Да пробачать мене французи... Полетіли
# 1
alexei74 написав:откуда взялись 143-я и 144-я
▼Sandero. Двигатель и его системы. 17B Система впрыска бензинового двигателя. EMS 3134. K7M732
# 2
alexei74 написав:почему нет 139-й и 140-й в *сегодняшнем* примере
Тому що ЕБУ інший. Вони присутні в:
▼Logan. Двигатель и его системы. 17B Система впрыска бензинового двигателя. EMS 3132. K7M710
Пояснення: PR139 (EMS3132) теж саме, що і PR143 (EMS3134)
Докази в студію:
▼Однаковий код запиту - 21AA та байт відповіді - E
EMS3132: "PR_КОРРЕКЦИЯ СОСТАВА СМЕСИ ПРИ РАБОТЕ","PR139","21AA","E","0","0","","827AF1"
(читаємо файл згенерованих PID-ов)
EMS3134: "PR_УСИЛЕНИЕ ПАР. САМОАД. КОРР. СОСТ. СМЕСИ","PR143","21AA","E","0","0","","827AF1"
(читаємо файл згенерованих PID-ов)
▼Різне найменування - неточність перекладу. В оригіналі (франц.) означають одне і те ж
Пояснення: PR140 (EMS3132) теж саме, що і PR144 (EMS3134)
Докази в студію:
▼Однаковий код запиту - 21AA та байт відповіді - D
EMS3132: "PR_КОРРЕКЦИЯ СОСТАВА СМЕСИ ХОЛ. ХОДА","PR140","21AA","D","0","0","","827AF1"
(читаємо файл згенерованих PID-ов)
EMS3134: "PR_СМЕЩ. ПАРАМ. САМОАД. КОРР. СОСТ. СМЕСИ","PR144","21AA","D","0","0","","827AF1"
(читаємо файл згенерованих PID-ов)
▼Різне найменування - неточність перекладу. В оригіналі (франц.) означають одне і те ж
# 3
alexei74 написав:и как мы скажем Лево про четвертую коррекцию ))) ( он наверно до сих пор настраивает по трем)
Це буде несподіванка для нього! Лево та його Зелений крокодил робили вірно:
• Спостерігали LTFT (PR139/PR143) - на середніх та повних навантажень;
• Спостерігали STFT (PR438) - на середніх та повних навантажень;
• Спостерігали LTFT (PR140/PR144) - на холостому ходу та малих навантажень
• Однак не звернули увагу на четвертий параметр - PR444, аналог STFT холостого хода і малих навантажень
(в апноті до EMS3132 не згадується в EMS3134 - присутній)
▼Однаковий код запиту - 21AB та байт відповіді - E
EMS3132: "PR_ОБЩ. КОРРЕКЦИЯ РЕГУЛИРОВКИ Х. ХОДА", "PR444", "21AB", "E", "0", "0", "%", "827AF1". (читаємо файл згенерованих PID-ов)
EMS3134: "PR_ОБЩ. КОРРЕКЦИЯ РЕГУЛИРОВКИ Х. ХОДА", "PR444", "21AB", "E", "0", "0", "%", "827AF1". (читаємо файл згенерованих PID-ов)
▼Оригінальне (франц.) найменування PR444
P.S. PR444 допоміг мені при адаптації дроселя.
БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
0
Спасибо сказали: alexei741