Ерик написав:dreamer написав:А я саме намагаюся розв'язати для себе питання: що краще, заощаджувати на колодках і витраті пального за рахунок зменшення ресурсу двигуна чи навпаки? Очевидно, що і тут має бути якась золота середина...
Данная делема актуальна для рысаков которые на коротких дистанциях пытаются разогнаться до красной зоны, а затем затормозить на светофоре, или притормозить перед резким поворотом.
Мене навряд чи можна назвати рисаком - я навіть не знаю, що таке "червона зона", можу лише здогадуватися що це десь за 5000 тис. обертів. Я прихильник помірно швидкої, але плавної їзди без ривків та гальмувань, тут вирішальним фактором є вміння правильно визначити оптимальну дистанцію в конркетних умовах руху. Якщо це вдалося - можна навіть в заторі натискати на педаль зчеплення в 4-5 разів менше, ніж машина попереду. За містом більше 140 стараюся не їздити. 10 років тому і я, і жінка ганяли по харківській трасі 150-160 км/г по спідометру на вісімці з двигуном 1100, але вже слава Богу подорослішали і не намагаємося витискати з автівки усе, що вона може. Зараз маршева швидкість на трасі близько 120. Тому, як бачиш, питання про доцільність гальмування двигуном цікавить не лише рисаків...
AlexanderL написав:Смотря какая передача воткнута при 1500. Если необходимо и дальше тормозить, то есть резон перейти
на высшую передачу, тем самым подняв оботоры выше 1500-2000, и будет эффективнее торможение, и подача
топлива вновь прекратится.
Наскільки я знаю, щоб підняти оберти треба перейти на більш низьку передачу, а при більш високій вони навпаки впадуть.
AlexanderL написав:dreamer написав:зменшення ресурсу двигуна
почему ресурс будет уменьшаться?
Ну, я повний профан в технічних нюансах і можу лише включити логіку. Міркування такі: відомо, що на нейтралі двигун працює десь так з 500-750 обертів. Як я розумію, це найповільніша швидкість руху поршнів в циліндрах і мінімальне навантаження на двигун, тобто в такому режимі його ресурс зменшується найповільніше і він пропрацює найдовше. Якщо ми їдемо на швидкості 80 і бачимо як в 200 м попереду щойно засвітився червоний світлофор, можна або втопити газ і потім різко гальмувати вже перед самим світлофором (гальмування в голові), або скинути газ і залишитися на передачі (гальмування двигуном), або перейти на нейтраль і гальмувати колодками. В останньому випадку буде більша витрата бензину, більше стирання колодок, але менше навантаження на двигун у порівнянні з гальмуванням швидкістю і відповідно менше витрачання його ресурсу. Тому мені й цікаво, чи варто на це зважати, чи ні - для цього й потрібна порада фахівця. Це питання того ж роду, що й стосовно натиснутої педалі зчеплення у тягнучці: що краще, 150 разів перемкнути важіль коробки передач постійно натискаючи й відпускаючи педаль зчеплення при зупинці автівки, чи працювати лише педаллю зчеплення, не смикаючи передачі? Досі ніхто ще не зміг дати технічно аргументованої відповіді.
Al_Black написав:Коробке тоже пофигу - нагружается другая сторона зубьев.
Як це? Чи не можеш розповісти докладніше про другу сторону?
Winner написав:AlexanderL написав:Смотря какая передача воткнута при 1500. Если необходимо и дальше тормозить, то есть резон перейти
на высшую передачу, тем самым подняв оботоры выше 1500-2000, и будет эффективнее торможение, и подача
топлива вновь прекратится.
Я так пробовал, смысла нету насиловать коробку, движок и себя. Даже если едешь накатом на 5-й, то при 1500 об/мин скорость такая маленькая, что нет смысла - проще нейтраль(не стоит забывать, что резкие рывки далеко не полезны для трасмиссии)
shtar написав:Winner написав:лучше всего катиться на текущей передаче и при 1500 об включать нейтраль(актуально, если ожидается полная остановка - светофор и т.п.)
Вполне логично. Дергаться при каждом торможение на пониженую передачу - это изващение. Да и не забывайте о других участниках движения.
Цілком згоден: це збочене насильство над коробкою, двигуном і собою. Такий спосіб гальмування слід приберегти лише для зими, крутих спусків та крайніх випадків.
Logan MCV Laureat синій мінерал
0