251

Re: Dacia Logan 0.9 TCe MT хтось реально має такий логан?

Олежа написав:

под горку на 1-2 передаче  на оборотах около 1000 чувствуется что тяжело, на непрогретом - вообще тяжело

Зачем издеваетесь над техникой?

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0



252

Re: Dacia Logan 0.9 TCe MT хтось реально має такий логан?

Олежа написав:

на оборотах около 1000 чувствуется что тяжело

На таких обертах взагалі їздити шкідливо! Не меньше 1500, а якщо навантаження або розгін, то не меньше 2000. Плюс-мінус. Це ж не дизель...

Олежа написав:

Динамика  - если перед обгоном покрутить двиг  допустим 3000 об , потом обгон - то приемистость лучше чем если начинать со спокойной езды на 2000, наверно турбинка типа раскручивается или разогревается както так.

Без турбіни ця різниця ще більша. Ніхто з 2000 не починає розгін, якщо треба швидко розігнатись. Знову ж таки - це не дизель. Перед розгоном треба понизити на одну-дві передачі.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

253 Відредаговано Георгич (2018-01-11 10:45:13)

Re: Dacia Logan 0.9 TCe MT хтось реально має такий логан?

Larsen написав:

На таких обертах взагалі їздити шкідливо! Не меньше 1500, а якщо навантаження або розгін, то не меньше 2000. Плюс-мінус. Це ж не дизель...

Larsen написав:

Без турбіни ця різниця ще більша. Ніхто з 2000 не починає розгін, якщо треба швидко розігнатись. Знову ж таки - це не дизель. Перед розгоном треба понизити на одну-дві передачі.

Так само і дизель.
Дизель від "недизеля" відрізняються лише системою живлення і процесами згоряння.
ЦПГ і КШМ у них в принципі однаковий.

  0

254

Re: Dacia Logan 0.9 TCe MT хтось реально має такий логан?

Георгич, тут інший момент. На 2000 обертах у дизеля близько 50% максимальної потужності, тоді як у бензинового десь в районі 30%. Звісно, в різних моделей ці значення коливаються, але всеодно у дизеля більше. Ну і при дуже низьких обертах він стабільнішій за рахунок більшого моменту. Тому їздити на таких обертах, хоч і неправильно для дизеля теж, для бензинового ще гірше.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

255

Re: Dacia Logan 0.9 TCe MT хтось реально має такий логан?

Aprox написав:
Олежа написав:

под горку на 1-2 передаче  на оборотах около 1000 чувствуется что тяжело, на непрогретом - вообще тяжело

Зачем издеваетесь над техникой?

ни в коем случае, делюсь так сказать опытом, как ведет себя этот двиг без прогрева , кстати следуя инструкции Рено (хотя 3-5 мин грел), со спокойной ездой на горку , 1 пер гдето до 800 об.за бортом тогда было +5.  ибица при прочих равных условиях едет намного уверенней.

логан 0.9 ГБО мсв Stepway. Citroen C5 aircros 2.0 HDI
  0

256

Re: Dacia Logan 0.9 TCe MT хтось реально має такий логан?

Олежа,
Если 300т  без ремонтов,
То  от ездока зависит как износ пойдет...
Один крутит , тапок в пол,
Другой спокойно ездит.

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

257 Відредаговано Георгич (2018-01-11 12:11:30)

Re: Dacia Logan 0.9 TCe MT хтось реально має такий логан?

Larsen, я знав, що ти будеш писати про момент  smile
Звичайно у дизеля на низах момент більший в силу відсутності насосних втрат, але обмеження "валити" на низах є не стільки технічним (фізичним), а стільки конструктивно-технологічним - при навантаженні на низьких обертах не забезпечується рідинне тертя деталей КШМ і ЦПГ, і навіть напіврідинне. Це супроводжується значною вібрацією та підвищенним зносом вищеназваних вузлів і деталей в 8-16 разів.
Котитись (рухатись з мінімальним моментом) на низах можна, досвідчений водій цю межу відчуває по звуку двигуна, але розганятись треба на обертах не нижчих, чим це передбачено конструкцією двигуна.
Приведу на прикладі свого 1.4TSI. Коли котишся на роботу по місту (на круїзі 69), то Шкода просить підвищити передачу вже на 1200 обертах. При такій їзді середня витрата складає 4,9.

Якщо середньо газонути, то просить понизити на одну передачу (1500 обертів). Якщо прижмеш вонючку в пол, то заставляє понизити на дві передачі (від 1800 об), і якщо це 1-3 передачі, то момент обмежується ЕСП, оскільки машина зривається в букс.

  0

258

Re: Dacia Logan 0.9 TCe MT хтось реально має такий логан?

Георгич, ну так я ж кажу - це неправильно. Але якщо мова не про ресурс, а про те наскільки він "тягне", то різниця на користь дизеля. Це про рух на 1000об/хв. Щодо розгону з 2000, то це нормально для всіх двигунів, але якщо для дизелів це вже розгін близький до максимального, то для бензинових, розгін з 2000 ближче до половини від максимального. Тому для нормального обгону на бензиновому все ж таки треба понижувати передачу, а на дизелі не обов'язково.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

259 Відредаговано Георгич (2018-01-11 13:20:36)

Re: Dacia Logan 0.9 TCe MT хтось реально має такий логан?

Larsen, я тебе зрозумів відразу, лише добавив є такий важливий нюанс, як механічний знос, який є пріоритетним у виборі режимів експлуатації над механічними характеристиками. І якщо це стосується авто, то тут технологічні обмеження впливають лише на ресурс чи незначні поломки, але якщо торкнутися газотурбінної техніки, то від технологічного регламенту (температура/оберти лопаток) це вже не просто ресурс, це вже серйозні аварії і життя людей.
Правило "іду по приборам" - кров'ю написане, це не анекдот smile. Варто до цього правила звикати і в автомобілі, і взагалі по життю.

  0

260

Re: Dacia Logan 0.9 TCe MT хтось реально має такий логан?

Георгич написав:

лише добавив є такий важливий нюанс, як механічний знос...Варто до цього правила звикати і в автомобілі, і взагалі по життю.

Так, з цим я повністю згідний.  upp

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

261

Re: Dacia Logan 0.9 TCe MT хтось реально має такий логан?

у владельца  пробег за 200.000 , на 117т менял цепь, тяга пишет в порядке , когда начнутся проблемы с двиглом, обещает в коментах под роликом сообщить, там же  отвечает на вопросы . переводчик перевел криво, но суть можно уловить.https://www.youtube.com/watch?v=IK4hbAZnp4s
по регулировке клапанов на 0.9 (с лпг и без лпг) по запросам на румынофорумах вообще ноль.

логан 0.9 ГБО мсв Stepway. Citroen C5 aircros 2.0 HDI
  0

262 Відредаговано Yeka (2018-02-04 20:32:30)

Re: Dacia Logan 0.9 TCe MT хтось реально має такий логан?

Олежа написав:

по регулировке клапанов на 0.9 (с лпг и без лпг) по запросам на румынофорумах вообще ноль.

Не там ищете.Вам в этом направлении-
http://avtomarket.ru/opinions/Nissan/Micra/36892/

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

263

Re: Dacia Logan 0.9 TCe MT хтось реально має такий логан?

Yeka написав:
Олежа написав:

по регулировке клапанов на 0.9 (с лпг и без лпг) по запросам на румынофорумах вообще ноль.

Не там ищете.Вам в этом направлении-
http://avtomarket.ru/opinions/Nissan/Micra/36892/

нет там ничего. чудак купил микру с 0.9, единствнную в россии как он пишет, проехал 1000,  все нравится , ну конечно новье, ну и словоблудия завистников в коментах на полдня читать в основном про масло.

логан 0.9 ГБО мсв Stepway. Citroen C5 aircros 2.0 HDI
  0

264 Відредаговано Yeka (2018-02-04 21:17:21)

Re: Dacia Logan 0.9 TCe MT хтось реально має такий логан?

Олежа написав:

нет там ничего

Я Вас,как бы,на мысль навожу,в какую сторону копать. Ниссановские форумы/обзоры смотрите,ищите. Микра К13, только там мотор 1,2,те же 3 цилиндра. Он далеко от вашего 0,9 не ускакал.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0
Спасибо сказали: Олежа1