруються підложуванням прокладок вирізаних з транспортувульної стрічки,( на років 4-5 хватає) з неї ж прокладки в задні пружини. Задні ричагі (лапи зі ступицями) від старості (15-20 р.) дають тріщини, лопає метал і в результаті задні колеса вивертає (вони лягають). Лікується просто: ричаг знімається, чиститься, рехтується, заварюється напівавломатом і краситься. Під час установки під два верхні болта по між ступецею і ричагом, підложуються по шайбі в 1 мм. - тоді задні колеса рівно і гарно. Хватає на років 8ім.
Амортизатори задні - Волговскі, з перевареною нижньою сєрьгою. Передні - оригінальні, але в мене були розборні, багаторазові.
Кузов великий, продуманий, грузовмісткий. Але час робить своє... Дніще і пороги з арками, обробляється раз на 1-2 р. бітомною шубою - тоді менш ржавіють. Задні арки і ландерони - болюче місце. Варяться, шпаклюються і красяця. Хватає ланжеронів на 5-6 р. , аркі - 3 р. Ну і передні стакани - зверху на стакани (на верхній шток амортизаторів) ставиться балка-розпорка, тоді не розходяться передні колеса (не лягають).
Моторна лінія різноманітна, але самі популярні є 2.0л. 8-ми клапанний, з двома розпредвалами, 130 сильний інжектор. Або 1.8 турбодизельний двигун. Самі двигуни прості, довговічні, мощні, не прихотливі до пального. В обслуговуванні відносно дешеві. Дорогі до ремонту чугуні головки 1.8 а також 2.0 OHC.
В загалом в свій час це був красивий, швидкий, економічний, великий, комфортний, вмєстітєльний і надійний автомобіль. Сієра випускалася до 95-року 6-ого місяця. (я в україні бачив максимально 93-ого року). В останні роки йшли випуски з максимальними комплектаціями та біль мощнішими двигунами, а ніж в попередні роки.
В наш час тяжко знайти Сієру універсал в ідеальному стані, але не вбиту знайти можна, або зробити з неї таку...
Все можливо, як що захотіти. Удачі в виборі.
PS. Вибрати Ви повині самі, а я трошкі розповів і описав машинку на якій їздив більше 4-ох р. Купив 1.8 OHC пустишку-карб`юратор, а продавав 2.0 DOHC інжектор (не було тільки кандюка і автомата).bravo, спасибо за шикарное, развернутое описание, на основе своих впечатлений. Вот и мне понравился один из экземплярчиков, да еще на метане (хотелось бы на газу), просто боюсь на гемор с ней попасть.
А який двигун і з якого року?
"Куй зелезн, пока горяць"